Die denkt ik heb nog 4 dagen om haar te doen...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ach ja hoor, de romantische Tim komt ineens te voorschijn. Hij zet kaarsje aan voor zijn verloofde. Heeft hij al 3 maanden de tijd voor gehad en nog nooit gedaan.
Er liggen toch zonnepanelen op de daken...quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
Electrische radiator in dat huisje bij mylene aan maar wel de deur open hebben.
Krijg een strontjequote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
Tourette is besmettelijk...
ger tegen merel: houd je mondje
his: in je kontje
Nee elke ochtend koffie vragenquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ach ja hoor, de romantische Tim komt ineens te voorschijn. Hij zet kaarsje aan voor zijn verloofde. Heeft hij al 3 maanden de tijd voor gehad en nog nooit gedaan.
hisquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:17 schreef FOKoffieleut het volgende:
Tourette is besmettelijk...
ger tegen merel: houd je mondje
his: in je kontje
quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:20 schreef FOKoffieleut het volgende:
ger tegen his: voel jij je aangesproken
his: ik voel me aangesproken
ger: ik dacht altijd dat jij geen mening had
Snap die Ger niet, Shel heeft gisteren tegen hem gezegd dat Dylan helemaal haar type is.quote:
Even voor de stemmingen is Shel aardigquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die Ger niet, Shel heeft gisteren tegen hem gezegd dat Dylan helemaal haar type is.
ger heeft daar helemaal geen gevoel bij johquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap die Ger niet, Shel heeft gisteren tegen hem gezegd dat Dylan helemaal haar type is.
Daar hoeft ze Ger toch niet voor te zoenen, die wilT haar er sowieso niet uit hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de stemmingen is Shel aardig
Gisteren vroeg hij ook al of er daar veel regen was.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:47 schreef mazaru het volgende:
Dylan vind het heel raar dat er sneeuw in februari was.
Op welke planeet is hij geboren?
Raar manneke, hij gaat me meer en meer tegen staan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ger heeft daar helemaal geen gevoel bij joh
die pakt gewoon wat hij pakken kan
Echt, wat een rare danquote:Op donderdag 7 maart 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gisteren vroeg hij ook al of er daar veel regen was.
jawel heel in het begin toch?quote:Op donderdag 7 maart 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die denkt ik heb nog 4 dagen om haar te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |