Idemquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan echt niet wachten op de video van Matt
Maar zal wel morgen worden, want hij had het over dat hij 'm vanavond gaat kijken, en dat is dan vanavond Amerikaanse tijd.
Dit haar wraak na wat ons is aangedaan in 2014. Denk wel dat ze echt vol voor de winst gaat die Ilse.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wint ze straks indirect toch nog het ESF
Dat was Ivan uit Wit-Rusland, die droeg uiteindelijk gewoon kleding en de wolf was op een scherm met een projectie van hem nakend erbij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef Dave het volgende:
Was er ook niet zo'n gast naakt met een wolf op het podium, of ging dat uiteindelijk niet door omdat het niet mocht of zo?
Oke oke niet de AvroTros, Duncan dan, of Ilse, of het platenlabel verantwoordelijk voor de release, of wie dan ook snugger genoeg was om het niet als andere landen (ik kijk naar jullie België, San Marino, Zwitserland) op 0:00 plaatselijke tijd te zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je AvroTros nu iets te veel eer geeft. Ik denk dat z'n platenmaatschappij dat regelt en/of z'n management.![]()
AvroTros verdient alsnog credits voor het kiezen van dit lied en het mysterieus houden enzo allemaal hoor! En de begeleiding net door Cornald bij DWDD etc. Maar als ik lees met wie Duncan werkt en het goede team om hem heen dan hebben zowel AvroTros als Ilse daar niet heel veel aan hoeven doen gok ik. Gezien de video etc.
Mijn vader vind het ook niks, maar die vind Slow Down een briljant meesterwerk. Dus tja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef Cee het volgende:
M’n zusje appte dat ze het een saai nummer vindt.
Haterquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik ga het eens proberenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Laat het maar eens aan een niet-songfestivalfan horen. Dat nummer gaat erin als gesneden koek.
Ik vind het ook niet geweldig, maar de Zweden hebben het wel weer voor elkaar hoor. Al mag je hopen dat de jury's eerder voor een inzending als Duncan gaan.
Ja helemaal topquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:07 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Oke oke niet de AvroTros, Duncan dan, of Ilse, of het platenlabel verantwoordelijk voor de release, of wie dan ook snugger genoeg was om het niet als andere landen (ik kijk naar jullie België, San Marino, Zwitserland) op 0:00 plaatselijke tijd te zetten.
Ik denk dat buiten de massahype in dit topic en wat hardcore esf fans, een heleboel mensen niet zo enthousiast zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef Cee het volgende:
Ja ik ga nu continu tot aan 16 mei in spanning leven, bang voor een misstap.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef Dave het volgende:
Ik dacht dat het na vandaag wel even over zou zijn met de spanning, maar ben dus nu nerveus voor dat live gebeuren morgen.
Hehequote:
Maar dat zijn ze in Nederland nooit. Al sturen we een gekloonde Freddie Mercury.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat buiten de massahype in dit topic en wat hardcore esf fans, een heleboel mensen niet zo enthousiast zijn.
Ze is het altijd met me eens, altijd, dit is de eerste keer. Mijn hart breekt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat buiten de massahype in dit topic en wat hardcore esf fans, een heleboel mensen niet zo enthousiast zijn.
Was me ff ontgaan, maar als zelfs een slutpoplover onder de indruk isquote:
Zelfs Nederlanders op twitter zijn deze keer aardig positief, een moeilijker publiek is er nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Ik denk dat ze dit jaar in wel veel landen wat meer te klagen hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze in Nederland nooit. Al sturen we een gekloonde Freddie Mercury.
Dit is slutpop? De manier hoe hij het danst, zo goed. Echt een Fuego kopie.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Was me ff ontgaan, maar als zelfs een slutpoplover onder de indruk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |