Ja, dat aan het begin en einde zit, hè? Dat vind ik erg mooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:36 schreef Greys het volgende:
Prima!
Maar op het ESF wel heel graag wat achtergrondzang erbij om dat engelachtige koorsoundje te krijgen. Dat miste ik nu.
En wat vond je van de act uiteindelijk?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
Maar vond de DWDD-versie van Outlaw juist super![]()
![]()
Ik ook! Maar dat was gewoon Waylon op z'n best. Lekker vuig rocken en verder niks.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
Maar vond de DWDD-versie van Outlaw juist super![]()
![]()
Inderdaad, en uiteindelijk komt er toch een backing track.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:45 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond het heel goed. Inderdaad wat shaky in het begin, die lage noten zijn moeilijk. Een jury weet dat, een leek misschien niet. Het geluid van de strijkers had iets harder gemoeten inderdaad, verder gewoon prima.
Ja hij ging na een seconde of vier echt prima. Sterker dan ik dacht zelfs.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:45 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vond het heel goed. Inderdaad wat shaky in het begin, die lage noten zijn moeilijk. Een jury weet dat, een leek misschien niet. Het geluid van de strijkers had iets harder gemoeten inderdaad, verder gewoon prima.
Afschuwelijk. Clip vond ik ook niet geweldig. DWDD-versie was het allerbeste vorig jaarquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En wat vond je van de act uiteindelijk?
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een klote item is dit zo. Man man stelletje lachende hufters bij elkaar HAHAHAHAHA
Ik ga jou gewoon gelovenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dat was gewoon Waylon op z'n best. Lekker vuig rocken en verder niks.
Maar bij Duncan heeft ie straks geen live strijkers en staat de muziek op tape. Komt wel goed met de sound!
Ik ga al hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Geer wel een beetje irritant en aanwezig hoor.
Dat vond ik dus nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:47 schreef Momazie het volgende:
Jongens, dit was toch gewoon dikke prima? Hij kan het liedje vocaal prima aan en dat is het belangrijkste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |