Hoezo, de rls wet zegt al jaren dat de grootste irritatiefactor altijd blijft omwille van de herkenbaarheid, en de verrassing rulesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:07 schreef notturna het volgende:
De hele Cos over de zeik als Timmaandag ineens tochmag blijven.
Gaat niet gebeuren want dan zet de Febo zichzelf genadeloos voor lul.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:07 schreef notturna het volgende:
De hele Cos over de zeik als Tim maandag ineens toch mag blijven.
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die tonquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is dat stukje dat Tim een hele grote zak er iin propte?
Het was dat Jessie zei het niet stuk te maken anders was Ger door gegaan
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren want dan zet de Febo zichzelf genadeloos voor lul.
Waarom zou die zich voor lul zetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staan ze dat al die jaren al niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is hem ook niet, maar laat maar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die ton
[ afbeelding ]
Hij heeft 20 stemmen. Zo raar is het niet dat hij eruit wordt gestemdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.
Want eigenlijk geef je dan de schuimpjes de macht over wie er uit zal gaan.
En dat lijkt me toch niet de bedoeling
De bewoners zijn toch vrij duidelijk met wie ze weg willen hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zet de febo zichzelf nog wel meer voor lul door toe te geven aan mailende schuimpjes.
Wat een kleuter die Gerritquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb dit nog. En die zak was al kapot daarom deden ze de losse zakjes in die ton
[ afbeelding ]
Dus dat Veridaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is op een gegeven moment wel klaar. Hij heeft de vorige stemming nipt overleefd, dat gaat niet nog een keer gebeuren. Denk dat onder de druk van de buitenmacht, de inwoners zelf en hopelijk een beetje zelf inzicht van de Febo het nu wel mooi geweest met Tim voor daar....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat doet hij dan verkeerd? Hij pakt een kapotte zak eruit en stopt de kleine losse zakjes in de ton. Er is niets kapotquote:
Er is maar een deel vol op Tim gegaan. maar er zijn er ook die Tim dus geen stem hebben gegeven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
De bewoners zijn toch vrij duidelijk met wie ze weg willen hebben.
Kunnen ze zich nog meer voor lul zetten? Ze kunnen het nog een beetje goedmaken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was zo’n gezinszak met allemaal kleine zakjes. De grote zak was kapot, daarom de kleintjes in de ton.quote:
ik bedoel het "spannend" vinden wat hij uitstraaltquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat doet hij dan verkeerd? Hij pakt een kapotte zak eruit en stopt de kleine losse zakjes in de ton. Er is niets kapot
Ja daaag, 20 stemmen is een heel duidelijk signaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is maar een deel vol op Tim gegaan. maar er zijn er ook die Tim dus geen stem hebben gegeven.
Rob had de zak per ongeluk kapot gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat doet hij dan verkeerd? Hij pakt een kapotte zak eruit en stopt de kleine losse zakjes in de ton. Er is niets kapot
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat dus. 15 randdebielen op een terrein opsluiten flikker er heel veel SL’s tegenaan, tja.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kunnen ze zich nog meer voor lul zetten? Ze kunnen het nog een beetje goedmaken.
Ik snap er echt geen bal meer van. Waar komt die liefde voor Tim ineens vandaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:14 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Rob had de zak per ongeluk kapot gemaakt
Maar ja, alles om Tim te steunen lijkt het wel?
En de rest werd erbij gepropt. Waarom hebben ze hem niet gewoon gehaald? Of waarom hebben ze Rob niet naar hem toe laten gaan. Hij ging ook naar de yurt, dus zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb ik het ook over. Het ronselen van zoveel mogelijk stemmen. Wat een schande, vooral van een aantal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan vergeet je de 20 stemmen van de bewoners voor het gemak.
Wat een idioot in blik.quote:
Niet, maar saaie streams is de angstquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen bal meer van. Waar komt die liefde voor Tim ineens vandaan
Ik moet hier echt heel hard om lachenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Het ronselen van zoveel mogelijk stemmen. Wat een schande, vooral van een aantal.
Ze riepen Tim, die kwam net voorbijschuifelen in zijn badjas.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En de rest werd erbij gepropt. Waarom hebben ze hem niet gewoon gehaald? Of waarom hebben ze Rob niet naar hem toe laten gaan. Hij ging ook naar de yurt, dus zie het probleem niet.
Misselijke lui, over pesten geproken.
Godallemachtigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over. Het ronselen van zoveel mogelijk stemmen. Wat een schande, vooral van een aantal.
Net was hij ook al een boom aan het omhelzenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef Ranah het volgende:
[..]
nu snap ik waarom merel jessie uitlachte met "mooie boomfluisteraar"
Is geen liefde voor Tim, is het gedrag van Ger wat ik hier aanhaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen liefde, maar eerder een beetje minachting voor de mensen daar die denken dat ze beter zijn dan Tim.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies snap er niet van Zie hier ook geschreven worden dat Tim niets verkeerd heeft gedaan dan alleen het matras in het water gegooid hebben. .quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
werd dat zo aangeleverd ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef mazaru het volgende:
Nog meer tonnen met chips.
[ afbeelding ]
En dat gebeurde tot de laatste dag. Zeker godallemachtig.quote:
Ik heb het over de Utopianen, niet over cossersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat mensen die Jessie wel leuk vinden dwars te zitten. Ik kan er echt niks anders van maken.
Ja vast,quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien nog een pester die daar die zakjes in heeft gedaan voor tim?quote:
Simpel rekenwerk lijkt me, als Timo weg is blijft er een hok vol tamme konijnen over en daar is de show niet van gediend, Chrissie weg is de logische stap, Sjellie heeft nog het Ger/Mileen script hangenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Simpel rekenwerk lijkt me, als Timo weg is blijft er een hok vol tamme konijnen over en daar is de show niet van gediend, Chrissie weg is de logische stap, Sjellie heeft nog het Ger/Mileen script hangen
snap ik ook niet, tim mag van mij blijven maar hij spoort niet en is niet goed voor de groepquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies snap er niet van Zie hier ook geschreven worden dat Tim niets verkeerd heeft gedaan dan alleen het matras in het water gegooid hebben. .
Ik heb dat niet als zodanig gelezen. Kan wel zeggen dat het steeds aangehaald wordt. Ik vond dat juist een leuke actie. Een keer geen woorden, maar daden. Ik daht, dat durft hij niet, maar ja hoor. Vond het wel een lefgozer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies snap er niet van Zie hier ook geschreven worden dat Tim niets verkeerd heeft gedaan dan alleen het matras in het water gegooid hebben. .
Tim was gewoon een walgfactor. Utopia wordt alleen maar leuker zonder die viezerikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Simpel rekenwerk lijkt me, als Timo weg is blijft er een hok vol tamme konijnen over en daar is de show niet van gediend, Chrissie weg is de logische stap, Sjellie heeft nog het Ger/Mileen script hangen
Maar jij vind dat Tim niet veel fout heeft gedaan het enige is het matras in het water gooien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen liefde voor Tim, is het gedrag van Ger wat ik hier aanhaal.
Dat het een vies kinderachtig haatdragende mannetje is.
Hi kanjertquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
niet zwaaion![]()
![]()
hey gekkies
Zjips pletteh voor Timmion
Nou gelukkig zijn er maar weinig zoals Tim. Als zelfs zijn eigen moeder schrijft dat hij in therapie moet gaan en ze wat bang is dat hij tegen Franny ook zo te keer gaat in de toekomst zegt voor mij genoeg. Maar zodra hij weer buiten is wens ik hem een heel goed leven toe. Wel het liefst zonder een Franny maar met een vrouw die haar op de tanden heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen liefde, maar eerder een beetje minachting voor de mensen daar die denken dat ze beter zijn dan Tim.
Ach, we hebben het gezien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze riepen Tim, die kwam net voorbijschuifelen in zijn badjas.
Het is natuurlijk wel enorm onvriendelijk en asociaal dat ze Rob ontvingen en hielpen met de tassen. De zieke geesten.
Deze hele groep spoort niet en het word ook niks meer met deze half tamme die gaan over blijven met of zonder Timo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
snap ik ook niet, tim mag van mij blijven maar hij spoort niet en is niet goed voor de groep
Ja maar de chips zijn kapotquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar jij vind dat Tim niet veel fout heeft gedaan het enige is het matras in het water gooien.
Ik zag hem toch geregeld neus aan neus staan schreeuwen tegen een andere stelen
Daar deed gerr ook hard aan meequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar jij vind dat Tim niet veel fout heeft gedaan het enige is het matras in het water gooien.
Dat lijkt een prima redenatie, maar zo werken ze achter nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim was gewoon een walgfactor. Utopia wordt alleen maar leuker zonder die viezerik
Welnee, er staan altijd weer andere irritante figuren op, of die komen er nog binnen. Nogmaals: iedereen is inwisselbaar, zelfs een Tim....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
O hij spoort zeker niet, het is en blijft een raar mannetje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef Ranah het volgende:
[..]
snap ik ook niet, tim mag van mij blijven maar hij spoort niet en is niet goed voor de groep
Heb vandaag van de streams genoten, Geen dom gelul van hart voor utopia Timquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het schuimpje wikt, de Febo beschikt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar dat is toch zelfde als jessie ? Was net zo'n boef in 1 en nu wordt hij als held beschouwd. Ik zie het nietquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:22 schreef pollewop77 het volgende:
Zal blij zijn als die idioot Tim maandag naar huis is, hij heeft hier ook aardig wat mensen gehersenspoeld geloof ik
Jessie wilt een praalwagen maken? Hij gaat helemaal op in zijn rol als hovenier
Er moeten er nog 2 binnenkomen die niet weggestuurd kunnen worden. Daar zit vast wel een nieuwe irritatiefactor bij.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat lijkt een prima redenatie, maar zo werken ze achter niet
Oke hoop dat er niemand ooit dit bij jou zou doen uit boosheid. Je matras in het bad of onder de douche gooit. En een bed met nat zand volgooien is ook zeker grappig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb dat niet als zodanig gelezen. Kan wel zeggen dat het steeds aangehaald wordt. Ik vond dat juist een leuke actie. Een keer geen woorden, maar daden. Ik daht, dat durft hij niet, maar ja hoor. Vond het wel een lefgozer.
In 1 was hij ook een heldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar dat is toch zelfde als jessie ? Was net zo'n boef in 1 en nu wordt hij als held beschouwd. Ik zie het niet
Moet ik mij voor ieder ding wat ik hier tik verantwoorden?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een vrij onschuldige zaakquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke hoop dat er niemand ooit dit bij jou zou doen uit boosheid. Je matras in het bad of onder de douche gooit. En een bed met nat zand volgooien is ook zeker grappig.
het is een soap he.. zonder cams was er allang een vechtpartij geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke hoop dat er niemand ooit dit bij jou zou doen uit boosheid. Je matras in het bad of onder de douche gooit. En een bed met nat zand volgooien is ook zeker grappig.
Mag ik een andere mening hebben? Heb Jessie nooit wat aan gevonden.quote:
Oh ik heb Jessie altijd wel ok gevondenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar dat is toch zelfde als jessie ? Was net zo'n boef in 1 en nu wordt hij als held beschouwd. Ik zie het niet
Tuurlijk mag dat. Je was de enige niet met die meningquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Mag ik een andere mening hebben? Heb Jessie nooit wat aan gevonden.
De een gooit een matras i n het water, de ander een beertjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een vrij onschuldige zaak
Maar dat is mijn mening. Ze hebben niemand pijn gedaan of gekwetst hiermee
Jessie is absoluut geen held. Is gewoon een drammer en betweter maar vergeleken met Tim een heilige bijna. En vind hem nu in Uto 2 heel anders dan in Uto 1. Zeker na het Donny gebeuren is hij stukken kalmerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Mwa, Tim is agressief, is op zijn minst apart en dwingend in zijn relatie. Dat vind ik nogal wat anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd de Febo factor geweest, maar die zijn al veel te laat, ze zijn er nog steeds niet en Timo heeft de reputatie alquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er moeten er nog 2 binnenkomen die niet weggestuurd kunnen worden. Daar zit vast wel een nieuwe irritatiefactor bij.
Hij is een mannetje met een gebruiksaanwijzing, dat klopt. Zijn moeder was vast eerlijk, dat klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou gelukkig zijn er maar weinig zoals Tim. Als zelfs zijn eigen moeder schrijft dat hij in therapie moet gaan en ze wat bang is dat hij tegen Franny ook zo te keer gaat in de toekomst zegt voor mij genoeg. Maar zodra hij weer buiten is wens ik hem een heel goed leven toe. Wel het liefst zonder een Franny maar met een vrouw die haar op de tanden heeft.
Bij de juiste persoon wel ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren, want ik zit niet in Utopia. Daar mag alles, dus ze moeten niet zeiken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die reputatie is zo weer door een ander overgenomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd de Febo factor geweest, maar die zijn al veel te laat, ze zijn er nog steeds niet en Timo heeft de reputatie al
Dus eigenlijk is Timmie een slachtoffer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een mannetje met een gebruiksaanwijzing, dat klopt. Zijn moeder was vast eerlijk, dat klopt.
Groot kampvuur maken, grote heksenketel erop en in de pan hakken. Zijn we verlost van de grootste ellendeling die er rondloopt en voelen we ons weer zo goed. We hebben de wereld gered.
Ik geloof niet zo in iemand (als die op de grond ligt) natrappen tot er geen leven meer in zit.
Klinkt heftig, ik weet het, maar zo gaat het in de buitenwereld vaak ook. De groep vindt iets, opgehitst door deze of gene en de massa die zelf bang is voor hun hachje roepen, maak hem van kant en dan is het niet meer te stoppen. Mensen zijn aparte schepselen, met hun Greenpeace en heal the world en krokodillentranen, wanneer er weer iemand doodgeschopt is.
Ik zie dat niet zo "Held" meer de doorgesnoven snot ophaler die geen zak doet. Ik zie wat andersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Tim heeft mensen wel pijn gedaan, misschien niet fysiek maar zeker wel emotioneel. Denk aan de familie van Franny en aan franny zelf met zijn hoop dat je een kutdag krijgt omdat hij niet mocht wippen en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een vrij onschuldige zaak
Maar dat is mijn mening. Ze hebben niemand pijn gedaan of gekwetst hiermee
Oh gelukkig, krijg soms het idee dat je geen eigen mening mag hebben. Dit zijn een club zielige personen en alle vervanging of opnieuw instromers worden verziekt door de kliek die er al zit. Geen een uitgezonderd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Je was de enige niet met die mening
Jesus Hiske ga ook eens wat doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een gooit een matras i n het water, de ander een beertje
Is dit ook allemaal verkocht, vraagt Hiske
[ afbeelding ]
Wie is hier dan aan't natrappen? Of maakt hem van kant?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is een mannetje met een gebruiksaanwijzing, dat klopt. Zijn moeder was vast eerlijk, dat klopt.
Groot kampvuur maken, grote heksenketel erop en in de pan hakken. Zijn we verlost van de grootste ellendeling die er rondloopt en voelen we ons weer zo goed. We hebben de wereld gered.
Ik geloof niet zo in iemand (als die op de grond ligt) natrappen tot er geen leven meer in zit.
Klinkt heftig, ik weet het, maar zo gaat het in de buitenwereld vaak ook. De groep vindt iets, opgehitst door deze of gene en de massa die zelf bang is voor hun hachje roepen, maak hem van kant en dan is het niet meer te stoppen. Mensen zijn aparte schepselen, met hun Greenpeace en heal the world en krokodillentranen, wanneer er weer iemand doodgeschopt is.
Je onderschat blijkbaar het Ludo effect, "mensen" willen graag zien wat kennen, van houden of haten, nogmaals dat is de rls wetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die reputatie is zo weer door een ander overgenomen.
Nu was het een gezamenlijke actie van een aantal, niet om hem op de bank te krijgen, maar met zoveel mogelijk stemmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik moet hier echt heel hard om lachen
Daar zijn ze allemaal niet vies van daarbinnen![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen we stoppen met dat Tim gedoe. Was zo fijn vandaag zonder hem op de streams en nu gelijk weer de sfeer verpest.
Och, begin jij ook al. Zo lult die wacko ook steeds.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Je onderschat blijkbaar het Ludo effect, "mensen" willen graag zien wat kennen, van houden of haten, nogmaals dat is de rls wet
Ze heeft haar blik altijd zo troebel, zo ja weet niet precies hoe ik het moet verwordenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jesus Hiske ga ook eens wat doen
Wie heeft de stemmingen vanaf het allereerste begin gemanipuleerd?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu was het een gezamenlijke actie van een aantal, niet om hem op de bank te krijgen, maar met zoveel mogelijk stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |