Er heeft zich vast wel ergens deze week een stukje groente de weg naar binnen gevonden tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:50 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb de hele week nog niets voedzaam gegeten.
Ik ook niet, daarom juistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh ja dat heb ik al lang niet meer gehad.
Ned. Antillen en Aruba zijn blijkbaar veel grotere boefjes dan Marokkanen. Had die laatste groep bovenaan verwacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:02 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)n-de-strafrechtketen
[ afbeelding ]
Zijn aan een inhaalslag bezig wrs.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ned. Antillen en Aruba zijn blijkbaar veel grotere boefjes dan Marokkanen. Had die laatste groep bovenaan verwacht.
Ja, als je eenmaal zoiets eet zit je onmiddellijk in een glijdende schaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:58 schreef STING het volgende:
Gisteren met uiteten ossenhaas met frietjes, vandaag gelijk trek in ongezonde hap
Zelfs daarmee lopen ze de kantjes eraf.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ned. Antillen en Aruba zijn blijkbaar veel grotere boefjes dan Marokkanen. Had die laatste groep bovenaan verwacht.
Vrouwen met een dure smaakquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Samzz het volgende:
Supergave jumpsuit gevonden. 150 euro
.
Jezus ik haat dit.
Rijke vent vinden die 'm voor je kooptquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Samzz het volgende:
.
Jezus ik haat dit.
Deze is maar 1/3 van dat geldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:26 schreef Samzz het volgende:
.
Jezus ik haat dit.
Tsssquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rijke vent vinden die 'm voor je koopt
Work in progress. Met heel heel erg weinig progress.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Rijke vent vinden die 'm voor je koopt
Iewl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |