JA DITquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ik zou het wel mooi vinden als hij in de act dus ook iets zou doen met water, wat Matt ook al zei. Dan trek je het thema mooi door en het past ook goed bij het lied.
Oh ja Ronald, die zit ook zo in mijn irritatiezonequote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef ato het volgende:
[..]
Hij was voor de verandering positief, zelf die sukkel Ronald Meulendijk. Ook zo'n betweter.
Aramquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja Ronald, die zit ook zo in mijn irritatiezone
Aran was er ook bij; die is wel leuk
Ja die is leuk he.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:31 schreef Momo... het volgende:
Ben wel blij voor de contest dat Zwitserland gisteren ook met een goed nummer kwam
Aranquote:
Oh echt waar, ga ik luisteren.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oostenrijk is al bekend. Die kunnen we hebben.
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
quote:.Overigens is Laurence lang niet de enige die 6 Inside voorbij loopt. Heel tv-kijkend Nederland doet precies hetzelfde.
Duncan komt absoluut niet over als iemand met sterallures, de enige die sterallures heeft is Albert zelfquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
Idd. Ook meteen roepen dat ie sterallures heeft.![]()
Die arme Duncan.
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Duncan komt absoluut niet over als iemand met sterallures, de enige die sterallures heeft is Albert zelf
Wat is het toch een ongelofelijke sukkel zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt dat gehuil nu alweer. Nederlandse 'media' vinden zichzelf soms echt belangrijker dan de artiest.
Ja Aran vind ik een schatje.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja Ronald, die zit ook zo in mijn irritatiezone
Aran was er ook bij; die is wel leuk
Heerlijk. #kutalbertquote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:39 schreef FruitofUtopia het volgende:
Ik weet al waarom Kwalbert het geen goed nummer vindt.
Albert Verlinde boos: Duncan Laurence negeert 6 Inside
https://www.mediacourant.(...)ce-negeert-6-inside/
Ik was niet zo kapot van zijn The Voice optredens live.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:47 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik denk dat hij ons live gewoon omver blaast ook. Hij was in 2014 al goed, maar ik ben ervan overtuigd dat hij live veel beter is geworden.
Zal toch. Misschien is dat die Carlota wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:51 schreef ato het volgende:
[..]
Ik was niet zo kapot van zijn The Voice optredens live.
Op de latere demo's (studieopdrachten) vind ik hem wel beter klinken.
Ps: De dame die je af en toe hoort, gaat toch ook mee. Hoop ik.
Nee, had iemand opgezocht toch? Iemand uit de US die filmmuziek inzingt of zo?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Zal toch. Misschien is dat die Carlota wel.
Het maakt me niet uit wie het is, als we haar stem maar horen in Tel Aviv. Mooie toevoeging aan het nummer!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, had iemand opgezocht toch? Iemand uit de US die filmmuziek inzingt of zo?
Ja Koos is ook echt leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:54 schreef MaLo het volgende:
Ik dacht dat hij Aron heette![]()
Maar Aran is inderdaad leuk!
Koos vind ik ook leuk
Oh, geen idee. Maar lijkt me wel dat de dame in kwestie meegaat dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, had iemand opgezocht toch? Iemand uit de US die filmmuziek inzingt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |