http://radio.nl/818095/ba(...)en-in-debat-op-rtl-4quote:Tijdens het RTL Verkiezingsdebat op 7 maart maken vier fractievoorzitters voor het eerst hun opwachting in een live tv-debat op RTL4. Dit zijn Thierry Baudet (FvD), Klaas Dijkhoff (VVD), Rob Jetten (D66) en Lilian Marijnissen (SP)
Baudet, Dijkhoff, Jetten en Marijnissen in debat op RTL 4 Daarnaast komen ook Lodewijk Asscher (PvdA), Sybrand Buma (CDA), Jesse Klaver (Groen Links) en Geert Wilders (PVV) in de Rode Hoed in Amsterdam.
De acht grootste partijen in de peilingen van de Peilingwijzer gaan onder leiding van politiek verslaggever Frits Wester en RTL Nieuwspresentatrice Daphne Lammers met elkaar het debat aan op een viertal thema's: klimaat, welvaart, traditie en migratie.
De partijen praten over de thema's in verschillende debatrondes. Daarnaast hebben de fractieleiders de kans om een één-op-één debat aan te gaan over een voor hen belangrijk thema met een tegenstander naar keuze.
Het RTL Verkiezingsdebat is het eerste live tv-debat in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen op woensdag 20 maart.
Hij werd totaal weggespeeld door Baudet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft Klaver ook nog andere ideeen anders dan hogere belastingen?
Hangt nog een stukje poep aan haar mondhoekje.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef JanCees het volgende:
Deze vrouw wordt gepaald door Bart Nolles.
Het zou me niet verbazen als ie dat al gedaan heeftquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
Zou Baudet zijn worstenbroodje in Lil willen steken?
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef superniger het volgende:
Als ik Lillian zie moet ik altijd aan Jan Slagter denken.
Denken jullie ook aan de vrouwen van de mannelijke lijsttrekkers wanneer die aan het woord zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Aquarii het volgende:
Ik moet toch altijd even aan Jan Slagter denken als ik Lilian zie
Ja. Jammer hè. Het is niet echt een debat zo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Vind dit format wel echt zwaar beroerd
Met lang doorkletsen kan je voorkomen dat je tegenstander zich nog kan verdedigen, zo werkt dat niet in goede debatten
Thieme > lilianquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Lilian moet meer van haar lichaam in de strijd gooien.
ja, waarschijnlijk aan kim hollandquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie ook aan de vrouwen van de mannelijke lijsttrekkers wanneer die aan het woord zijn?
Hij doet het beter dan verwacht, alleen jammer van z’n nexit waanbeelden, laat dat lekker bij de PVVquote:
U belde, wat is uw vraag?quote:
gifjes?quote:
Nope, dat hele 1-1 moeten ze lekker afschaffenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Jammer hè. Het is niet echt een debat zo.
waar ga jij op stemmen?quote:
Lillian heeft de broek aan, lekker man.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Maar Bart Nolles is een klein mannetje toch, raar gezicht wel
ditquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ziekenhuizen die omvallen door zorgverzekeraars.
Nou nee. Wanbeleid goedpraten
Stalinisten moeten sober blijven héquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lillian heeft de broek aan, lekker man.
jaja, jij zou nog op je kniën gaan voor Baudett, we weten het nu welquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Zo, wat heeft de SP een gigantisch slechte lijsttrekker naar voren geschoven
CDAquote:
Bumor?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef Doublepain het volgende:
WE ZIJN NIET BANG WANT BUMA IS ERBIJ BUMA IS ERBIJ
Dijkhoff krijgt veel aandacht, en blijft inderdaad prima overeind.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:29 schreef Hanca het volgende:
Toch dom om steeds Dijkhoff uit te dagen. Met afstand de beste debater hier, kun je beter Buma uitdagen, toch?
Saltymadquote:
In de uitstekende ideeën van de VVD vallen ook moeilijk gaten te schieten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dijkhoff krijgt veel aandacht, en blijft inderdaad prima overeind.
Ik ben geen fan van de VVD, maar hij doet het inderdaad goed.
ETAquote:
Ze hebben nog maar 60 dagen per jaar toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef over_hedge het volgende:
Ja en je hebt elke 8 weken vakantie. Niet zo janken
Ik twijfel sterk of ik ga stemmen.quote:
?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jaja, jij zou nog op je kniën gaan voor Baudett, we weten het nu wel
@Jojoortjequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lange dagen in het onderwijs.
Hahahahahahahaha
Leerkrachten moeten het merendeel van die vakanties gewoon werken hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef over_hedge het volgende:
Ja en je hebt elke 8 weken vakantie. Niet zo janken
@Max23quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lange dagen in het onderwijs.
Hahahahahahahaha
8,6 weken doorbetaald vakantie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze hebben nog maar 60 dagen per jaar toch?
Nee.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leerkrachten moeten het merendeel van die vakanties gewoon werken hoor.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leerkrachten moeten het merendeel van die vakanties gewoon werken hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |