Is toch gewoon geweldig dat we nu dit soort uitspraken doenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Op zich hoop ik wel dat er een beetje competitie is, moet geen walk over worden met een winst die geen bal waard is.
Ja Spanje kan nog weleens hoger eindigen dan iedereen nu verwachtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat ook. Nog steeds absoluut niet dat we al gewonnen hebben, integendeel, maar ik kan me wel voorstellen dat esf fans een zucht van verlichting slaakten toen dit nummer te horen was. Na veel andere songs.
Maar bv Spanje kan straks best de mensen thuis ineens volledig inpakken met hun vrolijke feestje en er keihard langs denderen. Je weet het niet. Daarom nu van dit gevoel genieten.![]()
![]()
Zijn inderdaad behoorlijk veel ballads, dan valt Spanje wel opquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat ook. Nog steeds absoluut niet dat we al gewonnen hebben, integendeel, maar ik kan me wel voorstellen dat esf fans een zucht van verlichting slaakten toen dit nummer te horen was. Na veel andere songs.
Maar bv Spanje kan straks best de mensen thuis ineens volledig inpakken met hun vrolijke feestje en er keihard langs denderen. Je weet het niet. Daarom júist nu van dit gevoel genieten.![]()
![]()
Ook. Daarom. Iedereen snapt dat er nog van alles kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:58 schreef ato het volgende:
Oh ik geloof wel in outsiders, zoals Spanje. Maar vlak Zwitserland ook niet uit.
TCL stonden voor de rehearsalweek zelfs echt heel laag bij de bookies; iets van 24e of zo. Niemand geloofde ook maar dat het een deuk in een pakje Songfestivalboter zou slaan en toen schoten ze na de eerste repetitie ineens omhoog.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar zó vroeg 2e is volgens mij niet voorgekomen toch..? En TCL hadden VEUL negatieve reacties in het begin.
Als er een jaar is waarin het echt zou moeten kunnen (winst) is dit jaar het wel inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:46 schreef libranl het volgende:
Het is ook wel een belachelijk slecht jaar. Er zijn totaal geen inzendingen die er echt uitspringen. Het lied van Duncan klinkt wat dat betreft echt het best.
Ja het is zo heerlijk dat Nederland zo positief wordt ontvangen dat de commissie en Duncan het heeft waargemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook. Daarom. Iedereen snapt dat er nog van alles kan gebeuren.
Dus niemand juicht 'te vroeg', we juichen NU. Omdat het NU sowieso op z'n plaats is.
Dat was ook zo'n mooie hysterische dag kan ik mij herinneren hier, toen TCL plotseling goede reacties kregen na hun eerste repetitie.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TCL stonden voor de rehearsalweek zelfs echt heel laag bij de bookies; iets van 24e of zo. Niemand geloofde ook maar dat het een deuk in een pakje Songfestivalboter zou slaan en toen schoten ze na de eerste repetitie ineens omhoog.
Wie had dat jaren geleden kunnen denken inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:54 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Is toch gewoon geweldig dat we nu dit soort uitspraken doen
Die komt wel hoog binnen volgende week in lijsten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:02 schreef FruitofUtopia het volgende:
Op iTunes heeft Duncan trouwens een ruime marge op de nummer 2 (Lady Gaga):
https://kworb.net/popnl/
Volgens mij wel. Ik heb wel zin om Melfest te zien vanavond.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:05 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk komt er tijdens Melfest vanavond ook nog een stukje van ons nummer langsof doen ze dat nooit in de finale (zo'n overzicht)
Ja verdiend ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:06 schreef ato het volgende:
[..]
Die komt wel hoog binnen volgende week in lijsten.
Ook wel heel veel gegund deze jongen.
Er zijn ook niet echt landen met een bijzonder verhaal, transgender of wel? Bijv zoals Netta vorig jaar met dat MeeToo of Conchita? Oh ja, die Fransoos, maar die zingt valt dacht ik (heb het nog niet geluisterd)?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er een jaar is waarin het echt zou moeten kunnen (winst) is dit jaar het wel inderdaad
Spanje is het enige feestlied en gaat daardoor wel wat punten trekken. Maar om echt te scoren moet hun niveau echt nog enorm omhoog. Een vrolijke zanger met een stel huppelkutjes erachter gaat de televoter echt niet overtuigen. Zeker als je het vergelijkt met de uptempo kwaliteit van bijv. Zweden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:58 schreef ato het volgende:
Oh ik geloof wel in outsiders, zoals Spanje. Maar vlak Zwitserland ook niet uit.
Mijn vermoeden is dat Zweden, Rusland en Nederland elkaar gaan afwisselen. Of nog met de liedjes die niet uit zijn. Cyprus kan ook weer gaan stijgen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:07 schreef Greys het volgende:
Van mij mogen er nog wel een paar landen boven ons komen bij de bookies. Dat geeft Duncan straks wat minder druk, als de op dat monent nummer 1 het podium opgaan lijkt me best moeilijk namelijk.
Ik baal er nog steeds heel erg van dat ik het dat jaar minder goed heb kunnen volgen. Ik had toen schriftelijke examens van studie (en ik heb zelden schriftelijke examens gehad, maar net die rehearsalweek toen wel heel veel)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:04 schreef ato het volgende:
[..]
Dat was ook zo'n mooie hysterische dag kan ik mij herinneren hier, toen TCL plotseling goede reacties kregen na hun eerste repetitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |