abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185499346
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]

Maar dat is toch zelfde als jessie ? Was net zo'n boef in 1 en nu wordt hij als held beschouwd. Ik zie het niet
Oh ik heb Jessie altijd wel ok gevonden :D voor mij geen verschil. Is ie een held, in mijn ogen niet. En hij bakt er ook weinig van. Maar ik heb meer met hem als bijv een Tim of misschien een Ger.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:26:03 #77
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_185499352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:25 schreef notturna het volgende:
[..]

Mag ik een andere mening hebben? Heb Jessie nooit wat aan gevonden.
Tuurlijk mag dat. Je was de enige niet met die mening :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zaterdag 9 maart 2019 @ 17:26:31 #78
388664 crew  Dotteke
pi_185499367
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]

Ik vind het persoonlijk een vrij onschuldige zaak

Maar dat is mijn mening. Ze hebben niemand pijn gedaan of gekwetst hiermee
De een gooit een matras i n het water, de ander een beertje

Is dit ook allemaal verkocht, vraagt Hiske

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_185499371
quote:
[..]

Maar dat is toch zelfde als jessie ? Was net zo'n boef in 1 en nu wordt hij als held beschouwd. Ik zie het niet
Jessie is absoluut geen held. Is gewoon een drammer en betweter maar vergeleken met Tim een heilige bijna. En vind hem nu in Uto 2 heel anders dan in Uto 1. Zeker na het Donny gebeuren is hij stukken kalmer
pi_185499376
quote:
[..]

Mwa, Tim is agressief, is op zijn minst apart en dwingend in zijn relatie. Dat vind ik nogal wat anders.
pi_185499378
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]

Er moeten er nog 2 binnenkomen die niet weggestuurd kunnen worden. Daar zit vast wel een nieuwe irritatiefactor bij.
Dat is inderdaad altijd de Febo factor geweest, maar die zijn al veel te laat, ze zijn er nog steeds niet en Timo heeft de reputatie al
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:27:13 #82
38396 mazaru
pi_185499385
Jens: Ik zie mooie mensen deze kant opkomen
Fr: Wie dan?
Jens: ... Gewoon niemand...

Daar liepen dus mensen van de regie _O-
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:27:14 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185499386
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]

Nou gelukkig zijn er maar weinig zoals Tim. Als zelfs zijn eigen moeder schrijft dat hij in therapie moet gaan en ze wat bang is dat hij tegen Franny ook zo te keer gaat in de toekomst zegt voor mij genoeg. Maar zodra hij weer buiten is wens ik hem een heel goed leven toe. Wel het liefst zonder een Franny maar met een vrouw die haar op de tanden heeft.
Hij is een mannetje met een gebruiksaanwijzing, dat klopt. Zijn moeder was vast eerlijk, dat klopt.
Groot kampvuur maken, grote heksenketel erop en in de pan hakken. Zijn we verlost van de grootste ellendeling die er rondloopt en voelen we ons weer zo goed. We hebben de wereld gered.
Ik geloof niet zo in iemand (als die op de grond ligt) natrappen tot er geen leven meer in zit.
Klinkt heftig, ik weet het, maar zo gaat het in de buitenwereld vaak ook. De groep vindt iets, opgehitst door deze of gene en de massa die zelf bang is voor hun hachje roepen, maak hem van kant en dan is het niet meer te stoppen. Mensen zijn aparte schepselen, met hun Greenpeace en heal the world en krokodillentranen, wanneer er weer iemand doodgeschopt is. :{w
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:27:47 #84
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_185499397
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]

Oke hoop dat er niemand ooit dit bij jou zou doen uit boosheid. Je matras in het bad of onder de douche gooit. En een bed met nat zand volgooien is ook zeker grappig.
Bij de juiste persoon wel ja. :Y
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:28:04 #85
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185499404
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]

Oke hoop dat er niemand ooit dit bij jou zou doen uit boosheid. Je matras in het bad of onder de douche gooit. En een bed met nat zand volgooien is ook zeker grappig.
Zal ook niet gebeuren, want ik zit niet in Utopia. Daar mag alles, dus ze moeten niet zeiken.
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:28:06 #86
38396 mazaru
pi_185499405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]

Dat is inderdaad altijd de Febo factor geweest, maar die zijn al veel te laat, ze zijn er nog steeds niet en Timo heeft de reputatie al
Die reputatie is zo weer door een ander overgenomen.
pi_185499411
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]

Hij is een mannetje met een gebruiksaanwijzing, dat klopt. Zijn moeder was vast eerlijk, dat klopt.
Groot kampvuur maken, grote heksenketel erop en in de pan hakken. Zijn we verlost van de grootste ellendeling die er rondloopt en voelen we ons weer zo goed. We hebben de wereld gered.
Ik geloof niet zo in iemand (als die op de grond ligt) natrappen tot er geen leven meer in zit.
Klinkt heftig, ik weet het, maar zo gaat het in de buitenwereld vaak ook. De groep vindt iets, opgehitst door deze of gene en de massa die zelf bang is voor hun hachje roepen, maak hem van kant en dan is het niet meer te stoppen. Mensen zijn aparte schepselen, met hun Greenpeace en heal the world en krokodillentranen, wanneer er weer iemand doodgeschopt is. :{w
Dus eigenlijk is Timmie een slachtoffer.
pi_185499412
quote:
[..]

Ik zie dat niet zo "Held" meer de doorgesnoven snot ophaler die geen zak doet. Ik zie wat anders
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_185499413
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]

Ik vind het persoonlijk een vrij onschuldige zaak

Maar dat is mijn mening. Ze hebben niemand pijn gedaan of gekwetst hiermee
Tim heeft mensen wel pijn gedaan, misschien niet fysiek maar zeker wel emotioneel. Denk aan de familie van Franny en aan franny zelf met zijn hoop dat je een kutdag krijgt omdat hij niet mocht wippen en ga zo maar door.
pi_185499420
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]

Tuurlijk mag dat. Je was de enige niet met die mening :D
Oh gelukkig, krijg soms het idee dat je geen eigen mening mag hebben. Dit zijn een club zielige personen en alle vervanging of opnieuw instromers worden verziekt door de kliek die er al zit. Geen een uitgezonderd.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_185499426
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]

De een gooit een matras i n het water, de ander een beertje

Is dit ook allemaal verkocht, vraagt Hiske

[ afbeelding ]
Jesus Hiske ga ook eens wat doen :X
pi_185499441
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]

Wie is hier dan aan't natrappen? Of maakt hem van kant?
Behalve wat leedvermaak dat ie weg moet, valt dat echt wel mee

Beetje rare vergelijking
pi_185499460
Tim wil nu weer een standbeeld voor Frennie
pi_185499466
Zullen we stoppen met dat Tim gedoe. Was zo fijn vandaag zonder hem op de streams en nu gelijk weer de sfeer verpest.
pi_185499471
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]

Die reputatie is zo weer door een ander overgenomen.
Je onderschat blijkbaar het Ludo effect, "mensen" willen graag zien wat kennen, van houden of haten, nogmaals dat is de rls wet
  zaterdag 9 maart 2019 @ 17:30:34 #96
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_185499476
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]

Ik moet hier echt heel hard om lachen

Daar zijn ze allemaal niet vies van daarbinnen _O- _O- _O-
Nu was het een gezamenlijke actie van een aantal, niet om hem op de bank te krijgen, maar met zoveel mogelijk stemmen.
pi_185499480
Mylene het Martelhofke pisgeel aan het verven... :r
Allemaal cabaretteketet!
pi_185499492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen we stoppen met dat Tim gedoe. Was zo fijn vandaag zonder hem op de streams en nu gelijk weer de sfeer verpest.
Echt he :Y
pi_185499494
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]

Je onderschat blijkbaar het Ludo effect, "mensen" willen graag zien wat kennen, van houden of haten, nogmaals dat is de rls wet
Och, begin jij ook al. Zo lult die wacko ook steeds.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 9 maart 2019 @ 17:31:12 #100
388664 crew  Dotteke
pi_185499495
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 17:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]

Jesus Hiske ga ook eens wat doen :X
Ze heeft haar blik altijd zo troebel, zo ja weet niet precies hoe ik het moet verworden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')