Om 8 uur ‘s avonds moeten we klaarzitten voor een trekshowtje.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Timmie gaat geen streams volgen
saaie bende geenzinan
Jens ; gewoon elke dag zelfde tijd .en dan ga ik me aftrekken
streamLock
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
saaie bende geenzinan
streamLock
Ja, waar hij ook liefdevol terecht kon toen hij geen woning meer had.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zal zijn moeder, zus, zwager en neefje wel bedoelen.
Nog geen half uur zei hij dat hij gelukkig Franny wel kon zien. Die liegt ook in elke zin pfffquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
saaie bende geenzinan
streamLock
Dat zal vast geen lange ruk worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Om 8 uur ‘s avonds moeten we klaarzitten voor een trekshowtje.
Bang voor iemand zijn lijkt me ook een uitstekende reden om op iemand te stemmen. Hetze, ammehoela. Daarbinnen was echt geen hetze.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
DAT deden ze allemaal, en hem moesten ze ook vaak hebben.
Ik blijf erbij, het is een heksenjacht geweest. Niets meer, niets minder. Ze zijn bang voor hem, that's all. Ik heb hem ook verafschuwd hoor, maar meer omdat hij de werkelijkheid niet kon of wilde zien. Denken dat de schuimpjes er voor hem waren. Tegelijkertijd vond ik DAT eigenlijk best zielig.
Iedereen kan zich wel voordoen als de zus van Tim.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Sofia2019 het volgende:
De zus van Tim gaf toch aan op Facebook dat ze klaar met hem was ?
Ik had het niet gedaan, want juist, hoon en spot zijn z'n deel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:34 schreef pollewop77 het volgende:
Tim heeft de laatste vier dagen echt zijn best gedaan om te mogen blijven
En dat boeit hier niet zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Sofia2019 het volgende:
Ik denk wel meer dan een glimp.....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Ranah het volgende:
ik denk toch echt dat tim elke glimp van franny zal proberen op te vangen
Facebook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Sofia2019 het volgende:
Bang in het spel. Het is een hetze waar ook de schuimpjes aan meedoen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Bang voor iemand zijn lijkt me ook een uitstekende reden om op iemand te stemmen. Hetze, ammehoela. Daarbinnen was echt geen hetze.
Als een ware stalker...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:35 schreef Ranah het volgende:
ik denk toch echt dat tim elke glimp van franny zal proberen op te vangen
das nog maar de vraag ..toch ?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft dat lelijke mokkel laten klaarkomen.
Hij denkt dat.quote:
Met een fb bericht wat nergens op slaatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:37 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij gaf aan naar een liefdevol gezin te willen en daar haak ik op in.
Het was een vraag. Zuurpruimquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een fb bericht wat nergens op slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |