Nou, inderdaad zeg. Uit mijn hart gegrepen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Samenwerken in de politiek
Niet van die walgelijke Amerikaanse toestanden aub
Geert en Thierry winnaarsquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wilders wederom winnaar van een verkiezingsdebat.
Ook dat doet ie heel slim.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:39 schreef Hanca het volgende:
Dijkhoff laat weer zien de meester te zijn tussen de kinderen. Doet hij echt zeer slim. Hij is echt een briljante debater. Hij moet stoppen met die proefbalonnen, maar hierin en in grote kamerdebatten is hij echt goed.
Op zoek naar de provinciale lijst trekkers van de FVDquote:
Ik gun het hem dat hij er daar wel tussen komt.quote:
Die 2% koopkrachtverbetering is een aalmoes.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Het beleid van Rutte = mensen geen geld in de portemonnee. Wat
dit was voor de top 8 partijen in de peillingen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Waar was Kuzu? Of zat die bij CNN Türk
Asscher niet zo sterk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Asscher en Buma hebben wat mij betreft gewonnen
Die staat op een rangeerterrein in Almere. Werd te laat wakker.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Nabeschouwing kan hier toch ook besproken worden?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Als jullie nou lekker Baudet bij Jinek gaan kijken ipv de nabeschouwing, kan ik gewoon naar bed
Ja, klopt. En dat kan als nummer 2. Maar als hij de nummer 1 wordt dan gaat dat misschien aan hem kleven. Maar goed, waarschijnlijk hebben ze dan wel een andere nummer 2 voor dit werk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook dat doet ie heel slim.
Als ze bij de VVD niet zeker weten welk standpunt ze in moeten nemen en of een plan wel of niet goed ontvangen wordt, gooien ze een balletje op en kijken ze wat het doet.
Het goede voeren ze campagne over en het slechte vergeten ze snel weer
Bovenste acht partijen uit de meest recente peilingquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn achterban kijkt geen Nederlandse tv.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
Wilders was wel de sterkste debater eerlijk gezegd.
verder stak niemand er bovenuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |