*wordtquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet doet het in ieder geval beter als normaal. Ben benieuwd of ze hem nog uit zijn tent gelokt krijgen en hij weer vies mad word
Israel, Palestinian Authority, Switzerland, The Faroe Islands,Eastern and Southern Africa, Chile.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat lekker daar he in de uk met die verdragen
Lekker met Erica op Reis alles opetenquote:
Alsquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Gohf046 het volgende:
Baudet doet het in ieder geval beter als normaal. Ben benieuwd of ze hem nog uit zijn tent gelokt krijgen en hij weer vies mad word
Als die ooit premier zou worden dan ga ik emigreren.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jetten komt ook heel ongemakkelijk over. Praat veel te snel en schreeuwt overal doorheen.
Naast dat ie ook nog eens ingestudeerde poep praat.
En die landen zijn nu hoeveel % van hun totale handel ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Israel, Palestinian Authority, Switzerland, The Faroe Islands,Eastern and Southern Africa, Chile.
USA,NZ, AUS ook, maar die vallen rechterlijk niet onder FTA. UK-USA Is positiever voor UK dan t.t. met de EU. Daarnaast genoeg fallback op de WTO.
We stemmen voor de provincie eigenlijk hequote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. Ik moet wel.
je hebt toch geen hypotheekaftrek meer. Die heeft Unilever namelijk nodigquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. Ik moet wel.
Welnee, het is een van de weinige politici die het naast jou naaien ook leuk vind dat je een wederdienst bewijst.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef halfway het volgende:
[..]
Als die ooit premier zou worden dan ga ik emigreren.
Mini gaat wrs naar Born hoorde ik vanmorgen op radio1.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef skysherrif het volgende:
9% economische krimp na brexit genot
Vindquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, het is een van de weinige politici die het naast jou naaien ook leuk vind dat je een wederdienst bewijst.
Om en nabij de 40-45%. China er bij en ze gaan over de 60. Die tradedeal met het vaste land komt er nog, en daarbij gewoon WTO regels volgen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En die landen zijn nu hoeveel % van hun totale handel ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |