Ze is wel altijd zo geweest. En ze helpt juist best wel veel. En wat ze bijvoorbeeld wel slim doen, is dat ze dan helpt in de keuken en dan staan er altijd tomaatjes en komkommer. En die snoept ze wel heel graag. Maar ze laat zoetigheid soms ook staan, en koeken zijn ook niet altijd lekker. Dus met alles wel kieskeurig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:03 schreef Molo het volgende:
Hahaha
Makkelijk om over te oordelen omdat het hier heel makkelijk en relaxt gaat en ik me sowieso niet snel zorgen maak.
Maar vraag me altijd af of zulke kinderen betrokken worden bij boodschappen doen en eten maken
Die kleine hier eet beduidend enthousiaster als ze zelf haar roerei heeft gemaakt of zelf haar aardappel mag snijden
Die is 2,5 en geen 7, is heel anders dat weet ik wel, maar toch
Lijkt me lastig iigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze is wel altijd zo geweest. En ze helpt juist best wel veel. En wat ze bijvoorbeeld wel slim doen, is dat ze dan helpt in de keuken en dan staan er altijd tomaatjes en komkommer. En die snoept ze wel heel graag. Maar ze laat zoetigheid soms ook staan, en koeken zijn ook niet altijd lekker. Dus met alles wel kieskeurig.
Maar groente in pastasaus etc is niet echt een optie, en ze wil veel gewoon niet proberen. Maar ik weet niet hoe het bij normale doordeweekse maaltijden gaat hoor.
Elk kind is weer anders, en de ouders ook. En allemaal hebben ze een wilquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe dat ooit gaat als ik een kind heb, want het is natuurlijk heel makkelijk roepen zonder kinderen. Mijn fout op dit moment is nog wel eens dat ik vergeet dat kinderen ook veel kleiner zijn en veel minder eten.
Wat een briljante vondst om kinderen aan de spruiten te krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:02 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gek op spruiten, en dat komt waarschijnlijk omdat mijn ouders vroeger deden alsof spruitjes heel bijzonder waren. Dan mocht je er maar net zoveel als dat je oud was. Dat was echt vechten aan tafel omdat mijn broer ouder was en dus meer spruiten mocht.
Zo is het!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Groente in pastasaus, dat eet ik ook niet. Is geen stamppot
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:02 schreef Myraela het volgende: Ik ben gek op spruiten, en dat komt waarschijnlijk omdat mijn ouders vroeger deden alsof spruitjes heel bijzonder waren. Dan mocht je er maar net zoveel als dat je oud was. Dat was echt vechten aan tafel omdat mijn broer ouder was en dus meer spruiten mocht.
Heh.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:12 schreef Molo het volgende:
Misschien wordt dat later wel de nieuwe Domino's pizza
Kánquote:
Eenschquote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:37 schreef minilot het volgende:
Wat een verrukkelijk bizarre film bleek Annihilation gisteren trouwens te zijn. En niet alleen door Nathalie Portman.
Eens met deze review: https://www.theguardian.c(...)-haunting-impression
Dikke aanrader.
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi, het zoetrinse van de peer en het ziltige umami van de haring, het stevige korrelige van de peer en zachte boterige van de haring, en dan er ijskoude melk bijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:12 schreef Molo het volgende:
Kind hier wilde vanmiddag haring en peer samen eten, met een beker melk erbij
Kinderen zijn af en toe echt wel smeerlappen
https://dagelijksekost.een.be/gerechten/salade-met-peer-en-haringquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:12 schreef Molo het volgende:
Kind hier wilde vanmiddag haring en peer samen eten, met een beker melk erbij
Kinderen zijn af en toe echt wel smeerlappen
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi, het zoetrinse van de peer en het ziltige umami van de haring, het stevige korrelige van de peer en zachte boterige van de haring, en dan er ijskoude melk bij
Jummie
Dit wordt een groot chefkok
Ik zie Michelin sterren
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://dagelijksekost.een.be/gerechten/salade-met-peer-en-haring
ja, dit dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi
Op Lie na dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:18 schreef Myraela het volgende:
Behalve de spruiten ging m'n moeder nog verder trouwens. Ik vroeg namelijk bij alles aan haar of ik het wel lustte. En zo heeft ze me dus jaren wijsgemaakt dat ik chocolade niet lekker vond.
Tot mijn tante me chocolade aanbood, ik zei dat ik het niet lustte en zij reageerde met "TUURLIJK WEL KIND, IEDEREEN LUST CHOCOLADE!".
Wat een naaistreekquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:18 schreef Myraela het volgende:
Behalve de spruiten ging m'n moeder nog verder trouwens. Ik vroeg namelijk bij alles aan haar of ik het wel lustte. En zo heeft ze me dus jaren wijsgemaakt dat ik chocolade niet lekker vond.
Tot mijn tante me chocolade aanbood, ik zei dat ik het niet lustte en zij reageerde met "TUURLIJK WEL KIND, IEDEREEN LUST CHOCOLADE!".
Zo las ik laatst dat een moeder haar kinderen zo lang mogelijk had wijsgemaakt dat je speelgoed niet in een fysieke winkel kon kopen, dat het er alleen stond om naar te kijken. En dan kocht ze alleen soms wat speelgoed online, of als de kinderen er niet bij waren. Ergo: er werd nooit in winkels om speelgoed gejammerd.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:26 schreef minilot het volgende:
Cheeseburgerpizza besteld voor straks. Review volgt, @:Myraela
/steekt vinger opquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Sinds vanmiddag zelfs 80 kg!Ja gotsakke, ik vond het al zeer maar dan ook zeer ongeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom vond ze dat vreselijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was als kind al heel erg nieuwsgierig naar smaken en eten, mij vader nam inktvis in blik mee uit Italië en ik wilde het proberen, moe zat er op te schelden.
Ik at een haring mee met pa op de markt, en mijn moe vond dat vreselijk.
Hier waren het hele slechte groente-eters. Dan zei ik "komop, je bent 5 jaar, dan moet je 5 erwtjes (!) eten".quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een briljante vondst om kinderen aan de spruiten te krijgen.
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:36 schreef Myraela het volgende:
Oeh. Lidl heeft een toffe kleine koelkast.Even vriendje overhalen voor de logeerkamer.
[ afbeelding ]
Omdat het een kutwijf was die het zelf niet lekker vond en niet kon koken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom vond ze dat vreselijk
Leuk toch jiust?
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat een hoop kleine koters niet echt verzot op groenten zijn: van kip en spiegeleieren en stukken kaas groei je veel harder en groeien is je main objective als je nog een ukkie bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hier waren het hele slechte groente-eters. Dan zei ik "komop, je bent 5 jaar, dan moet je 5 erwtjes (!) eten".
No way, kokhalzen tot en met. Ben er mee gestopt en nou jaren later eten ze bijna alles. Behalve erwtjes
En spruitjes, maar die lusten we geen van allen
Wij aten vroeger weleens salade van appel, rode biet en haring. Maar dat was zure haring.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Haring en peer lijkt me een erg lekkere combi, het zoetrinse van de peer en het ziltige umami van de haring, het stevige korrelige van de peer en zachte boterige van de haring, en dan er ijskoude melk bij
Jummie
Dit wordt een groot chefkok
Ik zie Michelin sterren
Zijn die niet rauw?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:43 schreef minilot het volgende:
Doperwtjes, ontdooid maar nog koud uit de vriezer, zijn overigens met afstand de favoriete groenten van Günther, die eet -ie op alsof het snoepjes zijn. Verder een matige groenteneter, maar wegens bovengenoemde reden maak ik me daar geen zorgen over. Er gaat geregeld een beetje spinazie naar binnen in een omelet en hij snaait af en toe een kerstomaatje, prima zo.
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:49 schreef Molo het volgende:
r. Er gaat geregeld een beetje spinazie naar binnen in een omelet en hij snaait af en toe een kerstomaatje, prim
In Beieren vaak een salade gegeten van zure room, matjes haring en zure appel, erg lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wij aten vroeger weleens salade van appel, rode biet en haring. Maar dat was zure haring.
Ook geen ui, knoflook en paprika?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Groente in pastasaus, dat eet ik ook niet. Is geen stamppot
Hollandser dan overal paprika in kan bijna nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook geen ui, knoflook en paprika?
Jij hebt kinderen meerdere kinderen die ouder zijn dan 5? Ik dacht dat je 21 was ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:37 schreef maily het volgende:
[..]
Hier waren het hele slechte groente-eters. Dan zei ik "komop, je bent 5 jaar, dan moet je 5 erwtjes (!) eten".
No way, kokhalzen tot en met. Ben er mee gestopt en nou jaren later eten ze bijna alles. Behalve erwtjes
En spruitjes, maar die lusten we geen van allen
Daar zou mijn moeder haast uit de dood voor terug komen, zo lekker vond ze datquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In Beieren vaak een salade gegeten van zure room, matjes haring en zure appel, erg lekker
Zo klinken we wel een beetje wanhopig.quote:[b]Op vrijdag 8 maart 2019 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende
Tevens, hallo! En blijf even hangen. Wij zijn leuk en we hebben al een tijdje geen nieuwe aanwas gehad.
Ook aan andere lurkers/fans, kom meeposten! You know you want to
Quote gaat er een beetje van stuk ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo klinken we wel een beetje wanhopig.
Nee joh. Meer gezelligheid is gewoon altijd beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo klinken we wel een beetje wanhopig.
dat is wel lekker! Ik mag morgen weer een paar uurtjes en dan dinsdag weer een overleg, is toch geen vakantie op die manierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh...en ik heb een soort van minivakantieDonderdag weer naar kantoor en woensdag thuis nog mijn vaste "woensdagklusje" doen.
Ja, twee zoons die jaren ouder zijn dan 5quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen meerdere kinderen die ouder zijn dan 5? Ik dacht dat je 21 was ofzo![]()
Tevens, hallo! En blijf even hangen. Wij zijn leuk en we hebben al een tijdje geen nieuwe aanwas gehad.
Gaat het dan niet soppig worden? Misschien in een soort juskommetje doen en iedereen aan tafel erover laten gieten?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:27 schreef maily het volgende:
Nou we toch allemaal hier zijn; ik maak een toetje van verkruimelde mokkameringues met slagroom, daar overheen van die krokantjes en geschaafde chocola, en dat gaat in de vriezer.
Morgen 10 minuten voor tijd eruit halen en dan hebben we een soort van ijstoetje.
Errug lekker![]()
Maar nou wil ik daar een beetje soort van mokka-extract doorheen ..... klein kopje sterke koffie zetten, af laten koelen en erdoorheen roeren?
Hmm ...... ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat het dan niet soppig worden? Misschien in een soort juskommetje doen en iedereen aan tafel erover laten gieten?
Overal in? Bij mij gaat het in de (zelfgemaakte) pastasaus, in de chili con carne en soms in een salade. That's itquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Hollandser dan overal paprika in kan bijna niet
Jullie gaan zo snel! Dat houdt mij tegenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen meerdere kinderen die ouder zijn dan 5? Ik dacht dat je 21 was ofzo![]()
Nog eenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Jullie gaan zo snel! Dat houdt mij tegen
Je bent niet verplicht om alles mee te lezenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Nu snap ik de usernamequote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:37 schreef laziness het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confession: Sinds ik hier meelees vind ik Krea een stuk beter te pruimen en Dude een stuk minder![]()
Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:51 schreef laziness het volgende:
Zal ik dan maar ff een superkorte intro doen voor als ik besluit inderdaad af en toe binnen te willen vallen?
Dan lees je al een tijdje meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confession: Sinds ik hier meelees vind ik Krea een stuk beter te pruimen en Dude een stuk minder![]()
Welkom
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zal ik dan maar ff een superkorte intro doen voor als ik besluit inderdaad af en toe binnen te willen vallen?
WelkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confession: Sinds ik hier meelees vind ik Krea een stuk beter te pruimen en Dude een stuk minder![]()
Krea is ook een soort van leuk. Ben benieuwd of hij nog naar de meet komt morgen!
Paprika in de pastasaus, puh lease!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook geen ui, knoflook en paprika?
Gut, als mensen dat nou lekker vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Paprika in de pastasaus, puh lease!
Echt wat een Hollandse pervertering
Vind je? Ik had dat wel verwacht.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Verrassend bericht, dit.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel XVIII: 8e editie!
Ik vind het vooral raar.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:12 schreef liedetector het volgende:
Dacht dat er dit jaar niet weer een bezoek zou zijn trouwens?
Ja, dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind het vooral raar.
Hoe zit FOK! een item in een nieuwsbrief in de weg?
Maar is het een nieuwsbrief? Of gaat het een soort boekje worden? Want het zijn de avonturen incl die van komende zomer. Dus ook alle voorgaande jaren komen erinquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar.
Hoe zit FOK! een item in een nieuwsbrief in de weg?
Ik denk dat het meer gaat om het tweede stukje: dat Dude een beetje klaar is met FOK!.
Wel jammer, het was altijd leuk leesvoer. Ik heb de dames ook ontmoet (heel kort want iemand die slecht Frans spreekt en volwassen is, is raarrr) dus daarom extra leuk om de jaren erna mee te lezen. Maar hey, haar topic, haar keuze.
Hoe is het gisteren met je gegaan? Ik moest zo aan je denken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben verwend vroeger... alles vers uit de tuin en uit de stal en de weide.
Koe, lam, eend, gans, kip, ree, fazant, konijn, haas... NOM!
Maar op mijn verjaardag kwam er bloemkool, in roomboter gebakken aardappelen en een hele dikke gebraden ribkarbonade
Vanmiddag een bijna nieuw mobiele telefoon gevonden. afgeleverd bij de politie (hoort bij de gemeente afgeleverd te worden sinds 2012) Maar ze namen het wel aan.
Net een gelukkige eigenaar met een doos vol Mercie
Ik heb het al gevraagd in haar topic.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar is het een nieuwsbrief? Of gaat het een soort boekje worden? Want het zijn de avonturen incl die van komende zomer. Dus ook alle voorgaande jaren komen erin
Heb nu meer gelezen dan alleen het laatste stukjequote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb het al gevraagd in haar topic.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Paprika is, net als courgette, prima opvulling voor gerechten.
*wegduikt*
Wat lief!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het gisteren met je gegaan? Ik moest zo aan je denken.
Ik vond nog een flesje koffielikeurquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat het dan niet soppig worden? Misschien in een soort juskommetje doen en iedereen aan tafel erover laten gieten?
Ik heb het er over wat ik er van vind, mensen moeten zelf weten wat zij doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gut, als mensen dat nou lekker vindenWat raar om dat zo te veroordelen.
Leuk! Die Krea van ons is inderdaad goed te doen. Hij heeft geloof ik pauze van ons maar dat trektwel weer bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confession: Sinds ik hier meelees vind ik Krea een stuk beter te pruimen en Dude een stuk minder
Spoilers!
Dan zeg ik:quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Verrassend bericht, dit.
OUD / Franse vakantiekinderen, deel XVIII: 8e editie!
En precies die woordjes ontbraken in je post....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb het er over wat ik er van vind, mensen moeten zelf weten wat zij doen
Groei wat eeltquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En precies die woordjes ontbraken in je post....
Waarom? Ik heb nergens last van, merkte alleen de nuancering op die je in je tweede post wel deed (omdat iemand anders je erop wees) die in je eerste post miste.quote:
Dat doe je net zelf ookquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laten we users die hier niet meeposten maar niet bespreken hier, dat is niet zo netjes eigenlijk.
En misschien ook (omdat likeur) ook nog lekkerderquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond nog een flesje koffielikeur![]()
Dus een koffielepel daarvan erdoorheen gedaan.
Smaakte prima
Ik las bietjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:22 schreef Sunnythesun het volgende:
biertjes die ik heb laten maken zijn lekker geworden!!
Ik ben net nog wezen hardlopen. Heerlijk in de zon.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:44 schreef Molo het volgende:
Bietensapje hier
En wandelen is heerlijk in dit weer zeg
Ja dat is niet verkeerd zegquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben net nog wezen hardlopen. Heerlijk in de zon.
Toch fijn, de ambtenaar werkuren. Ochtend gewerkt, middag vrij
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En misschien ook (omdat likeur) ook nog lekkerder
Die korst ziet er nog beter uit dan ik dacht eigenlijkquote:
En? Ik verwacht 'm binnen nu en 10 minutenquote:
Ook pics graag, ter vergelijkingquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En? Ik verwacht 'm binnen nu en 10 minuten
Huh? Ik dacht net iets te gelezen te hebben over Dude maar dat staat er helemaal nietquote:
Doelde op dezequote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Leuk! Die Krea van ons is inderdaad goed te doen. Hij heeft geloof ik pauze van ons maar dat trektwel weer bij.
Ik heb nog 2 van die bakjes gevonden, neem ze morgen mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja snapte ik maar dat was een aardige opmerking. Dat mag wel
Ok, wazigquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja snapte ik maar dat was een aardige opmerking. Dat mag wel
Ik dacht dat ik zelfs iets gepost had en volgens mij was het ook snel klaar, want er is een ander topic voor. Maar POEF!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht net iets te gelezen te hebben over Dude maar dat staat er helemaal nietWtf.
Nou ja, nevermind dus.
Censuurpolizei kwam langs denk ikquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zelfs iets gepost had en volgens mij was het ook snel klaar, want er is een ander topic voor. Maar POEF!
Liggen er nou gehaktballetjes op ofzo?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel lekker, maar het heeft geen moer met pizza te maken.
Bijzonderquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel lekker, maar het heeft geen moer met pizza te maken.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie zijn verwarrend. Het staat er nog
Er is hier niets weggehaaldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik zelfs iets gepost had en volgens mij was het ook snel klaar, want er is een ander topic voor. Maar POEF!
Ik zie maar één post, er waren er meerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie zijn verwarrend. Het staat er nog
Duderinnetje post hier regelmatig, en meestal is dat vilein, vals en achterbaksquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laten we users die hier niet meeposten maar niet bespreken hier, dat is niet zo netjes eigenlijk.
Verrek, nu staat het er (weer).quote:
Ik snap er niets meer vanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verrek, nu staat het er (weer).
Verwarrend, dit.
Faalmodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Vier uur... Dat je daar trek in hebtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:35 schreef minilot het volgende:
Ik kan niet én jullie wazigheid én die van In the Night Garden op teevee* tegelijk aan hoor!![]()
[ afbeelding ]
*Günther kijkt normaal eigenlijk geen televisie -> https://speld.nl/2015/07/(...)-hij-nooit-tv-kijkt/ -> maar we zijn alleen thuis & ik ben in afwachting van Leaving Neverland op NPO3 zo, dus de koter mag voor een keertje hier naast mij op de bank onder een dekentje in slaap vallen, aangezien de docu vier! uur! duurt!
Je kan ook gewoon protesteren bij het VPRO gebouw.quote:
Met of zonder hesje?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon protesteren bij het VPRO gebouw.
Ik ga m zo ook kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:35 schreef minilot het volgende:
Ik kan niet én jullie wazigheid én die van In the Night Garden op teevee* tegelijk aan hoor!![]()
[ afbeelding ]
*Günther kijkt normaal eigenlijk geen televisie -> https://speld.nl/2015/07/(...)-hij-nooit-tv-kijkt/ -> maar we zijn alleen thuis & ik ben in afwachting van Leaving Neverland op NPO3 zo, dus de koter mag voor een keertje hier naast mij op de bank onder een dekentje in slaap vallen, aangezien de docu vier! uur! duurt!
Mee eens hoor. Niettemin wel benieuwd - vanuit een ramptoeristig trekje, vrees ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die man kun je niet meer veroordelen en hij kan zich niet verdedigen. Het is allemaal erg triest.
Ik dacht dat hesjes tegenwoordig gemeengoed zijn bij elk protestquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diamanten handschoen.
Ze protesteren tegen de documentaire. MJ is onschuldig, etc etc
Het is ook een beetje de vraag natuurlijk waarom je het erg zou vinden als je kind alleen tacoschelpen eet. Sommige ouders hebben volgens mij een gevoel dat het hun goede opvoedkwaliteiten en/of culinair bewustzijn weerspiegelt als een kind veel eet. Beide is wat mij betreft onzinquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe dat ooit gaat als ik een kind heb, want het is natuurlijk heel makkelijk roepen zonder kinderen. Mijn fout op dit moment is nog wel eens dat ik vergeet dat kinderen ook veel kleiner zijn en veel minder eten.
Nou, ik bedacht mij vanmiddag en ben benieuwd of Krea zijn nieuwe auto heeft en hoe het bevalt...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hesjes zijn alleen puur tegen overheid beleid. Alles is kut.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik dacht dat hesjes tegenwoordig gemeengoed zijn bij elk protest
Ik ga een beginnetje maken met de docu maar die vier! uur! ga ik vast niet volhouden.
en ik vind/vond hem sowieso een sicko. Mede gecreëerd door de hysterie rondom zijn persoontje, maar toch![]()
Ook dat is wat sneuquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon protesteren bij het VPRO gebouw.
Die man kun je niet meer veroordelen en hij kan zich niet verdedigen. Het is allemaal erg triest.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is ook een beetje de vraag natuurlijk waarom je het erg zou vinden als je kind alleen tacoschelpen eet. Sommige ouders hebben volgens mij een gevoel dat het hun goede opvoedkwaliteiten en/of culinair bewustzijn weerspiegelt als een kind veel eet. Beide is wat mij betreft onzin![]()
Ik vind het eigenlijk echt niet zo boeiend wat mijn kind al dan niet eet (tot op een bepaalde hoogte, hij heeft afgelopen zomer een ruime week geweigerd überhaupt te eten of drinken, dat vond ik wel een dingetje). Zolang hij er maar bij zit aan tafel, dingen probeert en niet piept. Ik pas de maaltijden ook echt niet aan aan de waan van de dag . Zeker niet als er mensen komen eten.
Ik vind trouwens 2,5 en 7 jaar daar weinig in uitmaken hoor Molo.
Dat is in de UK nu een item, UK is per capita verreweg de grootste wc papier consument, en importeren het voor het grootste gedeelte en dat wat ze zelf maken van geïmporteerde cellulosequote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Brr.. zou dan wc papier gaan inslaan
Shitzooiquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is in de UK nu een item, UK is per capita verreweg de grootste wc papier consument, en importeren het voor het grootste gedeelte en dat wat ze zelf maken van geïmporteerde cellulose
Ach kunnen ze hun tabloids ook eens gebruiken waar ze goed voor zijnquote:
In vervolg maar in spiegelbeeld drukken, kun je d'r krant op je reet lezenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach kunnen ze hun tabloids ook eens gebruiken waar ze goed voor zijn
Tof!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net de koelkast gekocht.![]()
Heel blij mee.
[ afbeelding ]
Leukkkk!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:49 schreef Myraela het volgende:
Heel blij mee.
[ afbeelding ]
Gaaf. Zo’n logeer adres is heel fijn om te hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:49 schreef Myraela het volgende:
Heel blij mee.
[ afbeelding ]
Bedacht me dat zo'n extra koelkast met grotere etentjes of feestjes etc ook wel fijn is om te hebben. Even je normale boodschappen aan de kant. Maar we zetten hem dus ook alleen aan wanneer die nodig is of voordat er iemand komt logeren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaaf. Zo’n logeer adres is heel fijn om te hebben
Goeie verhalen over gehoordquote:
Logeerkamer met koelkast, luxe!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:49 schreef Myraela het volgende:
Heel blij mee.
[ afbeelding ]
Die was wel goed ja..quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie verhalen over gehoord
Ik ga morgen einnnnndelijk naar Bohemian Rapsody
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die was wel goed ja..
Wij hebben beide een beetje spijt dat we de film van 22.45 doen :’)Poeh, 22:45 denk ik er over na mijn mandje in te kruipen in het WESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de weeks slaap ik dan al langIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die was wel goed ja..
Wij hebben beide een beetje spijt dat we de film van 22.45 doen :’)Kom op, jongelui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb ontzettend genoten van de film. Was echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
Ongetwijfeld, heb alleen niets met de muziek.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend genoten van de film. Was echt heel erg mooi
Ik vond die echt wat tegenvallen. Ik vond A Star is Born eigenlijk veel toffer.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie verhalen over gehoord
De remake?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond die echt wat tegenvallen. Ik vond A Star is Born eigenlijk veel toffer.
Welkom terugquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Aure het volgende:
Ik las iets over lurkers en meeposten, zal ik het dan maar weer proberen na 7 jaar afwezigheid hierAure 2.0
![]()
Tweede keer in bijna drie jaar tijd dat Koos en ik samen wat gaan doenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend genoten van de film. Was echt heel erg mooi
Hoi en welkomquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Aure het volgende:
Ik las iets over lurkers en meeposten, zal ik het dan maar weer proberen na 7 jaar afwezigheid hierAure 2.0
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
Tweede keer in bijna drie jaar tijd dat Koos en ik samen wat gaan doen
En zin in
Jeeeeejquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Aure het volgende:
![]()
Het is een remake van de versie van 1976 met Barbra Streisand, wat een remake was van de 1954 film met judy Garland, wat een remake was van de 1937 film met Janet Gaynorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lady Gaga.Wist niet eens dat het een remake was.
Maak je ook meteen een hele goede keuze. Heb genoten van de filmquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Tweede keer in bijna drie jaar tijd dat Koos en ik samen wat gaan doen
En zin in
Ja graag! We kunnen ook ff een bakkie doen bij Koozie of Fadi's, als je zin/tijd hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:12 schreef Aure het volgende:
zal ik woensdag de rekbare draagdoek bij je komen droppen als je die nog wilt lenen?
Ja leuk! Ik app wel ffquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja graag! We kunnen ook ff een bakkie doen bij Koozie of Fadi's, als je zin/tijd hebt.
Dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een remake van de versie van 1976 met Barbra Streisand, wat een remake was van de 1954 film met judy Garland, wat een remake was van de 1937 film met Janet Gaynor
Maar goed, het is een goed verhaal
https://en.m.wikipedia.org/wiki/A_Star_Is_Born_(1937_film)
Barbra de ex pornosterquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit.![]()
Barbratotdat zij alsnog bleef zingen ondanks het afscheidsconcert in MSG waar ik bij was
![]()
Vanaf kleine Annex dat ik haar zag en hoorde my name is Barbra was ik verloren.
En had mij voorgenomen om als Barbra een concert gaf in de buurt, dat werd New York n.b.
De stem is geweldig, heel veel dingen die zij heeft gedaan als directie, productie, acteren zijn geweldig.
Totdat ik mij enorm begon te ergeren aan de zoetsappige teksten.
Overigens zeker 13 l.p.’s in the house.
Zij heeft toch in een of meerdere pornofilms gespeeldquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pardon?
Heb je nog wat vunzigheden dwarsliggen?
Do tell....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij heeft toch in een of meerdere pornofilms gespeeld
Begin jaren 60, toen was ik nog niet uit de bloemkoolquote:
Niet echt geloof ik. Iets eerder op de dag (14:00u) signeert Erwin Olaf zijn overzichtsboek in de Donner. Maar verder geen spannende dingen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
Is er morgen-namiddag nog een enorme must-do of must-see in de regio rond de koopgoot?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Barbra_Streisandquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Begin jaren 60, toen was ik nog niet uit de bloemkool
Over welke Barbra heb jij hetquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zij heeft toch in een of meerdere pornofilms gespeeld
Ik ga even de markthal inquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
Is er morgen-namiddag nog een enorme must-do of must-see in de regio rond de koopgoot?
Haha, die sla ik op.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoei, hij staat zelfs compleet op jij buis
Hallo! Heb je ook 7 jaar gelurkt?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Aure het volgende:
![]()
Zie tot nu toe alleen stukjesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha, die sla ik op.
Zou Judy & Barbra daar staan? B. trad op in de Judy G. show.
Alleen de Markthal denk ik. Daar zit bijvoorbeeld ook een toko in, voor het geval je nog iets nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
Ja diequote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Barbra_Streisand
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Aure het volgende:
![]()
Dat is wel bijzonder zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dit.![]()
Barbratotdat zij alsnog bleef zingen ondanks het afscheidsconcert in MSG waar ik bij was
![]()
Vanaf kleine Annex dat ik haar zag en hoorde my name is Barbra was ik verloren.
En had mij voorgenomen om als Barbra een concert gaf in de buurt, zou ik gaan: dat werd New York n.b.
De stem is geweldig, heel veel dingen die zij heeft gedaan als directie, productie, acteren zijn geweldig.
Totdat ik mij enorm begon te ergeren aan de zoetsappige teksten.
Overigens zeker 13 l.p.’s in the house.
Jawelquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over welke Barbra heb jij hetniet over streisand volgens mij
Nee! Ben een paar jaar helemaal niet op Fok geweest zelfs. En ik lurk hier ook niet continu, maar ik lees af en toe wat meequote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hallo! Heb je ook 7 jaar gelurkt?
Goegel maar eens op Barbra porn moviequote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over welke Barbra heb jij hetniet over streisand volgens mij
Gedaanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goegel maar eens op Barbra porn movie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:41 schreef Aure het volgende:
Klein beetje over mezelf dan voor wie mij niet kent:De nieuwe RobinOokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Kopfkino, kopfkino zouden mijn nichtjes zeggenquote:
Klein beetje over mezelf dan voor wie mij niet kent:Nieuwe keuken, vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Klein beetje over mezelf dan voor wie mij niet kent:Nieuwe keuken, ben dol op keuken, vertel eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
He zeg ;-) laat me even onschuldig doorleven? Las net ook al dat Sylvester Stalone zo is beginnen. Van Helen Mirren wist ik het wel,quote:
Oh van Helen Mirren wist ik het dan weer nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He zeg ;-) laat me even onschuldig doorleven? Las net ook al dat Sylvester Stalone zo is beginnen. Van Helen Mirren wist ik het wel,
Helenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He zeg ;-) laat me even onschuldig doorleven? Las net ook al dat Sylvester Stalone zo is beginnen. Van Helen Mirren wist ik het wel,
Gafferdamme. In shock.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goegel maar eens op Barbra porn movie
Wandelen in het Parkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
Hmm ik heb niet echt een behoefte aan een boek van Erwin Olaf eigenlijk, maar dan maar ff rondneuzen.
Vind dat lekker ruiken juistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Getverderriegegrilde groene asperges gegeten en ze smaakten heerlijk. Alleen stink ik nu
Het crazy asylum genaamd Rotterdam is ook prima hoorquote:
Toch wel op z’n Barrels’K optie. ?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Getverderriegegrilde groene asperges gegeten en ze smaakten heerlijk. Alleen stink ik nu
Daar ben ik toch wel een aantal keer geweest met neefje toen hij nog klein wasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:54 schreef fietsie het volgende:
Dat je op iets googled en hij met "Miniworld Rotterdam" als suggestie komt @:minilot
Caligula. Wanneer je denkt naar een film in het genre “I Claudius” (Annex, Piet, Golfer en Bluezz weten vast wat ik bedoel) en je komt als 16-17 jarige in een porno film. De verbazing van toen weet is als de dag can gisteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh van Helen Mirren wist ik het dan weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn foto's van net na de verbouwing, het is nu niet meer zo opgeruimd en we hebben inmiddels barkrukken :p op de plek van de bar was voorheen een muur. En waar nu de koelkast zit (links naast stoomoven) zat een deur. Ik zal morgen foto's maken van de bijkeuken want die hebben we nu ook ingericht.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Caligula. Wanneer je denkt naar een film in het genre “I Claudius” (Annex, Piet, Golfer en Bluezz weten vast wat ik bedoel) en je komt als 16-17 jarige in een porno film. De verbazing van toen weet is als de dag can gisteren.
Jepquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Caligula. Wanneer je denkt naar een film in het genre “I Claudius” (Annex, Piet, Golfer en Bluezz weten vast wat ik bedoel) en je komt als 16-17 jarige in een porno film. De verbazing van toen weet is als de dag can gisteren.
Nou zit je ons te fucken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Die toko is leuk hè! Best prima gegeten paar keerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Aure een kind![]()
Hoi Aure, leuk weer wat van je te lezen!
Mini; hoe vond je de pizza? Nu ben ik ook geneigd em te proberen alhoewel ik om me heen Italianen heb met echte pizza's. Domino's is mwoah.
Molo; hoe voel je je? Helemaal hersteld? Heb je niet over pijn gehoord. Moest je soms spugen als je wat had gegeten?
Vanavond naar de toko in Ypenburg geweest. Soep gegeten en weer lekker wat inkopen gedaan. O.a. pittige noodles, pittige curry, radish kimchi, mierzoete koffie en fishcakes
Ik had ook ouders die af en toe wat cultureels meegaven aan mequote:
Ik kwam er veel later pas achter dat Helen Mirren er ook in speelde, maar Malcom McDowell, daar heb ik nooit meer zonder deze link naar kunnen kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Een keiharde pornofilm, of was het gewoon een realistische film over het perverse Rome?
Met Malcolm McDowell, Teresa Ann Savoy, Helen Mirren, Peter O'Toole, John Steiner en John Gielgud.
Gore Vidal (!) schreef het scenario
Het is de enige pornofilm die kan kijken voor het verhaal.
De regisseur, Tinto Brass, Gore Vidal en de sterren wisten (waarschijnlijk) niet dat ze een porno draaiden. De producenten filmden porno scenes in de sets bij nacht met porno acteurs en Tinto Bras mocht niet monteren.
Het resultaat is een goed gemonteerde (echt, het is knap gedaan) historische film over de keizer galigula die al over het randje was zonder de porno scenes. In de montage werden de pornografische scenes er in gezet.
Ik blijf het een goede film vinden die redelijk overeenkomt met het Rome van galigula met de orgiën en geheel niet moralistische kijk op sex die mensen tegenwoordig nog steeds hebben.
Ik wel. Ik kijk rustig heel oude series, Shaka Zulu en Roots bijvoorbeeld ook. Hoort bij de tv geschiedenis.quote:
Peterquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep
Een keiharde pornofilm, of was het gewoon een realistische film over het perverse Rome?
Met Malcolm McDowell, Teresa Ann Savoy, Helen Mirren, Peter O'Toole, John Steiner en John Gielgud.
Gore Vidal (!) schreef het scenario
Het is de enige pornofilm die kan kijken voor het verhaal.
De regisseur, Tinto Brass, Gore Vidal en de sterren wisten (waarschijnlijk) niet dat ze een porno draaiden. De producenten filmden porno scenes in de sets bij nacht met porno acteurs en Tinto Bras mocht niet monteren.
Het resultaat is een goed gemonteerde (echt, het is knap gedaan) historische film over de keizer galigula die al over het randje was zonder de porno scenes. In de montage werden de pornografische scenes er in gezet.
Ik blijf het een goede film vinden die redelijk overeenkomt met het Rome van galigula met de orgiën en geheel niet moralistische kijk op sex die mensen tegenwoordig nog steeds hebben.
Ja datquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:11 schreef fietsie het volgende:
Duo Venus & Penis was van Pierre Kartner toch?
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kwam er veel later pas achter dat Helen Mirren er ook in speelde, maar Malcom McDowell, daar heb ik nooit meer zonder deze link naar kunnen kijken.
Maar ik was toen 15 en volgens mij ben ik heel wat ouder dan jij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had ook ouders die af en toe wat cultureels meegaven aan me
Zijn die dan op internet terug te vinden?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wel. Ik kijk rustig heel oude series, Shaka Zulu en Roots bijvoorbeeld ook. Hoort bij de tv geschiedenis.
Mijn pa keek dat soort dingen jaren later nog weleensquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ik was toen 15 en volgens mij ben ik heel wat ouder dan jij.
Malcom McDowell blijft voor mijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik kwam er veel later pas achter dat Helen Mirren er ook in speelde, maar Malcom McDowell, daar heb ik nooit meer zonder deze link naar kunnen kijken.
Wel als je een ervaren 'vinder' bent jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn die dan op internet terug te vinden?
Waarom goegel ik ditquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:11 schreef fietsie het volgende:
Duo Venus & Penis was van Pierre Kartner toch?
Ah, dat ben ik zeker niet. Zoek me, als ik eraan denk, regelmatig rot naar een kinderserie van vroeger. Over polly de circus pony.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel als je een ervaren 'vinder' bent ja
Disturbing.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:00 schreef Aure het volgende:
Haha RobinOok komt wel eens in mijn favo tentje (Green Delight), maar ik weet niet hoe ze er uit ziet.
Keuken:Oe die tegels zijn niet mijn smaak, maar fijne keuken zo. Knapt een huis van op heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn foto's van net na de verbouwing, het is nu niet meer zo opgeruimd en we hebben inmiddels barkrukken :p op de plek van de bar was voorheen een muur. En waar nu de koelkast zit (links naast stoomoven) zat een deur. Ik zal morgen foto's maken van de bijkeuken want die hebben we nu ook ingericht.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waar was die dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, toffe keuken inderdaad. Ik was even helemaal afgeleid door alle porno.
Tijgetje tochquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
In een whatsapp een paar dagen terug
Wat doe je?
> ik lig in bed
Wat heb je aan?
> Netflix
Die maagpijn klinkt als een hel. Maar is gelukkig nu niet meer zo. Hoop dat je je gauw fit en gezond voelt, zoals je dat wilde. En 13kg al kwijt. Afvallen gaat zo hard na een operatie. Binnenkort krijg je opmerkingen van mensen dat je te dun wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Die toko is leuk hè! Best prima gegeten paar keer
Nog niet helemaal hersteld hoor, mag nog niet tillen, fietsen en zwemmen. Duurt nog eventjes.
Wel wat pijn bij sommige bewegingen, maar valt enorm mee.
Ik was de eerste drie dagen erg misselijk, kotsen met een net geopereerde maag is niet heel erg fijn. Was redelijk hels qua pijn. Kwam door oud bloed erin van de operatie. Maar daarna goed opgeknapt en ik doe nu op tillen en sporten na alles weer gewoon
Ietsjes vaker rusten maar is allemaal echt buitengewoon prima zo
Pas op, voordringer in huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confession: Sinds ik hier meelees vind ik Krea een stuk beter te pruimen en Dude een stuk minder![]()
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee die opmerkingen zal wel meevallenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die maagpijn klinkt als een hel. Maar is gelukkig nu niet meer zo. Hoop dat je je gauw fit en gezond voelt, zoals je dat wilde. En 13kg al kwijt. Afvallen gaat zo hard na een operatie. Binnenkort krijg je opmerkingen van mensen dat je te dun wordt
Ja toko is zeer prima voor wat grotere inkopen want groot assortiment plus prijzen zijn fijn. En het eten in het restaurant is lekker en goedkoop.
Dat is ook bij levende daders van kindermisbruik spijtig genoeg meestal het geval. Verandert zijn dood weinig aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Echt niet? Vanuit slachtoffer gezien niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:46 schreef Molo het volgende:
Ik snap het alleen niet, wat is de toegevoegde waarde jaren na zijn dood en alles
En wat voor een.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Woah! Aure! Halloquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Aure het volgende:
![]()
Ik las ergens dat één van de twee mannen net zijn baan is kwijt geraakt (iets met een MJ show notabene...) en blijkbaar geld nodig had. En dit is een geweldige manier om geld te verdienen. Maar dat kan ook uit de MJfan hoek komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:27 schreef minilot het volgende:
Eigenlijk niks onverwachts of verrassends gehoord in Leaving Neverland, maar ik vond het - zoals ik wel verwacht had - niettemin boeiend en kijkwaardig.
Ha, zo hebben wij een extra koelkast(je) in de schuur: die gaat ook alleen aan bij verjaardagen of andere gelegenheden waar veel frisdrank, bier en taart voor nodig isquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedacht me dat zo'n extra koelkast met grotere etentjes of feestjes etc ook wel fijn is om te hebben. Even je normale boodschappen aan de kant. Maar we zetten hem dus ook alleen aan wanneer die nodig is of voordat er iemand komt logeren.
Dit is natuurlijk allesbehalve een *geweldige* manier om geld te verdienen, het is vooral vrij kut.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat één van de twee mannen net zijn baan is kwijt geraakt (iets met een MJ show notabene...) en blijkbaar geld nodig had. En dit is een geweldige manier om geld te verdienen. Maar dat kan ook uit de MJfan hoek komen natuurlijk.
Ik heb de docu niet gezien, alleen een recensie van gelezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt niet? Vanuit slachtoffer gezien niet?
Gehoord worden is best wel een groot ding.
Die themequote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Bedankt voor de oorwurm die meteen naar binnenkroop toen ik Shaka Zululas:
Ik wist niet zoveel van dat gedoe en ik zet de docu nu op pauze. Rest kijk ik later nog wel eens. Voorlopig geloof ik die 2 jongens.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Kijken nu een stukje Neverland maar weet denk ik alles al ja...
Voor mij nog steeds jongens, qua leeftijd.quote:
Zevenendertig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor mij nog steeds jongens, qua leeftijd.
Net zoals jij nog een meisje bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |