Nikkie Tutorials aka Nikkie de Jagerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:28 schreef ato het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde ook die beroemde Nikki dame die zoveel views heeft.
Nee geen sorry, ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:28 schreef ato het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde ook die beroemde Nikki dame die zoveel views heeft.
Israël denk ik niet, niet eens vanwege het nummer maar meer vanwege het land. Toy was in al haar bizarheid, met dito clip, zó uitzonderlijk. Dit wordt volgens mij een Hovi 2.0 dus best goed maar niet in het kaliber van “wauw haha kijk dit eens, hype!’quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:25 schreef ato het volgende:
[..]
Armenië, Zweden en Rusland kunnen ons nog voorbij gaan, Israël ook misschien?
Tutoral of zoietsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee geen sorry, ik las het verkeerdNikkie van de make-up dus
NikkieTutorials, met haar miljoenen jonge volgers over de hele wereld. Laat die maar even een extra juich-post op insta of YouTube maken voor Duncan en dan hebben we er weer een paar extra stemmen bij.quote:
Ik heb ook niet het idee dat Israël zo graag nog een keer nu al wil winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Israël denk ik niet, niet eens vanwege het nummer maar meer vanwege het land. Toy was in al haar bizarheid, met dito clip, zó uitzonderlijk. Dit wordt volgens mij een Hovi 2.0 dus best goed maar niet in het kaliber van “wauw haha kijk dit eens, hype!’
Ik heb sowieso het idee dat mensen minder snel stemmen op het land dat net gewonnen heeft. Moet het nummer wel echt heel goed zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Israël zo graag nog een keer nu al wil winnen.
En bovendien is Israël vaak genoeg veel te laag geëindigd met goede liedjes. Om Toy kon vorig jaar niemand heen, maar ik zie Israël niet zo snel nog een keer winnen de komende jaren.
We hebben nog lang niet gewonnen en ik denk dat er helemaal niemand hier zich dat niet realiseert. Want iedereen hier weet donders goed hoe onvoorspelbaar stemgedrag van jury/thuis kan zijn en wat er allemaal nog kan gebeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:02 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik juich nog niet te vroeg. Het lijkt wel dat we in Nederland de laatste tijd iets te snel hyperen. Kijk naar het overdreven optimisme over Ajax en nu gaan we los op Duncan.
Ik zie toch de act minimaal even zwaar wegen als de song. Misschien zelfs 60% act - 40% song. Ofwel alles valt of staat met het gehele plaatje straks in mei. Aan het nummer zal het in ieder geval niet liggen
onderhondquote:Op zaterdag 9 maart 2019 08:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Na vandaag zijn we vast de onderhond, na Rusland en Zweden en wie weet komt Malta of Armenië nog met een geweldige inzending uit de hoge hoed.
Mwah. The Common Linnets stonden na de halve finale 2e en Anouk stond lange tijd 3e bij de bookies.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:36 schreef ato het volgende:
Ik kan mij niet meer herinneren dat Nederland er zo positief voor stond, tenminste veel positieve reacties hadden.
Volgens mij was dat met de tijd in 1998.
Dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben nog lang niet gewonnen en ik denk dat er helemaal niemand hier zich dat niet realiseert. Want iedereen hier weet donders goed hoe onvoorspelbaar stemgedrag van jury/thuis kan zijn en wat er allemaal nog kan gebeuren.
Maar het feit dat we zo goed als allen heel blij zijn met het lied, met de artiest, de clip, de eerste keer live, de reacties erop geeft al heel veel reden om juist NU alvast ervan te genieten. Want dit is al superleuk om mee te maken. Juist omdat je niet weet wat er gaat gebeuren. Als iets je lij maakt, lekker juichen.gif!
![]()
Israël deed het wel 40 jaar geleden (2 x winnen) eerst met het vreselijke Banabi. Daarna met het klassieke Hallelujah.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat mensen minder snel stemmen op het land dat net gewonnen heeft. Moet het nummer wel echt heel goed zijn.
Maar zó vroeg 2e is volgens mij niet voorgekomen toch..? En TCL hadden VEUL negatieve reacties in het begin.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah. The Common Linnets stonden na de halve finale 2e en Anouk stond lange tijd 3e bij de bookies.
Al had Anouk ook wel iets meer negatieve reacties.
twitter:EuroGuyXX twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 09:37:31Wow, "Arcade" charting (besides in Netherlands) already in Finland, Spain, Poland, Belgium...Unreal 🙈 https://t.co/luCSeldsOU reageer retweet
Ik vind Italië wel een geduchte concurrent tot dusver en wellicht sluiten Zweden en Rusland daar nog bij aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:46 schreef libranl het volgende:
Het is ook wel een belachelijk slecht jaar. Er zijn totaal geen inzendingen die er echt uitspringen. Het lied van Duncan klinkt wat dat betreft echt het best.
Nou dat ook. Nog steeds absoluut niet dat we al gewonnen hebben, integendeel, maar ik kan me wel voorstellen dat esf fans een zucht van verlichting slaakten toen dit nummer te horen was. Na veel andere songs.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:46 schreef libranl het volgende:
Het is ook wel een belachelijk slecht jaar. Er zijn totaal geen inzendingen die er echt uitspringen. Het lied van Duncan klinkt wat dat betreft echt het best.
Niet in de polls vooraf. TCL stonden rond de 20e plaats bij de bookies en veel ESF fans volgens mij nog lager.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah. The Common Linnets stonden na de halve finale 2e en Anouk stond lange tijd 3e bij de bookies.
Al had Anouk ook wel iets meer negatieve reacties.
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:49 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Ik vind Italië wel een geduchte concurrent tot dusver en wellicht sluiten Zweden en Rusland daar nog bij aan.
TCL stegen pas na de halve finale ja. Anouk stond wel redelijk vroeg hoog al geloof ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar zó vroeg 2e is volgens mij niet voorgekomen toch..? En TCL hadden VEUL negatieve reacties in het begin.
Klopt. Ik zit telkens alle liedjes door te nemen om te kijken of er niet een lied tussen zit wat we (en de bookmakers) nu nog vreselijk onderschatten. Een lied wat live helemaal tot leven kan komen zoals TCL in 2014. Spanje zou kunnen wat dat betreft. Dat is het onvoorspelbare.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat ook. Nog steeds absoluut niet dat we al gewonnen hebben, integendeel, maar ik kan me wel voorstellen dat esf fans een zucht van verlichting slaakten toen dit nummer te horen was. Na veel andere songs.
Maar bv Spanje kan straks best de mensen thuis ineens volledig inpakken met hun vrolijke feestje en er keihard langs denderen. Je weet het niet. Daarom nu van dit gevoel genieten.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |