Ze zijn hier omdat ze in de woning onder mij hebben aangepast waardoor ik nu zonder water zit dus hier krijgen ze niets voorquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ingestudeerd zodat het meerwerk dat in rekening wordt gebracht niet als verrassing komt.
Hoe danquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze zijn hier omdat ze in de woning onder mij hebben aangepast waardoor ik nu zonder water zit dus hier krijgen ze niets voor
Nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:12 schreef El_Thijs het volgende:
He, net te laat.
Kan dat nostalgisch geneuzel uit de OP?
maak je zo snel dingen kapot?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom nergens aan want dan wordt iedereen weer boos.
Wat willen ze doen? Je gaan meppen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:13 schreef TaMieke het volgende:
Ik kom nergens aan want dan wordt iedereen weer boos.
Geen idee. Moet beetje opwarmen na een hele winter in de berging van Thijs. Dus gewoon voor thee en chocola te brengenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar ga ik helaas niet over, maar waarvoor zou je hem willen lenen dan?
Oude woning waarbij waterleidingen niet per huis liggen maar verdeelt over een aantal woningen. Niet handig dus dat proberen ze nu tijdens groot onderhoud aan te pakken maar dat verloopt dus niet echt soepel.quote:
De zon staat er op straks, dan is het zo warmquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Moet beetje opwarmen na een hele winter in de berging van Thijs. Dus gewoon voor thee en chocola te brengen
Terugslaan dan. Powervrouw ditdat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar[..]
Zou een goede optie zijn. Er zijn mensen die weten waar ik woon![]()
Thijs is warm toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee. Moet beetje opwarmen na een hele winter in de berging van Thijs. Dus gewoon voor thee en chocola te brengen
Zonquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zon staat er op straks, dan is het zo warm
Ik kan niet overal tegelijk zijn helaas.quote:
Zoveel charme, die oude huizen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oude woning waarbij waterleidingen niet per huis liggen maar verdeelt over een aantal woningen. Niet handig dus dat proberen ze nu tijdens groot onderhoud aan te pakken maar dat verloopt dus niet echt soepel.
Niet fijn als je thuiskomt en geen water hebt.
Welke zon?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De zon staat er op straks, dan is het zo warm
Dat is ie zekerquote:
Oefenen op Thijs dus dan word je er vanzelf beter inquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Welke zon?
En terug slaan?!! Heb je mijn armen gezien? Ik sla nog geen deuk in een pakje boter[..]
Dat is ie zeker
waarom zou je ook een pakje boter slaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Welke zon?
En terug slaan?!! Heb je mijn armen gezien? Ik sla nog geen deuk in een pakje boter[..]
Dat is ie zeker
Hou haar gewoon op afstand door de deur op slot te latenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oefenen op Thijs dus dan word je er vanzelf beter in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |