Jawel dat had gekund toen hij nog leefde. Dat is ook met Bill Cosby gelukt he. En waarom had dan ene onder ede gezegd dat er niks was gebeurd?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enige probleem is dat dit misbruik op geen enkele wijze kan bewezen worden danwel weersproken. Iedereen moet hier ik z’n eigen conclusie trekken want we gaan het nooit te weten komen.
En nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel dat had gekund toen hij nog leefde. Dat is ook met Bill Cosby gelukt he. En waarom had dan ene onder ede gezegd dat er niks was gebeurd?
Ok Haagsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar 300.000 tellen joh
Ja had dat dan eerder gedaan. Of weet je, via de rechtstaat en niet via een documentaire. Je kunt ook iemand na z'n dood aanklagen. Vind dit beetje opportunistisch overkomen zo.quote:
Steen door het raam gegooid?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:16 schreef Flamarande het volgende:
Loop ik door de regen naar Holland and Barrett hebben ze het weer eens niet kutwinkel
Ah echt vervelend meidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:16 schreef Flamarande het volgende:
Loop ik door de regen naar Holland and Barrett hebben ze het weer eens niet kutwinkel
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:18 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee doos whey poeder omgeschopt en met een terminale ziekte scheldend de winkel uitgelopen
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:21 schreef Flamarande het volgende:
Kan iemand even mijn ui fixen staat in gc topic
Nu kun je amper lezen wat er staat.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
hoe lastig is het om een image te resizen man man man
[ afbeelding ]
JA DAT IS VERDOMME TOCH NIET MIJN PROBLEEMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu kun je amper lezen wat er staat.
Echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JA DAT IS VERDOMME TOCH NIET MIJN PROBLEEM
Lijkt wel “FROG YOU”quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je brak wat?quote:
Tegen die tijd kom ik hier hopelijk niet meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zodra ik FA ben zal ik eens kijken
Morgen lekker lang uitslapenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen janken over het weer. Gewoon in je bed blijven liggen, dan heb je nergens last van.
Hoi haagsquote:
De zon schijnt lekker toch?quote:
Boodschappen doen zichzelf niet, kameraad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
Iedereen janken over het weer. Gewoon in je bed blijven liggen, dan heb je nergens last van.
Ik zie hier op de Weer-app de komende week alleen regenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja nu wellas net dat ze maandag sneeuw willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |