En dan vooral shaky omdat DWDD weer eens het geluid niet op orde had.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:51 schreef ato het volgende:
[..]
Die knallende muziek en achtergrond koor.
Maar dit is niet de versie hoor die zij sturen.
En hallo die jongen zingt voor het eerst daar, in het begin shake daarna zong hij goed.
Als ze volgend jaar meedoen gaan ze in elk geval di-rect naar de finale.quote:
Nee joh, dat is wel heel overdrevenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar als dit in de finale te zien zou zijn zou het denk ik wel buiten de top 10 vallen. Er miste wat.
Ditte. Was prima hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:45 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond het heel goed. Inderdaad wat shaky in het begin, die lage noten zijn moeilijk. Een jury weet dat, een leek misschien niet. Het geluid van de strijkers had iets harder gemoeten inderdaad, verder gewoon prima.
Ik vond hem vokaal sterk overkomen, alleen in het begin niet. Was ook iets met het geluid.quote:
Ik miste de muziek, ik miste het koor en ik vond het echt zwak al trik het wel wat bij. En erg kort.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan je favoriete sound misschien niet zijn dat hoge, maar op de eerste vier wat zwakke seconden na kon ie vocaal echt goed uit de voeten. Ik dacht niet 'ai, vals' ofzo. Helemaal niet.
We gaan weer in #TEAMKOMTGOED
Leek niet vol open te staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:52 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond hem vokaal sterk overkomen, alleen in het begin niet. Was ook iets met het geluid.
Mee eens. Deden het net ook weer goedquote:
Ja dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan vooral shaky omdat DWDD weer eens het geluid niet op orde had.
Gelukkig sturen wij de videoversie.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik miste de muziek, ik miste het koor en ik vond het echt zwak al trik het wel wat bij. En erg kort.
Desondanks wil ik heel erg graag bij #TEAMKOMTGOED
Prachtig nummer
Ik kan mij nog herinneren dat Waylon en Ilse de primeur hadden en erbij stonden als zout zakken. Ook bij EIC, ik vond het liedje mooi. Maar dacht dit moeten zij niet zo presenteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:54 schreef Dave het volgende:
Vanwege de meningen hier toch nog eens terug geluisterd.
Vocaal prima, iets meer contact zoeken met de kijkers mag wel.
Ze zeiden er nog wel speciaal bij dat dit een speciale (dus andere) versie was met vleugel en strijkers.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik miste de muziek, ik miste het koor en ik vond het echt zwak al trik het wel wat bij. En erg kort.
Desondanks wil ik heel erg graag bij #TEAMKOMTGOED
Prachtig nummer
Kwestie van repeteren, repeteren, repeteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:54 schreef Dave het volgende:
Vanwege de meningen hier toch nog eens terug geluisterd.
Vocaal prima, iets meer contact zoeken met de kijkers mag wel.
Jaaa precies. Giga moeilijk nummer om te zingen met schakelingen van borststem naar kopstem en weer terug en alle aah's en ooh's. Echt petje af!quote:
Inderdaad vooraf was al zo duidelijk dat dit een andere versie zou worden. Met strijkers en een koor is natuurlijk veel minder bombastisch! Desondanks prima performance van onze Duncan!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zeiden er nog wel speciaal bij dat dit een speciale (dus andere) versie was met vleugel en strijkers.Dus ja dan mis je één en ander van de clip. Ga die maar weer lekker luisteren want de ESF versie gaat daar meer op kijken.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |