denk dat hij dat zelf wilquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:53 schreef mazaru het volgende:
Tim wordt vakkundig buiten beeld gehouden
maar hij is geen fantastische hovenierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft een hele leuke zitkuil gemaakt, ik vind het leuk
LOLquote:
kunnen we er vast aan wennenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:53 schreef mazaru het volgende:
Tim wordt vakkundig buiten beeld gehouden
Jesus die nek. Wat bezield een mens, en je broodje in je neusringquote:
Hij wil zijn hele lichaam tatoeren behalve zijn gezicht.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus die nek. Wat bezield een mens, en je broodje in je neusring
ja ik wil ook weleens wat en denk later : waarom wilde ik dat toenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij wil zijn hele lichaam tatoeren behalve zijn gezicht.
Top doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij wil zijn hele lichaam tatoeren behalve zijn gezicht.
Ieder zijn eigen natuurlijk, maar ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja ik wil ook weleens wat en denk later : waarom wilde ik dat toen
Ook zoiets idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Top doen.Vreselijk lelijk. Denken ze dat ze altijd jong blijven ofzo.
ex van Gerritquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef krabje het volgende:
mylene is ook wel een toevoeging hoor,ze doet de hele dag geen ene moer,ja vandaag wandje geschilderd,nou word je niet moe van.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook zoiets idd.
Ik kende die ook helemaal onder zat ook zijn hoofd, maar die heeft nou spijt als haren op zijn hoofd.
heb wel gezien dat ie die 100 zakken besteldequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb hen nog niet gezien behalve tim vanmorgen in badjas in de keuken dacht ik
ik ook hoor ,maar viel me gewoon op,geen kinderpraat van franny en geen gestook en leugens en bluffen van tim,ik vind het beter zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ze zijn, maar ik vind het heerlijk zo
van het lab, paprikachips voor Frutselquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
heb wel gezien dat ie die 100 zakken bestelde
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb hen nog niet gezien behalve tim vanmorgen in badjas in de keuken dacht ik
Dat geld is toch echt al duizend keer uitgegeven door Timquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van het lab, paprikachips voor Frutsel
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ex van Gerritmss hadden ze iets gemeen
Nee echt he, zit met verbazing te luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:07 schreef Ranah het volgende:
erik moppert hoe zijn gereedschap er uitziet, in de regen en ze pakken maar
jessie helemaal
maar er iets van zeggen? heeft nu geen zin meer
whatever, maar hij heeft 100 zakken paprikachips voor Frutsel gekocht, mss als ze haar centenbakkie naar voren schuift, je daar iedere keer een chippie in kan leggen en ze gouden eieren poeptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat geld is toch echt al duizend keer uitgegeven door Tim
Ze poept genoeg, wie weetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
whatever, maar hij heeft 100 zakken paprikachips voor Frutsel gekocht, mss als ze haar centenbakkie naar voren schuift je daar iedere keer een chippie in kan leggen en ze gouden eieren poept
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
whatever, maar hij heeft 100 zakken paprikachips voor Frutsel gekocht, mss als ze haar centenbakkie naar voren schuift, je daar iedere keer een chippie in kan leggen en ze gouden eieren poept
Ik heb haar toch zien stenen sjouwen/leggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef krabje het volgende:
mylene is ook wel een toevoeging hoor,ze doet de hele dag geen ene moer,ja vandaag wandje geschilderd,nou word je niet moe van.
ja van de week een keer,was voor de stemmingenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar toch zien stenen sjouwen/leggen.
ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef pollewop77 het volgende:
he jammer, ik wil de boodschappen zien
Zelfverminking en goorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Top doen.Vreselijk lelijk. Denken ze dat ze altijd jong blijven ofzo.
Kan me wel voorstellen dat Merel een hekel aan haar heeft; Merel denkt dat zij de enige is die mensen kan afserveren en afbluffen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:02 schreef Ranah het volgende:
doodse stilte tussen mylene en merel in de keuken
Nee joh, was niet zo lang geleden. Met Jens samen. Toen ze allemaal een aanval kregen, want om te straten, want er komen graszoden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef krabje het volgende:
[..]
ja van de week een keer,was voor de stemmingen
Zijn ingegraven denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:12 schreef Ranah het volgende:
[..]
jorge zoek
franny oek
tim zoek
er wordt wel veel gegraven
dat dus Thunderbitch, Merel is minstens net zo irritant, niet voor Jessie, maar bv in mijn belevingswereld wel, grote opgeblazen pad dat ze er rondlooptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat Merel een hekel aan haar heeft; Merel denkt dat zij de enige is die mensen kan afserveren en afbluffen.
Is Merel er niet al heen? Die is er vast als de kippen bij. Ze zag Rob aankomen en zoefff daar ging ze vrij snel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef pollewop77 het volgende:
he jammer, ik wil de boodschappen zien
Ik ook, denk dat Franny haar gesprekken gister heeft verteld aan Tim en dat ze zich terug hebben getrokkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ze zijn, maar ik vind het heerlijk zo
Zie je Jessie is hovenier, hij zegt het zelfquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:14 schreef Ranah het volgende:
adjesinds je met dylan omgaat zie me niet meer staan en hij grinnikt
Die humor vind ik wel leuk tussen die twee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:14 schreef Ranah het volgende:
adjesinds je met dylan omgaat zie me niet meer staan en hij grinnikt
hij weet adje ook altijd weer op te beuren en aan het lachen te maken als er wat isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die humor vind ik wel leuk tussen die twee.
absoluut ook Merel heeft goede humor, maar dat maakt ze niet heilig ofzo, sterker nog, nare mensen somsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Yep en het is dat Jessie haar spaart, anders was ze ook nergens geweest, want veel doet ze ook niet, roddelt smerig over anderen, heeft een veel te grote bek, steelt, ruit de boel op, doet aan zelfverrijking, schept op, .... ben vast nog genoeg vergeten. Die mag ook wel een keer aan de beurt komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus Thunderbitch, Merel is minstens net zo irritant, niet voor Jessie, maar bv in mijn belevingswereld wel, grote opgeblazen pad dat ze er rondloopt
ook ergquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar we krijgen die ouwe moppersmurf te zien
Hij vergist zich, hij is hofnar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zie je Jessie is hovenier, hij zegt het zelf![]()
maar let op, tis net alleen Jesie die Merel spaart, hij heeft haar straks nodig, de intelligente pad, en dat is het hele verhaal, hij gaat zelfs zo ver dat hij haar zoent, en ze is in de zevende hemel, ze is het alphawijfjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep en het is dat Jessie haar spaart, anders was ze ook nergens geweest, want veel doet ze ook niet, roddelt smerig over anderen, heeft een veel te grote bek, steelt, ruit de boel op, doet aan zelfverrijking, schept op, .... ben vast nog genoeg vergeten. Die mag ook wel een keer aan de beurt komen.
Vind er geen r33t aan. Ze hebben allebei een achterlijke humor samen, door een wederzijdse afhankelijkheid die daar soms onvermijdelijk is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na de stemmingen ook was ze aan het werk met Jensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef krabje het volgende:
[..]
ja van de week een keer,was voor de stemmingen
kan je nagaan zo weinig ze doet,het valt niet eens opquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Na de stemmingen ook was ze aan het werk met Jens
juist en dat zonder gezeik,heerlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind de streams vandaag ook heerlijk op de achtergrond terwijl ik mijn huisje poets. "Iedereen" is lekker aan het werk
Ik geniet ook. Heerlijk om die arrogante kwal met zijn onderligger niet te horenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind de streams vandaag ook heerlijk op de achtergrond terwijl ik mijn huisje poets. "Iedereen" is lekker aan het werk
Klopt als een bus. Hij weet dat hij haar beter te vriend kan houden, want die grote bek zou hem kunnen schaden, vooral in de afgelopen periode. Hij durft haar niet aan te pakken, zoals hij nodig vindt bij anderen. Zwak. Hij was bij mij in achting gestegen als hij haar aangepakt had, want ze loopt al maanden de kantjes eraf en zorgt wel goed voor zichzelf. Verder deed ze alsof ze bij de hardwerkende Utopianen hoorde.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar let op, tis net alleen Jesie die Merel spaart, hij heeft haar straks nodig, de intelligente pad, en dat is het hele verhaal, hij gaat zelfs zo ver dat hij haar zoent, en ze is in de zevende hemel, ze is het alphawijfje![]()
![]()
![]()
![]()
Opgeblazen padquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus Thunderbitch, Merel is minstens net zo irritant, niet voor Jessie, maar bv in mijn belevingswereld wel, grote opgeblazen pad dat ze er rondloopt
Ach af en toe een leuke fittie is niks mis mee. Alleen geen Tim meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Krabje en mazaru helemaal mee eens.
Dit is de Utopia sfeer die ik al lange tijd miste
Dat dus.Die Jessie schijt bagger voor haar!Zegt wel weer genoeg over die Jessie!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Hij weet dat hij haar beter te vriend kan houden, want die grote bek zou hem kunnen schaden, vooral in de afgelopen periode. Hij durft haar niet aan te pakken, zoals hij nodig vindt bij anderen. Zwak. Hij was bij mij in achting gestegen als hij haar aangepakt had, want ze loopt al maanden de kantjes eraf en zorgt wel goed voor zichzelf. Verder deed ze alsof ze bij de hardwerkende Utopianen hoorde.
Was gisteren ook hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat dus.Die Jessie schijt bagger voor haar!Zegt wel weer genoeg over die Jessie!
Preciesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ach af en toe een leuke fittie is niks mis mee. Alleen geen Tim meer
Als hij had geweten dat hij mocht blijven dan had hij er allang bij gestaan om te zeggen wat er allemaal volgens zijn vakkundige inzicht niet goed aan is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Dus Tim kan gewoon blijven!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie lacht zijn broek aan puin daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat dus.Die Jessie schijt bagger voor haar!Zegt wel weer genoeg over die Jessie!
Daar heb je best een puntquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij had geweten dat hij mocht blijven dan had hij er allang bij gestaan om te zeggen wat er allemaal volgens zijn vakkundige inzicht niet goed aan is.
Ik vind er helemaal niets aan, al een paar dagen niet. Saai saaier saaistquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
Volgens DGK wel en die heeft bronnenquote:
Had de hoop, maar wist dat het niet zou gebeuren. Zo nu en dan zie je zijn wanhoop als ze weer de dienst denkt uit te maken, maar hij kan zich inhouden. En dan moet ik denken aan het gifje waarop Billy hem te lijf wil gaan en hem een flinke dreun geeft. HIj deinst bang achteruit. Het is geen held.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
De stemmingen zijn al geweestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:29 schreef pollewop77 het volgende:
Denk dat de streams na de stemmingen weer leuker worden. Deze vier dagen zijn altijd een beetje saai
Dat is nu al duidelijk toch voor alle partijenquote:
Was niet alleen in de ochtend. Was er ook niet in de ochtend, daarom zei ik gisteren. Ze zijn de hele dag beziggeweest. Geen idee wat er vanmorgen gebeurd is, was er vanmorgen ook niet, dus geen idee hoe het vanmorgen was.quote:
Wat gaat er na de stemmingen gebeuren dan? Ik vermoed bed streams!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:29 schreef pollewop77 het volgende:
Denk dat de streams na de stemmingen weer leuker worden. Deze vier dagen zijn altijd een beetje saai
Ja, ik bedoel meer dat dan de sfeer beter of anders wordt. Dan kan iedereen zijn gang weer gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nu al duidelijk toch voor alle partijen
Okequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was niet alleen in de ochtend. Was er ook niet in de ochtend, daarom zei ik gisteren. Ze zijn de hele dag beziggeweest. Geen idee wat er vanmorgen gebeurd is, was er vanmorgen ook niet, dus geen idee hoe het vanmorgen was.
Kut. Morgen weer een dagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
Tim wil al krabbend aan zijn ongewassen kruis voor 150 euro aan voer doe er ook maar een paar flessen sake bij.
Nou, voor degenen die actie willen die kunnen vanavond hen lol op. Die gaan bezopen worden
[ afbeelding ]
Sake en rauwe vis is een prima combo, ik hou de Ocam wel aan danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
Tim wil al krabbend aan zijn ongewassen kruis voor 150 euro aan voer doe er ook maar een paar flessen sake bij.
Nou, voor degenen die actie willen die kunnen vanavond hen lol op. Die gaan bezopen worden
[ afbeelding ]
Die John kan nog meer zeggen dat het niet geregisseerd is.Dat zei die van de Duitse versie ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:31 schreef Poesjuh het volgende:
Herhaling
JdM bij RTL Late Night:
"Utopia is niet geregisseerd, maar de nieuwe visumhouder krijgt wel één opdracht mee"
Ik hoorde daarin bijv: hou Christel erin, offf stem Tim eruit. Afh van de bank steeds
Hij zei ook dat hij 100 zakken chips besteld had voor Franny. en hij zou ook nog chinees bestellen. Het geld van zijn tuinhuis wat hij had gekregen gaat hij hiervoor besteden.quote:
Shit ik ben er om 19.30 vandoor tot +23u.. Ik lees het graag terugquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat wraak gevoelens die nu opkomenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij 100 zakken chips besteld had voor Franny. en hij zou ook nog chinees bestellen. Het geld van zijn tuinhuis wat hij had gekregen gaat hij hiervoor besteden.
Hij kan het maandag zelf afhalenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
amersfoortsestraatweg en meneer aan de telefoon amersfoortseweg....
ik denk niet dat de sushi vandaag nog aan komt
Veel plezier met terug lezenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Shit ik ben er om 19.30 vandoor tot +23u.. Ik lees het graag terug
Komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Shit ik ben er om 19.30 vandoor tot +23u.. Ik lees het graag terug
Klopt! Maar ik vond deze overduidelijke 'bekentenis' al heel watquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die John kan nog meer zeggen dat het niet geregisseerd is.Dat zei die van de Duitse versie ook.
Een mol verliest zijn haren maar nooit zijn streken!
Een mol in schaapskleren!
Zoals hij er rond loopt. Pff was net zo ontspannen streams kijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
En Tim voelt zich weer helemaal het Mannetje
Gelukkig heb je maar 1 stream!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals hij er rond loopt. Pff was net zo ontspannen streams kijken
De inwoners negeren het geloof ik een beetjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals hij er rond loopt. Pff was net zo ontspannen streams kijken
Nog wel....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:36 schreef chufi het volgende:
En Tim voelt zich weer helemaal het Mannetje
En Sakequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:39 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Inclusief slecht klaargemaakte Fugu voor die engnek zelf
hij kan trots op zichzelf zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij 100 zakken chips besteld had voor Franny. en hij zou ook nog chinees bestellen. Het geld van zijn tuinhuis wat hij had gekregen gaat hij hiervoor besteden.
Een en al errorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:40 schreef krabje het volgende:
[..]
hij kan trots op zichzelf zijnslechte verliezer
Ach dat was te verwachten. Die gozer is in en in verrot.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:40 schreef krabje het volgende:
[..]
hij kan trots op zichzelf zijnslechte verliezer
Daar wens ik je nou juist succes mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Haha thanks! Is toch anders dan het zien van de actual faces maar toch, ik vertrouw op de cos
Wie weet dat Brandon dat ook zal zeggen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:40 schreef pollewop77 het volgende:
Ik zou de sushi niet eens willen als er maar voor 6 is besteld
Jens echtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef pollewop77 het volgende:
Jorge: dat is eigenlijk de middelvinger naar de groep uitsteken
Jens: maar heeft de groep dan niet ook de middelvinger naar hem uitgestoken?
Die jens is ook verrot zeg
Jens stookt op een manier die wel grappig is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Jens wat ben jij toch een vreemd mannetje. Hij wilde dat Tim weg moest en dan nu zo schijnheilig wat Tim nu doet goedpraten
Ik hoorde het ook, beetje jammerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat kan die Merel liegen: ik heb al weken niets uitgegeven
Ik vind Jensie redelijk objectief praten de groep heeft namelijk Timo ook de dikke vinger gegeven, die geeft Timo nu terug door zijn geld te verpatsenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus Jens wat ben jij toch een vreemd mannetje. Hij wilde dat Tim weg moest en dan nu zo schijnheilig wat Tim nu doet goedpraten
Weten we dat dan? Ze doet de boodschappen en besteld een boel.quote:
Dus dat, en het geld mag hij uitgeven dus snap het probleem niet zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik vind Jensie redelijk opbjectief praten de groep heeft namelijk Timo ook de dikke vinger gegeven, die geeft Timo nu terug door zijn geld te verpatsen
Dat hij van de groep al die stemmen kreeg heeft Tim zelf voor gezorgd met zijn gedrag. En daar was hij trots op al die maanden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik vind Jensie redelijk opbjectief praten de groep heeft namelijk Timo ook de dikke vinger gegeven, die geeft Timo nu terug door zijn geld te verpatsen
En dan heeft die Zondagavond al z'n geld uitgegeven...... mag die maandag blijvenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef pollewop77 het volgende:
Jens vindt het een mooie afsluiter
Sushi en Chinees vandaag oh en chips en morgen pizza zegt Frennie
Het geld was voor iets in utopia en niet voor eigen gebruik. Maarja typisch Tim, er al eerder danslessen van betaald. Joa liet het gewoon voor de groep achter en dat is het verschil tussen die twee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, en het geld mag hij uitgeven dus snap het probleem niet zo
Zo ziet Timo dat niet, ik snap best dat 'ie de pest in heeft en pot verteerd nuquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat hij van de groep al die stemmen kreeg heeft Tim zelf voor gezorgd met zijn gedrag. En daar was hij trots op al die maanden.
Is toch leuk 🙈quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat en kut streek weer van Ger, die wil al die Chips kapot drukken in de bak Vies mannetje hoor en dan klagen over de streken van Tim
En dat gaat hij ook echt doen? Waar is je humor knopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat en kut streek weer van Ger, die wil al die Chips kapot drukken in de bak Vies mannetje hoor en dan klagen over de streken van Tim
Zou zomaar kunnen kloppen hoor met Tim's zieke geestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zegt dat hij denkt dat Tim denkt Franny snel dik te voeren dan wil niemand anders haar meer
Zegt weer genoeg over die verziekte geest van Jessie
HUMOR noemen ze dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zegt dat hij denkt dat Tim denkt Franny snel dik te voeren dan wil niemand anders haar meer
Precies!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
Inderdaad wat jessie nu zegt. Had iets leuks voor je vriendin gekocht ipv chips een ring of zo
kan er wel om lachen,want hij heeft gelijk van wie koopt er nu chips voor zijn meisje kan beter klomp goud kopen,laat wel zien hoe verknipt timmyboy denkt.quote:
Verziekt ben ik dan ook ik lach me rotquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik noem het meer leedvermaak, als er maar zoveel mogelijk van Tim vernield wordtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat gaat hij ook echt doen? Waar is je humor knop
Als ze het maar vaak genoeg zegt gaan de meeste het ook nog geloven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat kan die Merel liegen: ik heb al weken niets uitgegeven
Dat roept ie toch echt over zichzelf af Dottekequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik noem het meer leedvermaak, als er maar zoveel mogelijk van Tim vernield wordt
Ja was duidelijk humor maar nee is jessie dus verziekte geest. Romantiek wilde Tim laten zien aan de visumhouders en dan bestel je 100 zakken chips voor je vriendin.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Verziekt ben ik dan ook ik lach me rot
Volgens mij gewoon voor Ger.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon dingen die een ander besteld hebt open maken Ger [ afbeelding ]
Ik snap het wel. Stelletje hyena's. Maar, zo gaat het buiten ook hoor, dus verbaas me er niet echt over. Wel verbaas ik mij over he feit dat men er zoveel plezier aan heeft. Ik ben te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het geld was voor iets in utopia en niet voor eigen gebruik. Maarja typisch Tim, er al eerder danslessen van betaald. Joa liet het gewoon voor de groep achter en dat is het verschil tussen die twee.
dat heeft Ger besteldquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon dingen die een ander besteld hebt open maken Ger [ afbeelding ]
Vernielen doet tim wat ik tot nu toe gezien heb. Oja en Jessie de vrouwelijke vorm.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik noem het meer leedvermaak, als er maar zoveel mogelijk van Tim vernield wordt
Wat een vies naar jaloers gedrocht is die Gerrit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Dan trek ik mijn woorden inquote:
Man man man denk je dat het niet lager dan laag kan en trekt die Jessie weer zijn muil open.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Ja, is die is wel zo door de mand gevallen, een door haat verziekt studentjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat een vies naar jaloers gedrocht is die Gerrit.
PST is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:52 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Wat een vies naar jaloers gedrocht is die Gerrit.
Het is niet gebeurdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Chips kapot drukken is leuk? Of alleen omdat het tegen Tim is is het leuk?
LOLquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, is die is wel zo door de mand gevallen, een door haat verziekt studentje
Ja en tim is perfect. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk vaak 'hoe meer ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van dieren ga houden".quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Het liefst had hij ze allemaal uit de zakken gehaald en het los in die ton gedaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:54 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Chips kapot drukken is leuk? Of alleen omdat het tegen Tim is is het leuk?
Nogmaals het is niet gedaan was gewoon een opmerking die niet uitgevoerd is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk vaak 'hoe meer ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van dieren ga houden".
omdat ze van jessie en ger komen,dan is het ineens niet zo leuk meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik verbaas me op dit moment over het niet snappen van humoristische opmerkingen die er gemaakt worden op de streams.
En te bedenken dat ik medelijden met hem had toen hij onder vuur lag. Hij heeft er niets van geleerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij roept over zichzelf af dat er spullen vernield mogen worden?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat roept ie toch echt over zichzelf af Dotteke
Nee, Tim is verre van perfect, maar Ger heeft een zieke geestquote:
ja zit zoveel liefde inquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:54 schreef mazaru het volgende:
Hier krijg je toch de rillingen van? Kijk hem lopen met zijn balen chips voor zijn onderlegger. Griezel!!
[ afbeelding ]
Mijn opmerking was ook algemeen, meer over alles wat met Tim te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nogmaals het is niet gedaan was gewoon een opmerking die niet uitgevoerd is.
Echt he, en maar klagen over Tim, maar zelf is hij net zo gemeen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk vaak 'hoe meer ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van dieren ga houden".
Dat vind ik ook niet normaal vernielen kan niet Maar het geld wat je gegund is voor een Lab verbrassen aan 100 zakjes chips vind ik ook weer niet normaal maar ja dat is precies hoe tim is niet normaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat je snap er niet aan dat er niets gedaan is in tegenstelling van elke keer bij TIm welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hij roept over zichzelf af dat er spullen vernield mogen worden?![]()
![]()
Dan heeft hij zich al neergelegd bij de beslissing blijkt...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
Die chips heeft hij gekocht zodat zij als ze verdrietig is haar verdriet kan weg eten met de chips
Zieke geest noem ik de denkwijze van Tim over vrouwen enzo. Nou meer verknipte geest.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, Tim is verre van perfect, maar Ger heeft een zieke geest
Hij loopt niet voor niets de hele dag al in zijn badjas met jankogenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich al neergelegd bij de beslissing blijkt...
Yep, en zeggen dat hij het verdiend heeft enz.... Al die effort om hem naar huis te krijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en maar klagen over Tim, maar zelf is hij net zo gemeen.
Nee, hij doet zich voor als mister perfectquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En te bedenken dat ik medelijden met hem had toen hij onder vuur lag. Hij heeft er niets van geleerd.
Gerrit heeft 'n zak die kapot was al die kleine zakjes in die witte ton gepropt, en later nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft Gerrit daadwerkelijk iets van iemand kapot gemaakt Nee , heeft Tim daadwerkelijk spullen van mensen kapot gemaakt Ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, en maar klagen over Tim, maar zelf is hij net zo gemeen.
Het zal me ook niets verwonderen dat hij door de Febo al is ingelicht.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij loopt niet voor niets de hele dag al in zijn badjas met jankogen
En toen mocht die blijven, werd Christel naar huis gestuurdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heeft hij zich al neergelegd bij de beslissing blijkt...
Nee, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen mocht die blijven, werd Christel naar huis gestuurd![]()
Ger heeft ook veel streken uitgevretenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:50 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat roept ie toch echt over zichzelf af Dotteke
Wat gaan ze dan met al die zakies chips doen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En toen mocht die blijven, werd Christel naar huis gestuurd![]()
Over het hek gooien.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:00 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan met al die zakies chips doen?
De Febo is de hele verhaallijn in de TV uitzending al aan het richten op zijn vertrek...hij wordt echt de poort uitgepraat daarin. Cynische teksten van de voice-over etc.quote:
Het gaat niet persé om de streken. Zijn karakter is verrot. Manipulator eerste klas, alleen maar bezig zijn met hoe kan ik anderen naar buiten werken en hoe blijf ik zelf buiten schot. Dat is alles waar hij mee bezig is geweest. Alleen maar ikke, ikke, ikkequote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger heeft ook veel streken uitgevreten
Ik vind het persoonlijk erg overdreven wat Tim aangerekend wordt.
Dat die niet spoort is waar, maar kom op wat heeft hij nu buiten het matras in het water gooien voor ergs gedaan
Dat de hele finance buiten werd gezet worden niemand aangerekend, dat dan weer niet ( en dan doel ik door de Utopianen he)
Iets met 25 kilo te zwaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Hij had gisteren frannie erop af gestuurd en zowel Dylan al Sjors hebben tegen haar gezegd dat ze Tim eruit gaan stemmen. Zij heeft dat tegen Tim gezegdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zal me ook niets verwonderen dat hij door de Febo al is ingelicht.
Hij moet vooral even terugkijken naar de gesprekken ndie Franny met Jorge en Dylan heeft gehad en dat ze het overal mee eens was wat ze zeiden over Timothyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:01 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb het voordeel dat ik je nog kan zien, zegt Tim
Daarin tegen heeft hij wel weer veel gewerkt en dat zie iik bepaalde personen daar ook weer niet doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het gaat niet persé om de streken. Zijn karakter is verrot. Manipulator eerste klas, alleen maar bezig zijn met hoe kan ik anderen naar buiten werken en hoe blijf ik zelf buiten schot. Dat is alles waar hij mee bezig is geweest. Alleen maar ikke, ikke, ikke
Een paar streken prima, maar hij houdt de groep tegen in alles wat ie doet en zegt
Slaat ook nergens op. Het is bekend dat men een gezamenlijke vijand moet vinden en hij was een doelwit, omdat hij was wie hij was. Tim, een rotzak, maar eigenlijk heb ik veel meer last van anderen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ger heeft ook veel streken uitgevreten
Ik vind het persoonlijk erg overdreven wat Tim aangerekend wordt.
Dat die niet spoort is waar, maar kom op wat heeft hij nu buiten het matras in het water gooien voor ergs gedaan
Dat de hele finance buiten werd gezet worden niemand aangerekend, dat dan weer niet ( en dan doel ik door de Utopianen he)
Klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus dat. ik ben benieuwd wie het volgende slachtoffer gaat worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Het is bekend dat men een gezamenlijke vijand moet vinden en hij was een doelwit, omdat hij was wie hij was. Tim, een rotzak, maar eigenlijk heb ik veel meer last van anderen.
JOrge ook een vies figuur.
Wat is er nou weer vies aan Jorge.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Het is bekend dat men een gezamenlijke vijand moet vinden en hij was een doelwit, omdat hij was wie hij was. Tim, een rotzak, maar eigenlijk heb ik veel meer last van anderen.
JOrge ook een vies figuur.
Dat deden anderen ook, maar hij deed het openlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Het gaat niet persé om de streken. Zijn karakter is verrot. Manipulator eerste klas, alleen maar bezig zijn met hoe kan ik anderen naar buiten werken en hoe blijf ik zelf buiten schot. Dat is alles waar hij mee bezig is geweest. Alleen maar ikke, ikke, ikke
Een paar streken prima, maar hij houdt de groep tegen in alles wat ie doet en zegt
Waar is dat stukje dat Tim een hele grote zak er iin propte?quote:
Tsja, ik mag dat soort types niet. Een relnicht is het, maar dan ook een gemene.quote:
Dat was Jessie die merel te dik vvond, maar haar vervolgens wel een paar dagen later ging tongeren.quote:
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, ik mag dat soort types niet. Een relnicht is het, maar dan ook een gemene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |