ik ben al best actief geweest vanmorgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Jezus nationale treuzeldag hier geloof ik.
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al best actief geweest vanmorgen
Ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Jezus nationale treuzeldag hier geloof ik.
don't mind if i doquote:
weet ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor
Ja ik bedoel hier in Oostburg, christus te hobbelpaard, schiet niks op allemaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zit al sinds half 8 in een auto :’)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik las hetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit al sinds half 8 in een auto :’)
Hoe lang moet je nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit al sinds half 8 in een auto :’)
Oh, ik dacht omdat t moestquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is voor de “lol”. Of ja. Afleiding.
Bestaat dat nogquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze aan het Pokemonnen is kan dat wel even duren.
Nou ja, best leuke hobby denk ik. En lekker buiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar. Besteden mensen nog behoorlijk wat tijd aan.
Ook een vrij sociale hobby, dat laatste wist ik dan weer niet zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, best leuke hobby denk ik. En lekker buiten.
Ik heb het nooit gespeeld.
Sociaal ja? Hoe danquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook een vrij sociale hobby, dat laatste wist ik dan weer niet zo.
Weet de details niet, maar samen Pokémon vinden of met ze vechten. En een beetje samen rondrijden om ze te vinden dus.quote:
voortaan heb je Friends nodig voor een hele boel dingen om verder te komen dus je moet in groepen dingen doen en samen spelenquote:
Ah okay.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet de details niet, maar samen Pokémon vinden of met ze vechten. En een beetje samen rondrijden om ze te vinden dus.
Ja, dat was in t begin maar nu toch niet meerquote:
Aaah, ik snapquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
voortaan heb je Friends nodig voor een hele boel dingen om verder te komen dus je moet in groepen dingen doen en samen spelen
M'n zusje speelt het veel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, best leuke hobby denk ik. En lekker buiten.
Ik heb het nooit gespeeld.
Hou het even daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef ArTiC het volgende:
Het regent hier horizontaal![]()
Lekker op de bank strade bianche kijken
Dat vind ik het fijne aan de omgeving van Den Haag; altijd mensen en mogelijkheden in de buurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:23 schreef Debsterr het volgende:
Best veel goede vrienden via PoGo opgedaan. Buiten is nu even niet van toepassing want veel gebied en slecht weer. Maar wel lekker slap ouwehoeren en koffiemeneer afzeiken. Nee dat valt wel mee, ik kan dat ook niet.
Heb het ook net aangezet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef ArTiC het volgende:
Het regent hier horizontaal![]()
Lekker op de bank strade bianche kijken
*knuffelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Mental breakdown onder de douche is best okay. Spoelen je tranen tenminste meteen weg.
Mooi! De stoel vind ik meh naast de bank.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, 5 weken nadat ik hier naartoe verhuisd ben dunnetjes over gedaan. Door nieuwe meubels in huis te zetten en de oude meuk eruit. Tis nu zo nice. Heb een boomstammentafel met leren eetbank en leren eetstoelen. En een Ikea Besta tv/opbergmeubel. Plus mijn hoekbankje.
Ben het meest blij met mijn eethoek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even vrachtwagen chocola laten komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Mental breakdown onder de douche is best okay. Spoelen je tranen tenminste meteen weg.
Bank lijkt me onhandig aan de eettafel, maar goed, eettafel staat er bij mij om zooi op te dumpenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi! De stoel vind ik meh naast de bank.
Nee joh, zit fijnquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bank lijkt me onhandig aan de eettafel, maar goed, eettafel staat er bij mij om zooi op te dumpen
Geen honger. Geen slaap ook al tril ik van vernoeidheid en kan ik amper staan. Gelukkig word er voor me gekookt vanavond.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even vrachtwagen chocola laten komen
Vond het wel mooi afsteken door de cognackleur naast het bruine van de eetbank. Het was ook een lastminute ding want eigenlijk had ik deze stoelen en eetbank helemaal niet op het oog.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi! De stoel vind ik meh naast de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |