René kijkt het zelfs 's nachts in de herhaling nog 2x terugquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal, zelfs als er die avond gevoetbald wordt
Die heeft wel een horde volgers, dus exposure.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nikkie van You Tube en WIDM? Maar waarom telt haar mening (extra)? Ze zit niet in het vak..
Oke ik ken hem echt niet, terwijl ik ook gek ben van blues.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Johnny Lang, ook zo'n blues zanger. Niet zo gek dat hij die noemt
Ja meer wat iemand anders net al zei. Alles wat niet blues of Americana is, vind hij slecht. Terwijl daar toch wel enige nuance in zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Johan heeft eigenlijk een prima muzieksmaak hoor. Je kan moeilijk van iemand van zijn leeftijd verwachten dat hij popmeuk leuk vindt. Hij is juist een groot blues liefhebber.
Maar Johan is dan ook een ongenuanceerde mafketelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja meer wat iemand anders net al zei. Alles wat niet blues of Americana is, vind hij slecht. Terwijl daar toch wel enige nuance in zit.
Ato zegt toch ook niet dat het belangrijk is. Hij vindt het gewoon leuk. Er zal zo veel langskomen hier dat je niets vindt zeggen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, sorry
Ik vind het nietszeggend. Ze is make up artist geen zangeres of producer oid. Wel leuk hoor, maar het zegt weinig vind ik
Denk het ook. Misschien morgen al.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wanneer zal de clip op de 1 miljoen views zitten?
Ik gok voor de maandag!
zie mijn korte verslaggeving op #40quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:31 schreef Greys het volgende:
Heeft Johan al iets gezegd? Want het kon nog weleens meevallen. Waylon vindt het toch ook mooi en Johan en hij hebben wat muziek betreft aardig dezelfde smaak volgens mij. Maar wie weet.
Staat op de vorige paginaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:31 schreef Greys het volgende:
Heeft Johan al iets gezegd? Want het kon nog weleens meevallen. Waylon vindt het toch ook mooi en Johan en hij hebben wat muziek betreft aardig dezelfde smaak volgens mij. Maar wie weet.
Ik ben het heel vaak eens met de Neus, maar over het ESF moet hij z’n muil houdenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:05 schreef summer52 het volgende:
Zit je naar Veronica Inside te kijken (en ik hou helemaal niet van voetballen) omdat ik toevallig bij het zappen zag dat Johan Derks straks een oordeel geeft over het liedje van Duncan.
Heeft Holleeder zijn mening ook al gegeven?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak eens met de Neus, maar over het ESF moet hij z’n muil houden
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heeft Holleeder zijn mening ook al gegeven?
Ja en ik moet gewoon niet meer naar dit soort onzin luisteren, ik erger mij er alleen maar aan. Maar ja ik wil altijd met mijn neus vooraan staan (nee ik ben geen familie van de Neus) en dan hoor je dit soort geneuzel aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ben het heel vaak eens met de Neus, maar over het ESF moet hij z’n muil houden
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:41 schreef Greys het volgende:
Oh. Johan.Dit is echt een beetje populair zeuren om het zeuren. Hij vindt het heus wel mooi maar ik denk dat ie bang is voor de homo erotische gevoelens die de clip bij hem naar boven brachten.
Ik denk al morgen, zit al bijna op 700.000quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wanneer zal de clip op de 1 miljoen views zitten?
Ik gok voor de maandag!
Djeez.. Ik val Ato toch niet aan ofzo? Iquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ato zegt toch ook niet dat het belangrijk is. Hij vindt het gewoon leuk. Er zal zo veel langskomen hier dat je niets vindt zeggen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:41 schreef Greys het volgende:
Oh. Johan.Dit is echt een beetje populair zeuren om het zeuren. Hij vindt het heus wel mooi maar ik denk dat ie bang is voor de homo erotische gevoelens die de clip bij hem naar boven brachten.
Dit en ik vind het inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die heeft wel een horde volgers, dus exposure.
Ik jou toch ook niet. Ik reageer doodnormaal op je.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Djeez.. Ik val Ato toch niet aan ofzo? IAto
Hij zei ook dat het niet geil bedoeld was, maar dat het naakt, z’n kwetsbaarheid weergeeftquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef libranl het volgende:
[..]
René kijkt het zelfs 's nachts in de herhaling nog 2x terug
Ohquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heeft Holleeder zijn mening ook al gegeven?
Tis ook leuk! Ze heeft miljoenen volgers geloof ik uit de hele wereld, dus extra aandacht mooi meegenomen.quote:
René van de Gijp?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei ook dat het niet geil bedoeld was, maar dat het naakt, z’n kwetsbaarheid weergeeft
Hij vond het eerst helemaal niks en later ‘wel aardig’ en nog een hoop onzinquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik als 54er heb ook leuk aangekliktquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis ook leuk! Ze heeft miljoenen volgers geloof ik uit de hele wereld, dus extra aandacht mooi meegenomen.
Ja klopt. Sorry, had z’n naam erbij moeten zetten.quote:
Die zit straks gewoon nog even de clip beeld voor beeld te bekijken hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij vond het eerst helemaal niks en later ‘wel aardig’ en nog een hoop onzin
Het komt over en het komt aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
De reddit reacties op de live zijn echt nog beter dan ik gedacht had
Met z’n hand in z’n los-in-de-wei broekje van de Zeeman.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit straks gewoon nog even de clip beeld voor beeld te bekijken hoor.met z'n hand in z'n broekje.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit straks gewoon nog even de clip beeld voor beeld te bekijken hoor.met z'n hand in z'n broekje.
Iemand zei dat de reacties slecht waren. Waar was dat, weet iemand dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:56 schreef Greys het volgende:
De reddit reacties op de live zijn echt nog beter dan ik gedacht had
Jouw tekst klopt meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik en het Jeugdjournaal waren het trouwens niet eens over de betekenis van het lied naar aanleiding van wat Duncan gisteren zei![]()
Ik dacht: Vroeger had Duncan een vriendin, vriendin X. Vriendin X had een partner, Y. Deze partner was uit beeld, maar nog wel eens kans op terugkomen. Over dat stukje hoop heeft Duncan dit lied geschreven. Nu is vriendin X overleden (?), maar dat is verder niet heel relevant voor het liedje, hij schrijft het uit haar oogpunt.
Jeugdjournaal zei: het gaat over een vriendin van hem die is overleden.
Max, op ESC unitedquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iemand zei dat de reacties slecht waren. Waar was dat, weet iemand dat?
Ja heb al meerdere keren gezien dat die reden van het Jeugdjournaal werd gegeven, maar is niet wat hij zei neequote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:59 schreef Meke het volgende:
Ik en het Jeugdjournaal waren het trouwens niet eens over de betekenis van het lied naar aanleiding van wat Duncan gisteren zei![]()
Ik dacht: Vroeger had Duncan een vriendin, vriendin X. Vriendin X had een partner, Y. Deze partner was uit beeld, maar nog wel eens kans op terugkomen. Over dat stukje hoop heeft Duncan dit lied geschreven. Nu is vriendin X overleden (?), maar dat is verder niet heel relevant voor het liedje, hij schrijft het uit haar oogpunt.
Jeugdjournaal zei: het gaat over een vriendin van hem die is overleden.
DOE NIETTT, ik vind het zo eng dat er dit (best veel) zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het daarstraks al gezegd. We gaan het ESF winnen, dit is gewoon goud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |