denk dat hij dat zelf wilquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:53 schreef mazaru het volgende:
Tim wordt vakkundig buiten beeld gehouden
maar hij is geen fantastische hovenierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft een hele leuke zitkuil gemaakt, ik vind het leuk
LOLquote:
kunnen we er vast aan wennenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:53 schreef mazaru het volgende:
Tim wordt vakkundig buiten beeld gehouden
Jesus die nek. Wat bezield een mens, en je broodje in je neusringquote:
Hij wil zijn hele lichaam tatoeren behalve zijn gezicht.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus die nek. Wat bezield een mens, en je broodje in je neusring
ja ik wil ook weleens wat en denk later : waarom wilde ik dat toenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij wil zijn hele lichaam tatoeren behalve zijn gezicht.
Top doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij wil zijn hele lichaam tatoeren behalve zijn gezicht.
Ieder zijn eigen natuurlijk, maar ik vind het niet mooi.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Ranah het volgende:
[..]
ja ik wil ook weleens wat en denk later : waarom wilde ik dat toen
Ook zoiets idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Top doen.Vreselijk lelijk. Denken ze dat ze altijd jong blijven ofzo.
ex van Gerritquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef krabje het volgende:
mylene is ook wel een toevoeging hoor,ze doet de hele dag geen ene moer,ja vandaag wandje geschilderd,nou word je niet moe van.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ook zoiets idd.
Ik kende die ook helemaal onder zat ook zijn hoofd, maar die heeft nou spijt als haren op zijn hoofd.
heb wel gezien dat ie die 100 zakken besteldequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb hen nog niet gezien behalve tim vanmorgen in badjas in de keuken dacht ik
ik ook hoor ,maar viel me gewoon op,geen kinderpraat van franny en geen gestook en leugens en bluffen van tim,ik vind het beter zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ze zijn, maar ik vind het heerlijk zo
van het lab, paprikachips voor Frutselquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
heb wel gezien dat ie die 100 zakken bestelde
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb hen nog niet gezien behalve tim vanmorgen in badjas in de keuken dacht ik
Dat geld is toch echt al duizend keer uitgegeven door Timquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van het lab, paprikachips voor Frutsel
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ex van Gerritmss hadden ze iets gemeen
Nee echt he, zit met verbazing te luisteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:07 schreef Ranah het volgende:
erik moppert hoe zijn gereedschap er uitziet, in de regen en ze pakken maar
jessie helemaal
maar er iets van zeggen? heeft nu geen zin meer
whatever, maar hij heeft 100 zakken paprikachips voor Frutsel gekocht, mss als ze haar centenbakkie naar voren schuift, je daar iedere keer een chippie in kan leggen en ze gouden eieren poeptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat geld is toch echt al duizend keer uitgegeven door Tim
Ze poept genoeg, wie weetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
whatever, maar hij heeft 100 zakken paprikachips voor Frutsel gekocht, mss als ze haar centenbakkie naar voren schuift je daar iedere keer een chippie in kan leggen en ze gouden eieren poept
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
whatever, maar hij heeft 100 zakken paprikachips voor Frutsel gekocht, mss als ze haar centenbakkie naar voren schuift, je daar iedere keer een chippie in kan leggen en ze gouden eieren poept
Ik heb haar toch zien stenen sjouwen/leggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef krabje het volgende:
mylene is ook wel een toevoeging hoor,ze doet de hele dag geen ene moer,ja vandaag wandje geschilderd,nou word je niet moe van.
ja van de week een keer,was voor de stemmingenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb haar toch zien stenen sjouwen/leggen.
ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef pollewop77 het volgende:
he jammer, ik wil de boodschappen zien
Zelfverminking en goorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Top doen.Vreselijk lelijk. Denken ze dat ze altijd jong blijven ofzo.
Kan me wel voorstellen dat Merel een hekel aan haar heeft; Merel denkt dat zij de enige is die mensen kan afserveren en afbluffen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:02 schreef Ranah het volgende:
doodse stilte tussen mylene en merel in de keuken
Nee joh, was niet zo lang geleden. Met Jens samen. Toen ze allemaal een aanval kregen, want om te straten, want er komen graszoden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef krabje het volgende:
[..]
ja van de week een keer,was voor de stemmingen
Zijn ingegraven denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:12 schreef Ranah het volgende:
[..]
jorge zoek
franny oek
tim zoek
er wordt wel veel gegraven
dat dus Thunderbitch, Merel is minstens net zo irritant, niet voor Jessie, maar bv in mijn belevingswereld wel, grote opgeblazen pad dat ze er rondlooptquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat Merel een hekel aan haar heeft; Merel denkt dat zij de enige is die mensen kan afserveren en afbluffen.
Is Merel er niet al heen? Die is er vast als de kippen bij. Ze zag Rob aankomen en zoefff daar ging ze vrij snel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef pollewop77 het volgende:
he jammer, ik wil de boodschappen zien
Ik ook, denk dat Franny haar gesprekken gister heeft verteld aan Tim en dat ze zich terug hebben getrokkenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar ze zijn, maar ik vind het heerlijk zo
Zie je Jessie is hovenier, hij zegt het zelfquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:14 schreef Ranah het volgende:
adjesinds je met dylan omgaat zie me niet meer staan en hij grinnikt
Die humor vind ik wel leuk tussen die twee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:14 schreef Ranah het volgende:
adjesinds je met dylan omgaat zie me niet meer staan en hij grinnikt
hij weet adje ook altijd weer op te beuren en aan het lachen te maken als er wat isquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die humor vind ik wel leuk tussen die twee.
absoluut ook Merel heeft goede humor, maar dat maakt ze niet heilig ofzo, sterker nog, nare mensen somsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Yep en het is dat Jessie haar spaart, anders was ze ook nergens geweest, want veel doet ze ook niet, roddelt smerig over anderen, heeft een veel te grote bek, steelt, ruit de boel op, doet aan zelfverrijking, schept op, .... ben vast nog genoeg vergeten. Die mag ook wel een keer aan de beurt komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus Thunderbitch, Merel is minstens net zo irritant, niet voor Jessie, maar bv in mijn belevingswereld wel, grote opgeblazen pad dat ze er rondloopt
ook ergquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:11 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Maar we krijgen die ouwe moppersmurf te zien
Hij vergist zich, hij is hofnar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Zie je Jessie is hovenier, hij zegt het zelf![]()
maar let op, tis net alleen Jesie die Merel spaart, hij heeft haar straks nodig, de intelligente pad, en dat is het hele verhaal, hij gaat zelfs zo ver dat hij haar zoent, en ze is in de zevende hemel, ze is het alphawijfjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep en het is dat Jessie haar spaart, anders was ze ook nergens geweest, want veel doet ze ook niet, roddelt smerig over anderen, heeft een veel te grote bek, steelt, ruit de boel op, doet aan zelfverrijking, schept op, .... ben vast nog genoeg vergeten. Die mag ook wel een keer aan de beurt komen.
Vind er geen r33t aan. Ze hebben allebei een achterlijke humor samen, door een wederzijdse afhankelijkheid die daar soms onvermijdelijk is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na de stemmingen ook was ze aan het werk met Jensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:10 schreef krabje het volgende:
[..]
ja van de week een keer,was voor de stemmingen
kan je nagaan zo weinig ze doet,het valt niet eens opquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Na de stemmingen ook was ze aan het werk met Jens
juist en dat zonder gezeik,heerlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind de streams vandaag ook heerlijk op de achtergrond terwijl ik mijn huisje poets. "Iedereen" is lekker aan het werk
Ik geniet ook. Heerlijk om die arrogante kwal met zijn onderligger niet te horenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
Ik vind de streams vandaag ook heerlijk op de achtergrond terwijl ik mijn huisje poets. "Iedereen" is lekker aan het werk
Klopt als een bus. Hij weet dat hij haar beter te vriend kan houden, want die grote bek zou hem kunnen schaden, vooral in de afgelopen periode. Hij durft haar niet aan te pakken, zoals hij nodig vindt bij anderen. Zwak. Hij was bij mij in achting gestegen als hij haar aangepakt had, want ze loopt al maanden de kantjes eraf en zorgt wel goed voor zichzelf. Verder deed ze alsof ze bij de hardwerkende Utopianen hoorde.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar let op, tis net alleen Jesie die Merel spaart, hij heeft haar straks nodig, de intelligente pad, en dat is het hele verhaal, hij gaat zelfs zo ver dat hij haar zoent, en ze is in de zevende hemel, ze is het alphawijfje![]()
![]()
![]()
![]()
Opgeblazen padquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat dus Thunderbitch, Merel is minstens net zo irritant, niet voor Jessie, maar bv in mijn belevingswereld wel, grote opgeblazen pad dat ze er rondloopt
Ach af en toe een leuke fittie is niks mis mee. Alleen geen Tim meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Krabje en mazaru helemaal mee eens.
Dit is de Utopia sfeer die ik al lange tijd miste
Dat dus.Die Jessie schijt bagger voor haar!Zegt wel weer genoeg over die Jessie!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Hij weet dat hij haar beter te vriend kan houden, want die grote bek zou hem kunnen schaden, vooral in de afgelopen periode. Hij durft haar niet aan te pakken, zoals hij nodig vindt bij anderen. Zwak. Hij was bij mij in achting gestegen als hij haar aangepakt had, want ze loopt al maanden de kantjes eraf en zorgt wel goed voor zichzelf. Verder deed ze alsof ze bij de hardwerkende Utopianen hoorde.
Was gisteren ook hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat dus.Die Jessie schijt bagger voor haar!Zegt wel weer genoeg over die Jessie!
Preciesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ach af en toe een leuke fittie is niks mis mee. Alleen geen Tim meer
Als hij had geweten dat hij mocht blijven dan had hij er allang bij gestaan om te zeggen wat er allemaal volgens zijn vakkundige inzicht niet goed aan is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Dus Tim kan gewoon blijven!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:25 schreef Poesjuh het volgende:
Jessie lacht zijn broek aan puin daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:26 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Dat dus.Die Jessie schijt bagger voor haar!Zegt wel weer genoeg over die Jessie!
Daar heb je best een puntquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij had geweten dat hij mocht blijven dan had hij er allang bij gestaan om te zeggen wat er allemaal volgens zijn vakkundige inzicht niet goed aan is.
Ik vind er helemaal niets aan, al een paar dagen niet. Saai saaier saaistquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:22 schreef Poesjuh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |