Er heeft zich vast wel ergens deze week een stukje groente de weg naar binnen gevonden tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:50 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb de hele week nog niets voedzaam gegeten.
Ik ook niet, daarom juistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja dat heb ik al lang niet meer gehad.
Ned. Antillen en Aruba zijn blijkbaar veel grotere boefjes dan Marokkanen. Had die laatste groep bovenaan verwacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)n-de-strafrechtketen
[ afbeelding ]
Zijn aan een inhaalslag bezig wrs.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ned. Antillen en Aruba zijn blijkbaar veel grotere boefjes dan Marokkanen. Had die laatste groep bovenaan verwacht.
Ja, als je eenmaal zoiets eet zit je onmiddellijk in een glijdende schaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:58 schreef STING het volgende:
Gisteren met uiteten ossenhaas met frietjes, vandaag gelijk trek in ongezonde hap
Zelfs daarmee lopen ze de kantjes eraf.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ned. Antillen en Aruba zijn blijkbaar veel grotere boefjes dan Marokkanen. Had die laatste groep bovenaan verwacht.
Vrouwen met een dure smaakquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Samzz het volgende:
Supergave jumpsuit gevonden. 150 euro
.
Jezus ik haat dit.
Rijke vent vinden die 'm voor je kooptquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Samzz het volgende:
.
Jezus ik haat dit.
Deze is maar 1/3 van dat geldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Samzz het volgende:
.
Jezus ik haat dit.
Tsssquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rijke vent vinden die 'm voor je koopt
Work in progress. Met heel heel erg weinig progress.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rijke vent vinden die 'm voor je koopt
Iewl.quote:
Ik kan je SecondLove aanraden. En dan jagen op degenen waarvan het huwelijk ook daadwerkelijk wankelt en die wel weggaan als ze verliefd op jou worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Work in progress. Met heel heel erg weinig progress.
Jij hebt zo iemand je studie laten betalen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan je SecondLove aanraden. En dan jagen op degenen waarvan het huwelijk ook daadwerkelijk wankelt en die wel weggaan als ze verliefd op jou worden.
Ik heb mezelf nooit als home wrecker gezien. Maar ik kan het proberen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan je SecondLove aanraden. En dan jagen op degenen waarvan het huwelijk ook daadwerkelijk wankelt en die wel weggaan als ze verliefd op jou worden.
Nee ik ken iemand die op die manier haar kinder- en dierenschare betaalt, want haar exman was werkeloos geraakt en daar was geen cent meer los te peuteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jij hebt zo iemand je studie laten betalen?
Jezus serieusquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik ken iemand die op die manier haar kinder- en dierenschare betaalt, want haar exman was werkeloos geraakt en daar was geen cent meer los te peuteren.
Pijpen voor hondenvoer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik ken iemand die op die manier haar kinder- en dierenschare betaalt, want haar exman was werkeloos geraakt en daar was geen cent meer los te peuteren.
Een bekoeld liefdeloos huwelijk is feitelijk al gewreckt. En het is de kerel die er dan een klap op geeft nav zijn vlinders voor jou. Dat is eigenlijk ook maar beter zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nooit als home wrecker gezien. Maar ik kan het proberen.
Op een gegeven moment is dat station wel gepasseerd hoor. Maar dat station passeert inderdaad ook alleen als je beiden maar in dat passieve blijft hangen en niks doet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef Lokasenna het volgende:
Mwah, ik denk dat als er maar genoeg tijd overheen gaat, elk huwelijk wel eens bekoeld en liefdeloos kan worden, maar dat je het ook wel weer beter kunt maken als je je best doet.
Ja dat is zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Een bekoeld liefdeloos huwelijk is feitelijk al gewreckt. En het is de kerel die er dan een klap op geeft nav zijn vlinders voor jou. Dat is eigenlijk ook maar beter zo.
Als het dan via SecondLove is dan hebben mensen er ook wel vrede mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Een bekoeld liefdeloos huwelijk is feitelijk al gewreckt. En het is de kerel die er dan een klap op geeft nav zijn vlinders voor jou. Dat is eigenlijk ook maar beter zo.
Misschien. Maar kan ook omaar dat als je wel was gebleven, het 10 jaar later wel weer oke zou gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is dat station wel gepasseerd hoor. Maar dat station passeert inderdaad ook alleen als je beiden maar in dat passieve blijft hangen en niks doet.
Dat is het wachten wel waard.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien. Maar kan ook omaar dat als je wel was gebleven, het 10 jaar later wel weer oke zou gaan.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je nageslacht hebt wel leuker als je de kleinkinderen niet met 3 andere setjes grootouders hoeft te delen.quote:
Als je niks doet en in dezelfde destructieve patronen blijft hangen? (dus ook geen gedwongen verandering in de vorm waarbij bijv. een van de twee met pensioen gaat) Geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien. Maar kan ook omaar dat als je wel was gebleven, het 10 jaar later wel weer oke zou gaan.
Oh daar heb ik een hekel aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, ze draagt financieel zelf niks bij en doet verder ook niet heel veel nuttigs.
Leuk voor het nageslacht als ze zien dat papa en mama een slecht functionerend huwelijk hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je nageslacht hebt wel leuker als je de kleinkinderen niet met 3 andere setjes grootouders hoeft te delen.
Zo’n parasiet die alleen overleefd omdat ze een vagijn heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja, ze draagt financieel zelf niks bij en doet verder ook niet heel veel nuttigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |