https://www.avrotros.nl/e(...)al-2019-in-tel-aviv/quote:21 JAN 2019
Singer-songwriter Duncan Laurence gaat Nederland vertegenwoordigen op de 64ste editie van het Eurovisie Songfestival 2019 in Tel Aviv.
De Nederlandse inzending van het Songfestival heeft de afgelopen jaren een absolute kwaliteitsslag gemaakt. Met Duncan Laurence zet AVROTROS deze lijn voort. Algemeen directeur AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade: “We werden van onze stoel geblazen door deze song. Het is zo krachtig dat we unaniem hebben besloten dat Duncan onze man is.”
Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Duncan Laurence: “De afgelopen jaren deden voor Nederland A-artiesten mee met grote naamsbekendheid. Voor mij geldt dat laatste niet maar dat is juist ook mooi: er zijn heel veel jonge muzikale talenten in Nederland. Mijn deelname bewijst dat je zomaar de kans kunt krijgen om op zo’n groot platform te laten zien wat je waard bent. Ik ben heel trots dat ik Nederland ga vertegenwoordigen en ik ga alles geven.”
Ilse DeLange – die de selectiecommissie wees op deze inzending: “Duncan is heel bijzonder. Wat hij schrijft is heel erg internationaal. Het is authentiek. Het raakt in alles vind ik. Verder heeft hij ook de persoonlijkheid die bij zo’n groot avontuur hoort. Zijn prioriteiten liggen altijd bij de muziek.”
Alle details rondom de Nederlandse inzending worden op donderdag 7 maart bekend gemaakt. Duncan zal zich tot die tijd in alle rust volledig focussen en voorbereiden op zijn inzending.
Gisteren bij DWDD aan tafel werd er ook al gesproken over of er uberhaupt concurrentie voor Duncan was. En over de mogelijke winst. Terechte opmerkingen overigens, alleen hebben ze geen idee wat een druk dat geeft voor die jongen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:07 schreef Greys het volgende:
Van mij mogen er nog wel een paar landen boven ons komen bij de bookies. Dat geeft Duncan straks wat minder druk, als de op dat monent nummer 1 het podium opgaan lijkt me best moeilijk namelijk.
Ik gun het hem ook ZO erg! Hij komt sympathiek over en heeft de afgelopen jaren zo hard gewerkt om te komen waar hij nu is. Dat waardeer ik echt heel erg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:06 schreef ato het volgende:
[..]
Die komt wel hoog binnen volgende week in lijsten.
Ook wel heel veel gegund deze jongen.
Ik vind hem zelf nog best relaxt reageren op die vragen/opmerkingen. Ook in de filmpjes van Shownieuws, Telegraaf enzo. Komt dan best zelfverzekerd over.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:13 schreef libranl het volgende:
[..]
Gisteren bij DWDD aan tafel werd er ook al gesproken over of er uberhaupt concurrentie voor Duncan was. En over de mogelijke winst. Terechte opmerkingen overigens, alleen hebben ze geen idee wat een druk dat geeft voor die jongen.
Nog steeds vervelend.quote:
William vindt het zijn favoriete Dutch entry everquote:
Dit klinkt net als een Televaag clickbaitquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:28 schreef Greys het volgende:
Check Kreview topic voor twee nieuwe Kreviews en EEN SCHOKKENDE ONTHULLING VAN KREA OVER ARCADE.
Ik durfde eerst niet te kijken, want ik erger mij rot aan ze. Nou Deban gaat wel, maar wat een enthousiasme. Wel weer leuk om te zien.quote:
12 reasons why you should open the topic. YOU WONT BELIEVE WHATS ON NUMBER NINE!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit klinkt net als een Televaag clickbait
Klopt, is allemaal gestaged dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:37 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind die Wiwi-video's altijd al fake, maar dit is duidelijk niet de eerste keer dat ze het nummer horen. Voorbeeldje: die Deban noemt een stuk tekst (small town boy in a big arcade) waar hij tijdens de video doorheen zit te lullen.
Dat heb ik ook altijd bij Wiwi video's, dat ik niet altijd durf te kijken en dan wacht ik even de andere reacties af of het meevaltquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:36 schreef ato het volgende:
[..]
Ik durfde eerst niet te kijken, want ik erger mij rot aan ze. Nou Deban gaat wel, maar wat een enthousiasme. Wel weer leuk om te zien.
Geen charisma, ik vind hem juist erg charismatischquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat de belangrijkste vraag is hoe het liedje in een goede act te gieten die de televoters massaal gaat overtuigen. Duncan loopt niet over van charisma, dus dat is wel iets om aan te werken.
Quoten is een zooitjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geen charisma? ik vind hem juist erg charismatisch
Ik vind hem iets liefs hebben, iets kwetsbaars. Heeft wel gun factor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat de belangrijkste vraag is hoe het liedje in een goede act te gieten die de televoters massaal gaat overtuigen. Duncan loopt niet over van charisma, dus dat is wel iets om aan te werken.
Vind ik ook! Die grote onschuldige Bambi-ogen, zijn bijna kinderlijke oprechtheid als hij spreekt en zijn oprechte emotie als hij zingt...voor mij is hij juist enorm charismatisch.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geen charisma, ik vind hem juist erg charismatisch
Ja je zag wel dat ze het al eerder hadden gedraaid.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:37 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind die Wiwi-video's altijd al fake, maar dit is duidelijk niet de eerste keer dat ze het nummer horen. Voorbeeldje: die Deban noemt een stuk tekst (small town boy in a big arcade) waar hij tijdens de video doorheen zit te lullen.
Ik vind ook dat het kwetsbare wat hij uitstraalt heel erg bij het nummer past. Het komt heel gemeend en authentiek over.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:50 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind hem iets liefs hebben, iets kwetsbaars. Heeft wel gun factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |