Ik ben voor!quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Zullen we dit jaar Raatgever gewoon helemaal negeren. Gewoon omdat.
TEAM ENTHOUSIASMEEEEquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben serieus blij dat jij ook enthousiast bentomdat je soms juist weer een andere smaak hebt (waar ik dan niet kan inschatten dat iets goed scoort en jij dan juist wel) dus goed teken
![]()
![]()
Alleen DWDD en YouTube kwamen helaas niet overeen..quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
En niet op Spotify om precies 7 uur maar wat later
je zou bijna denken dat ze meelezen![]()
De John Lundivik hype snap ik niet zo. Krijg er totaal geen wow-gevoel bij. Echt zo'n inzending die nu hooguit gemiddeld 13e in een lijstje zou staan als bijv. een Litouwen het had gestuurd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:45 schreef Nexum het volgende:
[..]
Zweden, die waarschijnlijk John Lundvik stuurt, geef ik nog wel een kans.
Maar Rusland echt niet. Die flopt sowieso bij de juries.
#TEAMKOMTGOED was het goede team om in te zitten!quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Maar kom op he, als het bij wijze van spreke de goedkeuring van Elfletterrig (!) , tot Cyan, tot Nexum tot Greys en Guanabana heeft, dan moet het toch wel een verdomd goed liedje zijn.
Das nu #TEAMHETISGOEDquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
#TEAMKOMTGOED was het goede team om in te zitten!
Weet niet wat ik meemaakquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef ijs_beer het volgende:
Maar kom op he, als het bij wijze van spreke de goedkeuring van Elfletterrig (!) , tot Cyan, tot Nexum tot Greys en Guanabana heeft, dan moet het toch wel een verdomd goed liedje zijn.
Geen aandacht aan besteden dusquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:47 schreef Momazie het volgende:
[..]
Maar ja, hij antwoord ook 2 minuten nadat hij zei dat hij het liedje op ging zoeken, dus hij heeft hem gewoon niet helemaal geluisterd.
Ik hoop alleen wel dat ie een shirt aantrekt, naakt op het podium doet het dan weer minder goedquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:54 schreef grazz het volgende:
Las dat Pannecoucke in het team zit. Ik heb daar wel vertrouwen in, mede omdat Ilse erbij betrokken is en Duncan zelf ook goed weet wat hij wil. Ik hoop alleen niet dat ze teveel focus leggen op de boodschap en dat geen mens de act begrijpt. Al gaat Duncan daar gewoon staan en zingen, zelfs dan kom je al ver. Nu alleen nog mooi aankleden en er is heel veel mogelijk
Dat stond-ie welquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier had ik op gehoopt. Ben er stil vanquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef Em31 het volgende:
Zo voelt dat dus, meteen allemaal positieve reacties
Daar moest ik ook even aan denken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
Doet me een beetje aan Kristian Kostov denken
Mijn grote complimenten naar AVROTROS daarvoor. Was echt 19:08 stipt. Wist niet eens dat de uitgever dat op de minuut kon instellen!quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:55 schreef Em31 het volgende:
Kan nu al niet wachten op de Scandinavische preview shows
Laat het maar eens aan een niet-songfestivalfan horen. Dat nummer gaat erin als gesneden koek.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De John Lundivik hype snap ik niet zo. Krijg er totaal geen wow-gevoel bij. Echt zo'n inzending die nu hooguit gemiddeld 13e in een lijstje zou staan als bijv. een Litouwen het had gestuurd.
Ik was serieus ook echt zó blij verrast met het enthousiasme van Nexum, inderdaad om wat jij zegt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben serieus blij dat jij ook enthousiast bentomdat je soms juist weer een andere smaak hebt (waar ik dan niet kan inschatten dat iets goed scoort en jij dan juist wel) dus goed teken
![]()
![]()
Ben ik toch benieuwd in welke 'categorie' ik val, want heb zelf geen ideequote:
Een voorbeeld geven aan Waylon: boycotten die handel!quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Zullen we dit jaar Raatgever gewoon helemaal negeren. Gewoon omdat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |