o god nee tochquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dit heeft hij vanmorgen ook gezegd.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:18 schreef Laysa het volgende:
Hiske kan '' de schreeuw'' echt heel goed uitbeelden
1 wyatt is genoegquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:22 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee joh, hij wilde juist niets vertellen over zijn plannen.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
Of beaker van de muppets. Hiske is gewoon pure entertaiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow dat hebben we ook al eens gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dit heeft hij vanmorgen ook gezegd.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:23 schreef Laysa het volgende:
Of beaker van de muppets. Hiske is gewoon pure entertaiment.
Aan wie?..quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dellie meteen door roddelen wat ze net gehoord heeft.
De naam Jorge kan ze ook al niet uitspreken?
Greet en Jens.quote:
dat 'een' voor een naamquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:41 schreef snetje het volgende:
Jens heeft veel liever Jorge... die kan aansluiten bij zijn team ...een Dylan zal dat nooit doen..
Klopt, heb dat ook...........quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Soury het volgende:
Ik kan mijn ogen niet af houden van die lelijke neus piercing. Alsof er snot hangt
Oh is dat irri?..sorry helemaal niet bij nagedacht...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat 'een' voor een naam
een snetje
daar is happie de oliebollenbakker mee begonnen
Is toch leuk voor Shelley, ik word er alleen maar misselijk van zo vies vind ik dat.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Soury het volgende:
Ik kan mijn ogen niet af houden van die lelijke neus piercing. Alsof er snot hangt
Dylan is voor mij de eerste man die van mij een giga baard mag laten groeien...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:44 schreef Soury het volgende:
Zal niet meer dan een vies vlassig harig iets zijn wat de naam baard niet eens mag dragen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Dylan is voor mij de eerste man die van mij een giga baard mag laten groeien...
Ja dat kan er ook wel bijquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die lelijke tattoo...quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zal niet meer dan een vies vlassig harig iets zijn wat de naam baard niet eens mag dragen.
Dan zie je die neuspiercing dan toch nog.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze allebei niets gaan toevoegen ....quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:45 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Die gaat volgens mij niks toevoegen
Oh een snor bedoel jequote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan die lelijke tattoo...
quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan zie je die neuspiercing dan toch nog.
Nah hij kan em omhoog kammen natuurlijk.
Zijn baard opstekenquote:Op donderdag 7 maart 2019 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan zie je die neuspiercing dan toch nog.
Nah hij kan em omhoog kammen natuurlijk.
Dus dat. Het is echt weer niets ....quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind ze allebei niks.
Mogen er 2 nieuwen in om uit te kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |