dan moet ik aan wendy van dijk denken met haar zeefzoon (ipv safe zonequote:Op donderdag 7 maart 2019 19:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Erg is dat he. Of Christel dan: telefoonZel.
En ze WILLEN post.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan kleding bestellen want ze hebben niets meer.
ok.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze wil post (christel) hiske heeft net gehad
Min he na wat Jorge over hem heeft gezegd. Die knul weet al dat hij mag blijven dus dit heeft geen nut om zo te praten over je mede kandidaat. Zegt weer heel veel over Dylan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:05 schreef rowan634 het volgende:
dylan zit wel af te geven op jorge nu hoor
doet alles verkeerd in zijn ogen
ja jammerquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Min he na wat Jorge over hem heeft gezegd. Die knul weet al dat hij mag blijven dus dit heeft geen nut om zo te praten over je mede kandidaat. Zegt weer heel veel over Dylan.
Pffffff, het duurt zeker nog te lang voordat er weer een markt is, waar ze van alles kunnen achterover drukken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan kleding bestellen want ze hebben niets meer.
Die denkt ik heb nog 4 dagen om haar te doen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ach ja hoor, de romantische Tim komt ineens te voorschijn. Hij zet kaarsje aan voor zijn verloofde. Heeft hij al 3 maanden de tijd voor gehad en nog nooit gedaan.
Er liggen toch zonnepanelen op de daken...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
Electrische radiator in dat huisje bij mylene aan maar wel de deur open hebben.
Krijg een strontjequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
Tourette is besmettelijk...
ger tegen merel: houd je mondje
his: in je kontje
Nee elke ochtend koffie vragenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ach ja hoor, de romantische Tim komt ineens te voorschijn. Hij zet kaarsje aan voor zijn verloofde. Heeft hij al 3 maanden de tijd voor gehad en nog nooit gedaan.
hisquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
Tourette is besmettelijk...
ger tegen merel: houd je mondje
his: in je kontje
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
ger tegen his: voel jij je aangesproken
his: ik voel me aangesproken
ger: ik dacht altijd dat jij geen mening had
Snap die Ger niet, Shel heeft gisteren tegen hem gezegd dat Dylan helemaal haar type is.quote:
Even voor de stemmingen is Shel aardigquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die Ger niet, Shel heeft gisteren tegen hem gezegd dat Dylan helemaal haar type is.
ger heeft daar helemaal geen gevoel bij johquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die Ger niet, Shel heeft gisteren tegen hem gezegd dat Dylan helemaal haar type is.
Daar hoeft ze Ger toch niet voor te zoenen, die wilT haar er sowieso niet uit hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de stemmingen is Shel aardig
Gisteren vroeg hij ook al of er daar veel regen was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:47 schreef mazaru het volgende:
Dylan vind het heel raar dat er sneeuw in februari was.
Op welke planeet is hij geboren?
Raar manneke, hij gaat me meer en meer tegen staan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ger heeft daar helemaal geen gevoel bij joh
die pakt gewoon wat hij pakken kan
Echt, wat een rare danquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren vroeg hij ook al of er daar veel regen was.
jawel heel in het begin toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die denkt ik heb nog 4 dagen om haar te doen...
Ik erger me er tot nu toe nog niet aan gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus ben ik eindelijk van die domme geitenlach van lotus verlost zit die mylene weer als een geit te gillen van het lachen.
Dat is dan weer andersquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel houdt helemaaaaal niet van opdruk op kleding, Heel lelijk zegt ze.
En dat rare vest met die gekke grote hand op de rug dan?
Is gewoon 'n slecht acteurquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar manneke, hij gaat me meer en meer tegen staan.
Vind ik ze allemaalquote:
Gewoon droge grond daarquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren vroeg hij ook al of er daar veel regen was.
Wie? Je hebt hem niet grootgebracht hèquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:39 schreef Dotteke het volgende:
Nou als die het Utopia is wat het gaat worden de komende 2 maanden is het een knap saaie bedoeling
Mylene heeft dyslexy maar dan met cijfersquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
We gaan een potje kaarten 31en, maar de regels kennen we nog niet
Niemand die daar zitis normaalquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mylene heeft dyslexy maar dan met cijfers
Dyscalculiequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mylene heeft dyslexy maar dan met cijfers
Dat zei ze niet ik tik wat ze zeiquote:
Dan zal dat wel niet onderzocht zijn anders had ze die naam wel gewetenquote:
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dan zal dat wel niet onderzocht zijn anders had ze die naam wel geweten
Huh?quote:
Spookyquote:
Niemand boeit het.quote:
Niet?quote:
Nee ik denk het niet, jou wel?quote:
Niet echt.Maar als ik daar zou wonen had ik het wel geveinsd.quote:
Dat is nou het probleem, dat zogenaamde geheim is niet echt waar ze op zitten te wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet echt.Maar als ik daar zou wonen had ik het wel geveinsd.
Ik denk dat ze erom lachen en dan weer door. Met niets.....quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, dat zogenaamde geheim is niet echt waar ze op zitten te wachten
Het zijn de Ufopianenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Dotteke het volgende:
Ufo's? de Utopianen worden gehaald![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo’n feest.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:15 schreef Dotteke het volgende:
Ufo's? de Utopianen worden gehaald![]()
[ afbeelding ]
Flomke vindt Paul Elstak vet.quote:
Heeft ze wel een puntquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:19 schreef snetje het volgende:
Mylene noemt het al dat tattoeren daar nog lang op zich laat wachten eer alles geregeld is..
Zou ze nooit moe worden van constant een act opvoeren?quote:
Ze is wel heel druk in haar bewegingenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou ze nooit moe worden van constant een act opvoeren?
Ze vindt zichzelf geweldigquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zou ze nooit moe worden van constant een act opvoeren?
Hij heeft een heel boekwerk om na te lezenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:27 schreef goldback het volgende:
[..]
script van morgen aaan het doornemen.
Ja wat is dat dan wel ?quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft een heel boekwerk om na te lezen
Mylene zegt dat...Mylene is 2 weken en 3 dagen binnenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Mylene zegt dat ze echt rouwen als er iemand weggaat uit Utopia
Nou ze zijn de poort uit en ze hebben het er niet meer over
Ja, die was vanaf moment 1 daar al een 1 jaarquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mylene zegt dat...Mylene is 2 weken en 3 dagen binnen
Dat weten we eigenlijk niet met al die Streamlocks cq febo censuur.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:35 schreef Dotteke het volgende:
Mylene zegt dat ze echt rouwen als er iemand weggaat uit Utopia
Nou ze zijn de poort uit en ze hebben het er niet meer over
Das ook weer waar, die hebben we wel heel veel gehadquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat weten we eigenlijk niet met al die Streamlocks cq febo censuur.
Nope,en de graszoden ook niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:37 schreef Yaksa het volgende:
Zijn de volwassen fruitbomen die volgens Timoteef dit jaar nog vrucht werpen al binnengekomen?
Er moest toch ook eerst iets van 40 kuub zand eruit en daarna 40 kuub zwarte grond er weer in, toch? Daar heb ik Timo helemaal niet mee bezig gezien. En fruitbomen in het zand zetten is gewoon een garantie dat het mislukt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nope,en de graszoden ook niet.
Niet proberen te analyserenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Er moest toch ook eerst iets van 40 kuub zand eruit en daarna 40 kuub zwarte grond er weer in, toch? Daar heb ik Timo helemaal niet mee bezig gezien. En fruitbomen in het zand zetten is gewoon een garantie dat het mislukt.
Die waren al geschud voordat ze door de poort gingen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:45 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Jorge zijn de kaarten al geschud.
Die gaat er al van uit dat ie naar huis gaat.
Dit is plan A.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die waren al geschud voordat ze door de poort gingen.
het strandhuisje ookquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het huisje lekt
![]()
[ afbeelding ]
De likhut is de doorlekhut geworden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het huisje lekt
![]()
[ afbeelding ]
Worden die twee toch een keer nat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het huisje lekt
![]()
[ afbeelding ]
In Hiske haar bed..quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het huisje lekt
![]()
[ afbeelding ]
Ja geweldig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Lekkage van het dak was wel te verwachten, nadat Hiske na de eerste lekkage vorige week een zeil heeft vastgeschroefd op het dak
😂😂quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Worden die twee toch een keer nat.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Als de twee heksen Erik niet zo ondankbaar hadden behandeld, dan was het hutje al lang waterdicht geweest.
[..]
jammer Christel dat gaat pijpen worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En nadat hardop gezegd is dat Christel misbruik maakt van Erik, kunnen ze niet zo snel naar hem toe.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:59 schreef goldback het volgende:
[..]
jammer Christel dat gaat pijpen worden.
Dat zou je wel willenquote:Op donderdag 7 maart 2019 21:59 schreef goldback het volgende:
[..]
jammer Christel dat gaat pijpen worden.
Buurten waar ze pijpenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:00 schreef goldback het volgende:
[..]
hij wilde een pijpbuurt riep hij pas geleden
Ikquote:
Jorgo zei dat tegen Hiske en Christel dat Dylan had gezegd dat hij een vrouw naar huis ging sturen. Jorgo zou dan thuis met cola en popcorn klaarzitten. Jorgo zat dus te stangen en die twee oude vrijsters snappen dat niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel is beledigd. Dylan had gezegd dat hij met popcorn en cola gaat klaarzitten. Christel vond dat niet grappig. Hiske:Christel: weet jij waar het overging? Hiske: nee. C: je lachte wel heel hard.
H: waar ging het dan over?
C: dat hij 1 van de meiden naar huis ging sturen.
![]()
![]()
Puntje voor Dylan.
Ik denk dat je hier even wat moet vragen FB / Aanmeldtopic KPD editie #1/2019quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Jorgo zei dat tegen Hiske en Christel dat Dylan had gezegd dat hij een vrouw naar huis ging sturen. Jorgo zou dan thuis met cola en popcorn klaarzitten. Jorgo zat dus te stangen en die twee oude vrijsters snappen dat niet.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:58 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel is beledigd. Dylan had gezegd dat hij met popcorn en cola gaat klaarzitten. Christel vond dat niet grappig. Hiske:Christel: weet jij waar het overging? Hiske: nee. C: je lachte wel heel hard.
H: waar ging het dan over?
C: dat hij 1 van de meiden naar huis ging sturen.
![]()
![]()
Puntje voor Dylan.
Ik hoorde dat Jorge dat lachend aan Hiske en Christel vertelde. Snap niet dat ze niet door hebben dat hij zat te dollen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]ow ok. Ik hoorde Christel duidelijk iets over Dylan zeggen.
![]()
Puntje voor Jorge dan.
Heerlijk he?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel en Sjellie doen weinig moeite om duidelijk te maken waarom zij niet naar huis moeten. Die denken kennelijk dat het al een gelopen race is. Maar nu slaat de vertwijfeling toch toe in de doorlekhut.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Jorge dat lachend aan Hiske en Christel vertelde. Snap niet dat ze niet door hebben dat hij zat te dollen...
Smerig he? Zo vies en vet dat het lijkt alsof het nat is.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ranzige haar wordt geborsteld.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:45 schreef Yaksa het volgende:
Volgens Jorge zijn de kaarten al geschud.
Die gaat er al van uit dat ie naar huis gaat.
Ja en als ze het een kant opdoet blijft het gewoon staan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Smerig he? Zo vies en vet dat het lijkt alsof het nat is.
Ja dit heeft hij vanmorgen ook gezegd.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:14 schreef snetje het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Jorge vrouw wil worden en dat hele proces wil ondergaan in Utopia tijd? ...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ze niet gedoucht ? t lijkt natquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel borstel haar vette plak haar.![]()
![]()
Wat een vieze vrouwen zijn dat toch.
die smileyquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dat ziet een blinde nog wel
Hij is dragqueen en dat bedoelde hij ws met die opmerking dat er een vrouw naar huis ging.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:14 schreef snetje het volgende:
Zou het kunnen zijn dat Jorge vrouw wil worden en dat hele proces wil ondergaan in Utopia tijd? ...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en als ze het een kant opdoet blijft het gewoon staan.
Vettig/ranzigheid. ze haalt het net uit die eeuwige knot.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
heeft ze niet gedoucht ? t lijkt nat
nlp doet met je meequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heerlijk he?Hiske stoer doen: dan heb je aan mij een verkeerde.
Heeft ze al een stevig woordje met Tim gesproken, zoals ze aankondigde?
Nee als Tim niet gaat is het eerder Shellyquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel is bloednerveus![]()
[ afbeelding ]
Oh gemist...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dit heeft hij vanmorgen ook gezegd.
o god nee tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:18 schreef Laysa het volgende:
Hiske kan '' de schreeuw'' echt heel goed uitbeelden
1 wyatt is genoegquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee joh, hij wilde juist niets vertellen over zijn plannen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
Of beaker van de muppets. Hiske is gewoon pure entertaiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dat hebben we ook al eens gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
Of beaker van de muppets. Hiske is gewoon pure entertaiment.
Aan wie?..quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dellie meteen door roddelen wat ze net gehoord heeft.
De naam Jorge kan ze ook al niet uitspreken?
Greet en Jens.quote:
dat 'een' voor een naamquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef snetje het volgende:
Jens heeft veel liever Jorge... die kan aansluiten bij zijn team ...een Dylan zal dat nooit doen..
Klopt, heb dat ook...........quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Soury het volgende:
Ik kan mijn ogen niet af houden van die lelijke neus piercing. Alsof er snot hangt
Oh is dat irri?..sorry helemaal niet bij nagedacht...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat 'een' voor een naam
een snetje
daar is happie de oliebollenbakker mee begonnen
Is toch leuk voor Shelley, ik word er alleen maar misselijk van zo vies vind ik dat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Soury het volgende:
Ik kan mijn ogen niet af houden van die lelijke neus piercing. Alsof er snot hangt
Dylan is voor mij de eerste man die van mij een giga baard mag laten groeien...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Soury het volgende:
Zal niet meer dan een vies vlassig harig iets zijn wat de naam baard niet eens mag dragen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Dylan is voor mij de eerste man die van mij een giga baard mag laten groeien...
Ja dat kan er ook wel bijquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die lelijke tattoo...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal niet meer dan een vies vlassig harig iets zijn wat de naam baard niet eens mag dragen.
Dan zie je die neuspiercing dan toch nog.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze allebei niets gaan toevoegen ....quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Die gaat volgens mij niks toevoegen
Oh een snor bedoel jequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die lelijke tattoo...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan zie je die neuspiercing dan toch nog.
Nah hij kan em omhoog kammen natuurlijk.
Zijn baard opstekenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus dat. Het is echt weer niets ....quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind ze allebei niks.
Mogen er 2 nieuwen in om uit te kiezen?
Maar nogmaalsquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Jorge heeft gelijk, Gerrit herhaalt telkens wat Jorge al zelf heeft gezegd
wenkies laten groeien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel streams gekekenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:58 schreef snetje het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden dat Jorge hier gelurkt heeft ...
OOk en hij is niet bang om zijn mond open te trekken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook.
Slimme jongen. En ik vind m een soort van schattig.
De kaarten zijn toch al geschud.quote:
Ik lurkte hier ook al een tijd voordat ik mij op Fok aanmelddequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:58 schreef snetje het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden dat Jorge hier gelurkt heeft ...
Het gesprek dat hij gisteren met Tim had was ijzersterk van zijn kant.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
OOk en hij is niet bang om zijn mond open te trekken.![]()
Dylan praat met iedereen mee.
Zijn geheim is dat hij een neger isquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:00 schreef DKUp het volgende:
Het grote geheim van Jorge al bekend?
FOK!ker
Transgender
Miljonair
Pornoster
Blije homo
Zeg het ons......
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Het gesprek dat hij gisteren met Tim had was ijzersterk van zijn kant.
Ja hij is verbaal tof wat dat betreft. Die Dylan weet ik niet zo.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Het gesprek dat hij gisteren met Tim had was ijzersterk van zijn kant.
zo das echt vet jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef DKUp het volgende:
Jorge is fantastisch COS-materiaal die hipster niet.......
Juist maar ja tato's enzo Yeahhheeeeequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef DKUp het volgende:
Jorge is fantastisch COS-materiaal die hipster niet.......
Ik wacht even met stemmen. Nu voor Jorge.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist maar ja tato's enzo Yeahhheeeee
Ik mis die Dylan steeds op streams, maar Jorge komt erg sociaal over van wat ik hoorquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij is verbaal tof wat dat betreft. Die Dylan weet ik niet zo.
want die groeit richting neus?quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ook geen zin in die snottebelquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wacht even met stemmen. Nu voor Jorge.
Maar wel dubbel,kan ook als een janker overkomen,dat bleek vandaag wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:06 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik mis die Dylan steeds op streams, maar Jorge komt erg sociaal over van wat ik hoor
De rest is slecht hij niet. Op een gegeven moment ga je er zelf in geloven.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:06 schreef Bella35j het volgende:
Ik vraag me af of Tim het nou echt niet doorheeft wat een walgelijk karakter hij heeft.
Ja daar waren we al uit, die binden we op met een elastiekje boven op zijn hoofdquote:
Nope ...Jens is nog niet uitgespeeld ... als Jorge morgen aan de groep kenbaar maakt dat hij op Tim gaat stemmen mocht hij blijven ..kan Jens weer mooi zijn keuze bij anderen voor Jorge (met een bochtje) onderbouwen .."Bij Jorge weet je zeker dat hij voor Tim gaat"...quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De kaarten zijn toch al geschud.
Een half uurtje, of zoiets, voor dat gesprek liep hij met Christel te praten en ergerde ik me meteen aan zijn 'weetje wel' na bijna elke zin en vond ik hem een sukkel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij is verbaal tof wat dat betreft. Die Dylan weet ik niet zo.
Nou Dylan ook hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Nope ...Jens is nog niet uitgespeeld ... als Jorge morgen aan de groep kenbaar maakt dat hij op Tim gaat stemmen mocht hij blijven ..kan Jens weer mooi zijn keuze bij anderen voor Jorge (met een bochtje) onderbouwen .."Bij Jorge weet je zeker dat hij voor Tim gaat"...
Was het janken om aandacht vragen of was er een reden toe?quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar wel dubbel,kan ook als een janker overkomen,dat bleek vandaag wel.
Heerlijk toch? Lekkere drama's. Dat hoef je van Dylan niet te verwachten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar wel dubbel,kan ook als een janker overkomen,dat bleek vandaag wel.
Poeh,Adriaan had gezegd voor Dylan te gaan en Jorge vond het niet fair.Nu ook weer.Hij reageert heel heftig.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:09 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Was het janken om aandacht vragen of was er een reden toe?
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Lekkere drama's. Dat hoef je van Dylan niet te verwachten.
OK, is Adriaan wel snel met zijn keuzequote:Op donderdag 7 maart 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Poeh,Adriaan had gezegd voor Dylan te gaan en Jorge vond het niet fair.Nu ook weer.Hij reageert heel heftig.
Die ruikt geldquote:Op donderdag 7 maart 2019 23:11 schreef mcspicy het volgende:
En die Jessie staat achter die kinder tattoos op een riem?
Mwa,lullig? Jorge gaf ze geen kans om hem te helpen.Zo kwam het op mij over.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Jens en Greet nu lullig over Jorge praten. Kneuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |