ik ben al best actief geweest vanmorgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Jezus nationale treuzeldag hier geloof ik.
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al best actief geweest vanmorgen
Ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Jezus nationale treuzeldag hier geloof ik.
don't mind if i doquote:
weet ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor
Ja ik bedoel hier in Oostburg, christus te hobbelpaard, schiet niks op allemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit al sinds half 8 in een auto :’)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las hetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit al sinds half 8 in een auto :’)
Hoe lang moet je nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit al sinds half 8 in een auto :’)
Oh, ik dacht omdat t moestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is voor de “lol”. Of ja. Afleiding.
Bestaat dat nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze aan het Pokemonnen is kan dat wel even duren.
Nou ja, best leuke hobby denk ik. En lekker buiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar. Besteden mensen nog behoorlijk wat tijd aan.
Ook een vrij sociale hobby, dat laatste wist ik dan weer niet zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, best leuke hobby denk ik. En lekker buiten.
Ik heb het nooit gespeeld.
Sociaal ja? Hoe danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een vrij sociale hobby, dat laatste wist ik dan weer niet zo.
Weet de details niet, maar samen Pokémon vinden of met ze vechten. En een beetje samen rondrijden om ze te vinden dus.quote:
voortaan heb je Friends nodig voor een hele boel dingen om verder te komen dus je moet in groepen dingen doen en samen spelenquote:
Ah okay.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet de details niet, maar samen Pokémon vinden of met ze vechten. En een beetje samen rondrijden om ze te vinden dus.
Ja, dat was in t begin maar nu toch niet meerquote:
Aaah, ik snapquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
voortaan heb je Friends nodig voor een hele boel dingen om verder te komen dus je moet in groepen dingen doen en samen spelen
M'n zusje speelt het veel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, best leuke hobby denk ik. En lekker buiten.
Ik heb het nooit gespeeld.
Hou het even daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef ArTiC het volgende:
Het regent hier horizontaal![]()
Lekker op de bank strade bianche kijken
Dat vind ik het fijne aan de omgeving van Den Haag; altijd mensen en mogelijkheden in de buurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:23 schreef Debsterr het volgende:
Best veel goede vrienden via PoGo opgedaan. Buiten is nu even niet van toepassing want veel gebied en slecht weer. Maar wel lekker slap ouwehoeren en koffiemeneer afzeiken. Nee dat valt wel mee, ik kan dat ook niet.
Heb het ook net aangezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef ArTiC het volgende:
Het regent hier horizontaal![]()
Lekker op de bank strade bianche kijken
*knuffelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Mental breakdown onder de douche is best okay. Spoelen je tranen tenminste meteen weg.
Mooi! De stoel vind ik meh naast de bank.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, 5 weken nadat ik hier naartoe verhuisd ben dunnetjes over gedaan. Door nieuwe meubels in huis te zetten en de oude meuk eruit. Tis nu zo nice. Heb een boomstammentafel met leren eetbank en leren eetstoelen. En een Ikea Besta tv/opbergmeubel. Plus mijn hoekbankje.
Ben het meest blij met mijn eethoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even vrachtwagen chocola laten komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Mental breakdown onder de douche is best okay. Spoelen je tranen tenminste meteen weg.
Bank lijkt me onhandig aan de eettafel, maar goed, eettafel staat er bij mij om zooi op te dumpenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi! De stoel vind ik meh naast de bank.
Nee joh, zit fijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bank lijkt me onhandig aan de eettafel, maar goed, eettafel staat er bij mij om zooi op te dumpen
Geen honger. Geen slaap ook al tril ik van vernoeidheid en kan ik amper staan. Gelukkig word er voor me gekookt vanavond.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even vrachtwagen chocola laten komen
Vond het wel mooi afsteken door de cognackleur naast het bruine van de eetbank. Het was ook een lastminute ding want eigenlijk had ik deze stoelen en eetbank helemaal niet op het oog.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi! De stoel vind ik meh naast de bank.
Oooeeh, die tafelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond het wel mooi afsteken door de cognackleur naast het bruine van de eetbank. Het was ook een lastminute ding want eigenlijk had ik deze stoelen en eetbank helemaal niet op het oog.
Zou eigenlijk 6 van zulke stoelen ophalen:
[ afbeelding ]
Maar ik bedacht me.. Een eetbankje staat toffer. Dus ben nu duurder uit maar ach.
Ik heb minder met ronde tafels. Maar ze hebben van alles daar staan. Gewoon rechthoekige tot ovalen of ronde tafels. Gevalletje 'doe mij die en die en die en die maar' Tot je hoort wat je moet betalenquote:
Kusje op je oogjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Ja, houten tafels zijn duur. Maar wel mooi. En voor 't leven normaal gesproken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb minder met ronde tafels. Maar ze hebben van alles daar staan. Gewoon rechthoekige tot ovalen of ronde tafels. Gevalletje 'doe mij die en die en die en die maar' Tot je hoort wat je moet betalen
280 is wel veelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:02 schreef Samzz het volgende:
Net een Peugeot 307 uit 2004 gevonden voor een leuke prijs. Wel 280k op de teller, maar toch een berichtje gestuurd voor meer info. Nieuwe APK zit bij de prijs in en de garage is enorm betrouwbaar heb ik begrepen van vrienden.
Het wordt een auto voor voornamelijk korte afstanden, ik rijd nog geen 10.000 km in het jaar.
Jup, kost wat maar dan heb je ook wat staan. Voor lange tijd want valt niet zo snel uit elkaar. En het is tijdloos.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, houten tafels zijn duur. Maar wel mooi. En voor 't leven normaal gesproken.
Thnxquote:
Ja. Klopt. Maar ik vind t het overwegen wel waard, ziet eruit als een hele nette auto, goed onderhouden.quote:
Ik ga een deel van mijn belastingteruggave sparen en een deel uitgeven aan spullen voor in het huis. Inderdaad wel handig om wat extra geld te ontvangen daarvoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, kost wat maar dan heb je ook wat staan. Voor lange tijd want valt niet zo snel uit elkaar. En het is tijdloos.[..]
ThnxHet werd tijd om nieuwe dingen te halen. Dat ik flink wat terug krijg van de belastingdienst is mooi meegenomen.
![]()
Volgende shopping spree voor accessoires, aankleding en verlichting gaat in mei zijn. Vakantiegeld ftw![]()
Ja, Sparen is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga een deel van mijn belastingteruggave sparen en een deel uitgeven aan spullen voor in het huis. Inderdaad wel handig om wat extra geld te ontvangen daarvoor.
Aah, maar dat is een fijn begin van de dag toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gekite in de ochtend. Nu aan het werkWas net op tijd
Aankleding is altijd wel leuk. Al is dat voor mannen mssn andersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, kost wat maar dan heb je ook wat staan. Voor lange tijd want valt niet zo snel uit elkaar. En het is tijdloos.[..]
ThnxHet werd tijd om nieuwe dingen te halen. Dat ik flink wat terug krijg van de belastingdienst is mooi meegenomen.
![]()
Volgende shopping spree voor accessoires, aankleding en verlichting gaat in mei zijn. Vakantiegeld ftw![]()
Niet als je er van uitgeput raaktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah, maar dat is een fijn begin van de dag toch?
Ben niet van de aankleding, sfeerverlichting of planten. Das gewoon niet mijn ding. In mijn nieuwe huis heb ik een zee aan ruimte dus tja wat extra frutsels erbij maakt het wel af. Denk vloerkleedje, schapenvellen enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aankleding is altijd wel leuk. Al is dat voor mannen mssn anders
Ik wil wel helpen
Ow ja, belasting invullen moet ik ook nog doen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben niet van de aankleding, sfeerverlichting of planten. Das gewoon niet mijn ding. In mijn nieuwe huis heb ik een zee aan ruimte dus tja wat extra frutsels erbij maakt het wel af. Denk vloerkleedje, schapenvellen enzo.
een vrouw in je keuken, dat soort dingenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben niet van de aankleding, sfeerverlichting of planten. Das gewoon niet mijn ding. In mijn nieuwe huis heb ik een zee aan ruimte dus tja wat extra frutsels erbij maakt het wel af. Denk vloerkleedje, schapenvellen enzo.
Verander je username naar Jankiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar heb geen puf meer en alles doet zeer en moet nog tot 10
Goede ketting eraan, anders gaat ze nog met die mars meelopenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vrouw in je keuken, dat soort dingen
Kinkyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goede ketting eraan, anders gaat ze nog met die mars meelopen
Heb al iets onderweg van redheadbride4uquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vrouw in je keuken, dat soort dingen
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder was het toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb al iets onderweg van redheadbride4u![]()
Wat kost dat?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb al iets onderweg van redheadbride4u![]()
Huh... dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder was het toch?
Je kent je klassiekersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoe roestiger het dak hoe natter de kelder was het toch?
Oud wijf. Niet zo piepen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar heb geen puf meer en alles doet zeer en moet nog tot 10
ik heb nu het beeld in mijn hoofd van een kapper die een schepje op het hoofd van een roodharige legt, bedanktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja maar ik laat de kapper er altijd een schepje bovenop doen
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu het beeld in mijn hoofd van een kapper die een schepje op het hoofd van een roodharige legt, bedankt
Verdrietig altijd inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:14 schreef Kopjechino het volgende:
Net iedereen getroosd met het verlies van de hond van mijn beste vriendin daar thuis.
In de auto op de terugweg voor mezelf ook maar even toegestaan om een potje te janken. Kende dat hondje ook al 10 jaar en kwam er regelmatig, veel gekroeld met dat beestje.
Hij beukte je omver en ging bovenop je staan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:17 schreef ArTiC het volgende:
De hond van de kroegeigenaar wilde gisteren ook kroelen...het is alleen een bakbeest van 90kg
Beetje zand, stop ik daarna altijd in mijn vagijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nu het beeld in mijn hoofd van een kapper die een schepje op het hoofd van een roodharige legt, bedankt
Vreemde kapper heb jijquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Beetje zand, stop ik daarna altijd in mijn vagijn
Vooral niet aan denken inderdaad en genieten van de tijd dat je met ze hebt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verdrietig altijd inderdaad![]()
Moet er ook niet teveel aan denken dat over een aantal jaar dat bij mij ook het geval gaat zijn.
Deense dog ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:17 schreef ArTiC het volgende:
De hond van de kroegeigenaar wilde gisteren ook kroelen...het is alleen een bakbeest van 90kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |