Het is ook geen pianonummer dus daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dan eigenlijk wel weer op iets spectaculairs qua act. Wat Mans had met Heroes, natuurlijk niet zo mega uitgebreid (maar dat heeft hem natuurlijk wel super geholpen), maar iets kunstzinnigs dat echt blijft hangen. Kunnen we niet die ene act die hier laatst gepost werd (ja duidelijk) erbij doen? Of is dat lullig voor Duncan omdat het afleid van zijn nummer?
Ik weet niet, ik zie wel iets speciaals voor me, niet slechts Duncan achter de piano.
Mans kwam als host een jaar later even naakt in beeld, als een soort parodie op dat gebeuren met Wit-Rusland dat jaar die naakt wilde optreden met wolven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mans zong Heroes ook niet naakt
Verder is hij wel de enige die er mee weg kán komen denk ik ja
Een escape artist in een bak met water en die moet binnen drie minuten er uit of hij verdrinkt .....quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoop dan eigenlijk wel weer op iets spectaculairs qua act. Wat Mans had met Heroes, natuurlijk niet zo mega uitgebreid (maar dat heeft hem natuurlijk wel super geholpen), maar iets kunstzinnigs dat echt blijft hangen. Kunnen we niet die ene act die hier laatst gepost werd (ja duidelijk) erbij doen? Of is dat lullig voor Duncan omdat het afleid van zijn nummer?
Ik weet niet, ik zie wel iets speciaals voor me, niet slechts Duncan achter de piano.
Mans naakt?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mans kwam als host een jaar later even naakt in beeld, als een soort parodie op dat gebeuren met Wit-Rusland dat jaar die naakt wilde optreden met wolven.
Hij kwam toen heel droog even over het podium gewandeld naakt met een wolfknuffelVast van tevoren opgenomen, maar het was echt geweldig.
Naakt Heroes zingen zou hij zeker mee wegkomen ja![]()
Hahaha nee oke, maar gewoon, niet al te basic.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef Momazie het volgende:
[..]
Het is ook geen pianonummer dus daar ben ik ook niet bang voor.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:12 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dit is slutpop? De manier hoe hij het danst, zo goed. Echt een Fuego kopie.
Slutpop, geweldige term datquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:14 schreef grazz het volgende:
[..]Oja, fans die elk lied met Fuego vergelijken.....
Nee ik bedoelde, jij als slutpoplover (dat ben je toch?), vindt zelfs de NLse inzending goed.
Dat ben ik zeker, maar ik sta open voor heel veel dingen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:14 schreef grazz het volgende:
[..]Oja, fans die elk lied met Fuego vergelijken.....
Nee ik bedoelde, jij als slutpoplover (dat ben je toch?), vindt zelfs de NLse inzending goed.
Ja dat was Ivan van Wit-Rusland in 2016. Die mocht toen heel even in het begin met een voorgenomen hologram in beeld naakt met een wolf, maar live mocht het niet. Mans had daar toen live in de finale een parodie op.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:05 schreef Dave het volgende:
Was er ook niet zo'n gast naakt met een wolf op het podium, of ging dat uiteindelijk niet door omdat het niet mocht of zo?
Nederlanders zijn dan ook in het algemeen enorm zeikmensen zonder smaak. Als ik hier al fokkers zie posten dat mensen om hen heen dit een typisch songfestivalnummer vinden of dat ze het saai vinden, terwijl het merendeel een zelfde soort nummer op de radio van een buitenlandse artiest wel geweldig vindt, dan neem ik dat volk niet echt serieus.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat buiten de massahype in dit topic en wat hardcore esf fans, een heleboel mensen niet zo enthousiast zijn.
Nee ga doorrrrrquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie ook iets voor me van zo'n doeken-act, in de lucht. Terwijl ik daar normaal gesproken niet zo van hou eigenlijk. Maar het moet iets organisch water-achtigs uitbeelden vind ik.
Oke sorry als ik raaskal.
Staging zoals bij Hovi - Made Of Stars zou goed zijn. Op de achtergrond 2 dansers (beetje mysterieus achtig) en voor de rest alle focus op Duncan. Met idd rook, blauw licht.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:08 schreef Kyran het volgende:
Zelfs de metalhead vindt het best goedBen benieuwd naar staging. Hoe goed dit gaat scoren valt of staat met staging. Niet te druk, beetje rook, blauw licht, aub geen anderen op podium. Beetje tussen Anouk en TCL in zeg maar.
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:12 schreef grazz het volgende:
Wat ik zo heerlijk vind voor ons allemaal: we hadden allemaal gehoopt dat we voor één keer een inzending zouden krijgen die direct tot de favorieten zou gaan behoren. De eurovisie goden hebben onze smeekbeden gehoord.
Wat valt onder super zware heavy metal bij jou dat kan nogal verschillenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker, maar ik sta open voor heel veel dingen.
Ik vind zelfs Lana Del Rey helemaal geweldig![]()
Enige wat ik echt haat (wat ik al vaak heb gezegd) is super zware heavy metal en akoestische gitaarliedjes. Dan maak je me niet blij
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker, maar ik sta open voor heel veel dingen.
Ik vind zelfs Lana Del Rey helemaal geweldig![]()
Enige wat ik echt haat (wat ik al vaak heb gezegd) is super zware heavy metal en akoestische gitaarliedjes. Dan maak je me niet blij
Het hoeft ook niet per se iets OP het podium te zijn (want vaak zijn de reacties daarop niet al te positief, maar van 'ehhh, wat is dit rare gedoe'), maar dan hoop ik wel op een heel mooie LEDprojectie, of iets met de vloer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee ga doorrrrr![]()
, maar iets water-0achtigs zie ik ook wel voor me idd.
Maar in hoeverre is ze er eigenlijk bij betrokken? Want ze schijnt bij het team te zitten, maar haar rol lijkt me onduidelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Dit haar wraak na wat ons is aangedaan in 2014. Denk wel dat ze echt vol voor de winst gaat die Ilse.
Liedjes met heel veel extreem hard geschreeuw en echt te zware beat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wat valt onder super zware heavy metal bij jou dat kan nogal verschillen
Jij kan Metallica als heavy vinden, terwijl ik mijn lat bij Endstille leg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |