Snap nooit dat landen zonder nummer al opeens tot de favorieten behoren. Hoe dan?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Rusland (waarschijnlijk de grootste concurrentie voor de overwinning)een dramatische ballad gaat sturen. Hoewel niet helemaal in dezelfde vijver, zou het fijner geweest zijn als hij weer echte europop uit 2004 had gekozen als inzending. Nu kan het elkaar toch een beetje dwars gaan zitten vermoed ik.
Ik hoop dat het gedateerd klinktquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef lashatumbai het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Rusland (waarschijnlijk de grootste concurrentie voor de overwinning)een dramatische ballad gaat sturen. Hoewel niet helemaal in dezelfde vijver, zou het fijner geweest zijn als hij weer echte europop uit 2004 had gekozen als inzending. Nu kan het elkaar toch een beetje dwars gaan zitten vermoed ik.
Hij komt echt super leuk overquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
Oh ik zie nu dat filmpje van zijn reactie achteraf nu ook.En Mathijs van Nieuwkerk.
Dit kwam destijds voorbij op Duncan's twitter feed als suggestie en hij like'te het.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dan eigenlijk wel weer op iets spectaculairs qua act. Wat Mans had met Heroes, natuurlijk niet zo mega uitgebreid (maar dat heeft hem natuurlijk wel super geholpen), maar iets kunstzinnigs dat echt blijft hangen. Kunnen we niet die ene act die hier laatst gepost werd (ja duidelijk) erbij doen? Of is dat lullig voor Duncan omdat het afleid van zijn nummer?
Ja er zijn heel wat goede ballads dit jaar. Wordt niet makkelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:24 schreef lashatumbai het volgende:
waren al wel kleine snippets die een indicatie gaven wat voor nr het gaat zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap nooit dat landen zonder nummer al opeens tot de favorieten behoren. Hoe dan?
William woont in de UKquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Serieus?
Verbaast me HEEL erg dat hij niet meer zoals William is. Los Angeles is super gay.
Nou omdat Sergey Lazarev in Rusland zegmaar echt een grote meneer is. En hij in 2016 al heeft meegedaan en het toen ook al goed gescoord heeft. Dus, nog steeds vermoedens natuurlijk, maar misschien dat dit al een beetje verklaard?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Snap nooit dat landen zonder nummer al opeens tot de favorieten behoren. Hoe dan?
Altijd hetzelfde met Rusland en Zwedenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Russische lekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:27 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
waren al wel kleine snippets die een indicatie gaven wat voor nr het gaat zijn.
Jaa dat bedoelde ik inderdaad!quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit kwam destijds voorbij op Duncan's twitter feed als suggestie en hij like'te het.
Ja die kunnen een drol sturen en alsnog in top 10 belanden qua odds. Ben ondertussen ook wel een beetje Zwedenmoe aan het worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met Rusland en Zweden
Vierde keer zelfs! TCL, Douwe Bob (toch?) en Trainwreck.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:25 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, als Pannecoucke alleen deze klus zou moeten klaren had ik er een minder goed gevoel bij gehad. Maar ik denk dat Duncan (die zelf ook goed weet wat ie wil) + Ilse en Pannecoucke best wel eens een gouden trio zouden kunnen zijn.
Is dit niet de derde keer dat hij voor NL aan het werk gaat? Driemaal is....
TCL, Trijntje, Douwe, Waylon en nu Duncan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vierde keer zelfs! TCL, Douwe Bob (toch?) en Trainwreck.
Oh wel ook met Waylon ja?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TCL, Trijntje, Douwe, Waylon en nu Duncan.
Vijfde keer dus!
Gewoon hun inhuren en dan die NL-zandartiest in het begin en einde voor het dramatische effect.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jaa dat bedoelde ik inderdaad!
En dan hoeft het niet exact dit te zijn, maar iets met dezelfde kunstzinnige feel.
Mja dan krijg je wel erg veel going on in 3 minutenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon hun inhuren en dan die NL-zandartiest in het begin en einde voor het dramatische effect.
Als Rusland of Zweden echt iets volkomen kuts stuurt, dan zakken die ook wel hoor. Maar van tevoren staan die landen altijd hoog in de odds, omdat ze traditioneel goed scoren en dus wordt daar al van tevoren (voordat er überhaupt al een nummer is) al op ingezet door fans.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja die kunnen een drol sturen en alsnog in top 10 belanden qua odds. Ben ondertussen ook wel een beetje Zwedenmoe aan het worden.
quote:Voordat je reageert
19:00 Release songfestivalnummer vanavond in DWDD & kort daarna op YouTube.
Dit zou ik ook echt wel mooi vinden als act!quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit kwam destijds voorbij op Duncan's twitter feed als suggestie en hij like'te het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |