Ze is betrokken bij de stagingquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is ze er eigenlijk bij betrokken? Want ze schijnt bij het team te zitten, maar haar rol lijkt me onduidelijk.
Ah.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nederlanders zijn dan ook in het algemeen enorm zeikmensen zonder smaak.
godverquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik las ergens op youtube: Hamsterdam 2020
Ja er is LEDquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet per se iets OP het podium te zijn (want vaak zijn de reacties daarop niet al te positief, maar van 'ehhh, wat is dit rare gedoe'), maar dan hoop ik wel op een heel mooie LEDprojectie, of iets met de vloer.
Is dat er dit jaar eigenlijk weer, of is daar nog niks over bekend?
Je kan best water projecties regelen ja, mooi sfeertje van maken. Het moet vooral niet te druk op podium worden met dansers etc. Dat is gewoon niet nodig. Had Anouk ook niet, TCL ook niet en hij moet dat ook niet willen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet per se iets OP het podium te zijn (want vaak zijn de reacties daarop niet al te positief, maar van 'ehhh, wat is dit rare gedoe'), maar dan hoop ik wel op een heel mooie LEDprojectie, of iets met de vloer.
Is dat er dit jaar eigenlijk weer, of is daar nog niks over bekend?
Staat me ook bij. Althans dat irmand die hem normaliter begeleid dat zei. Of iig zonder haar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij zij die Spaanse vriendin dat hij alleen op het podium zou staan. Kan ze natuurlijk ook zonder band ofzoiets bedoelen
In het AD interview zei ze dat ze zich zeker bemoeit met de act.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar in hoeverre is ze er eigenlijk bij betrokken? Want ze schijnt bij het team te zitten, maar haar rol lijkt me onduidelijk.
WT kan best heavy zijn en valt wel onder metal ja. Ik ben zelf ook geen fan van grunts meestal, maar er zijn een paar bands die er net mee weg komen omdat er wel heel veel melodie in de nummers zelf zit.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Liedjes met heel veel extreem hard geschreeuw en echt te zware beat.
Ik vind bijvoorbeeld zachte heavy metal (of is dat meer rock?) zoals Within Temptation wel leuk.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
[..]
In het AD interview zei ze dat ze zich zeker bemoeit met de act.
Dit komt ergens uit een artikel, maar weet even niet meer waartwitter:Maikeeel twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:11:20Duncan's creative team consists of Hans Pannecoucke (staging), Ignace d’Haese (light) & Ilse DeLange. #Songfestival #Eurovision reageer retweet
Dat is op zich wel fijn. Zij is wel iemand met verstand van zaken in ieder geval.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
[..]
In het AD interview zei ze dat ze zich zeker bemoeit met de act.
Los Angelesquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhmm, maar waar woont Matt nou in de VS?
Serieus?quote:
Opeth is de enige gruntmetal die ik echt prima kan hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:19 schreef Kyran het volgende:
[..]
WT kan best heavy zijn en valt wel onder metal ja. Ik ben zelf ook geen fan van grunts meestal, maar er zijn een paar bands die er net mee weg komen omdat er wel heel veel melodie in de nummers zelf zit.
Ja het is toch echt serieusquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Serieus?
Verbaast me HEEL erg dat hij niet meer zoals William is. Los Angeles is super gay.
Jij weet toch ook wel dat niet elke gay hetzelfde isquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Serieus?
Verbaast me HEEL erg dat hij niet meer zoals William is. Los Angeles is super gay.
Nee maar je wordt in LA best wel beïnvloed, ik heb kennissen daarquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij weet toch ook wel dat niet elke gay hetzelfde is
Ditquote:
Opethquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Opeth is de enige gruntmetal die ik echt prima kan hebben.
Thanksquote:
Ja, als Pannecoucke alleen deze klus zou moeten klaren had ik er een minder goed gevoel bij gehad. Maar ik denk dat Duncan (die zelf ook goed weet wat ie wil) + Ilse en Pannecoucke best wel eens een gouden trio zouden kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is op zich wel fijn. Zij is wel iemand met verstand van zaken in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |