Is dat niet de vrouw van Vladimir Poetin?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is dat niet de vrouw van Vladimir Poetin?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:08 schreef Knipoogje het volgende:
Hoe meer hype hoe beter overigens. Mensen nemen graag emoties van anderen over en stemmen graag op winnaars. In een zaal waar iedereen lacht of huilt, lach en huil je vaak mee immers.
ษ้n van dequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kan meteen al aan haar ehum gezicht zien wat zij ervan vind.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:22 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Trojka hier Trojka daar lalalalalaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:56 schreef summer52 het volgende:
[..]
die komt net met de trojka uit Siberi๋
Ik vind die twee helemaal niet leuk, maar ik heb deze al tig keer gezienquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:26 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
He's hiding a choir in his soul.
quote:
Komt omdat zij enthousiast over komen over Duncan, normaal vind ik ze ook niet leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind die twee helemaal niet leuk, maar ik heb deze al tig keer gezien
Ah, geweldig!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:09 schreef grazz het volgende:
Zijn gezicht bij het refrein. Hij weet dat dit goed isKreeg bijna tranen in m'n ogen. Zo mooi om te zien hoe iemand geraakt wordt door onze inzending
Prachtige reactiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:09 schreef grazz het volgende:
Zijn gezicht bij het refrein. Hij weet dat dit goed isKreeg bijna tranen in m'n ogen. Zo mooi om te zien hoe iemand geraakt wordt door onze inzending
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:09 schreef grazz het volgende:
Zo mooi!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:09 schreef grazz het volgende:
Ik juich terwijl ik weet dat het nep isquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:18 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik juich terwijl ik weet dat het nep is
twitter:mariohanousek twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 17:10:07Thunder and lightning, aber nicht so exciting! Russland hat seinen #ESC2019-Song ver๖ffentlicht und man muss sagen, die Powerballade des Jahres haben sich die Niederlande gesichert. Was denkt ihr? #Eurovisionhttps://t.co/ukpT5gRzlj reageer retweet
twitter:Quatschel twitterde op donderdag 07-03-2019 om 19:56:38Die Niederlande hat’s auch wieder geschafft. Eine tolle Popballade. Finde ich sehr eingไngig und gut h๖rbar. #Netherlands #Eurovision #Acrade https://t.co/68Elbdag0x reageer retweet
quote:ESC Estonia
I think this has surpassed Il Volo’s Grande Amore for my most favorite ESC song EVER. This has to win or I’m suing.
Damn dat drukke begin op de vroege ochtendquote:
Ik zit hier weer te janken gewoon. Really really really. Gelukkig slaapt iedereen hier nogquote:
Piel de metro betekent volgens Google Translate in het Nederlands Subway skin - ik gok inderdaad kippenvel.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:42 schreef Em31 het volgende:
Mijn Spaans is niet zo goed, maar aan de non-verbale communicatie te zien is hij tevreden en krijgt hij kippenvel
Gewoon @Dave letterlijk de naam typen met een @ ervoorquote:Op zondag 10 maart 2019 11:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kan @:Lorelay weer vertalen?
---------------------^
Ik weet nog steeds niet hoe taggen werkt.![]()
Eerste reactie, van een Nederlander (denk ik):quote:Op zondag 10 maart 2019 11:32 schreef LaCatastrophe het volgende:
Nog meer meningen. Een heleboel zelfs.
Ze zijn niet onverdeeld positief nee. Etters.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:35 schreef Dave het volgende:
[..]
Eerste reactie, van een Nederlander (denk ik):
"Can you ask next time people who know where they talking about"
“Ze hebben het beste voor het laatst bewaard”quote:Op zondag 10 maart 2019 10:42 schreef Em31 het volgende:
Mijn Spaans is niet zo goed, maar aan de non-verbale communicatie te zien is hij tevreden en krijgt hij kippenvel
Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2019 12:37 schreef Lorelay het volgende:
[..]
“Ze hebben het beste voor het laatst bewaard”
“Er zit heel veel gevoel in”
Hij vindt het refrein het allermooist, de rest iets minder. Ook zegt hij dat het er heel erg van afhangt hoe het op het podium gebracht wordt (videoclip vs. live act)
Die moet ook niet in de ochtend naast mij zitten, mijn god wat een druktequote:Op zondag 10 maart 2019 11:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Piel de metro betekent volgens Google Translate in het Nederlands Subway skin - ik gok inderdaad kippenvel.
Misschien kan @:Lorelay weer vertalen?
---------------------^
Thanks @:Max23
Het is ‘headed FOR’quote:Op zondag 10 maart 2019 11:32 schreef LaCatastrophe het volgende:
Nog meer meningen. Een heleboel zelfs.
quote:Op zondag 10 maart 2019 07:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Damn dat drukke begin op de vroege ochtend
Maar de reactie is erg leuk
Wat een mooie reactiequote:
Ze nemen ook niet mee, dat Nederland net als alle andere gekwalificeerden twee keer moet optreden. Dus de vlieger, horen voor de eerste keer, gaat volgens mij niet op. Bovendien greep het nummer mij wel meteen, al ben ik niet echt een softie. En gezien de vele positieve reacties, was ik niet de enige. Het enige dat mij zorgen baat, is het gebrek aan Engelse taalvaardigheden binnen Europa, de tekst niet begrijpen en de melodie alleen maar kunnen horen. Dan kan het misschien saai aanvoelen, wat het beslist niet is.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:38 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ze zijn niet onverdeeld positief nee. Etters.
Eigenlijk vind ik alle filmpjes (die ik kan verstaan) leuk om te zien.
Mooie fotoquote:Op zondag 10 maart 2019 13:51 schreef Mandy040986 het volgende:
Eerste fanmade lyric video is ook een feit.![]()
Mij greep het ook meteen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:59 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ze nemen ook niet mee, dat Nederland net als alle andere gekwalificeerden twee keer moet optreden. Dus de vlieger, horen voor de eerste keer, gaat volgens mij niet op. Bovendien greep het nummer mij wel meteen, al ben ik niet echt een softie. En gezien de vele positieve reacties, was ik niet de enige. Het enige dat mij zorgen baat, is het gebrek aan Engelse taalvaardigheden binnen Europa, de tekst niet begrijpen en de melodie alleen maar kunnen horen. Dan kan het misschien saai aanvoelen, wat het beslist niet is.
Dit vind ik zo mooi, dat effect had het bij mij ook de eerste keer.quote:
quote:Niederlande: ESC-Favorit Duncan Laurence berzeugt mit erster Live-Performance von „Arcade“
https://esc-kompakt.de/ni(...)formance-von-arcade/
quote:
quote:Daar presenteerde hij eerst "Arcade" live. Geweldige stem, prestatie aangrijpend, duister maar prachtig ge๋nsceneerd - Duncan en zijn team hebben hier veel gedaan en dat geeft hoop dat er een geweldige prestatie op ons wacht in Tel Aviv.
Leuk om te lezen dat onze oosterburen enthousiast zijn.quote:
Als het een klein caf้ aan de haven was, is de cirkel rondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vast wat gemist, maar waar is " hier" ?quote:
Niet iedereen is erdoor ontroerd.quote:Pfff. Het zoveelste dertien in een dozijn liedje van Nederland. Wanneer komt er eens een nieuwe stroming bij de Millenials. Altijd hetzelfde emotioneel wrak-gedoe met wat electronica ertussen. Tijd voor nieuwe Punk of zo.
Ik begrijp die reactie ook niet helemaal want onze inzendingen van de afgelopen jaren zijn verre van "dertien in een dozijn"quote:Op zondag 10 maart 2019 20:20 schreef Eightyone het volgende:
Ene Maya Debie op Hln.be:[..]
Niet iedereen is erdoor ontroerd.
Zoals ik al bij het andere topic van Arcade zei, dat is gewoon pure jaloeziequote:Op zondag 10 maart 2019 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik begrijp die reactie ook niet helemaal want onze inzendingen van de afgelopen jaren zijn verre van "dertien in een dozijn"
Van verentooi tot cowboyhoed en nu een zeemeerman.
Maar misschien heeft ze alleen Trijntje gezien, toen dacht ik ook even "why?"
Gelukkig heb ik ook al heel veel positieve reacties van Belgen langs zien komenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:33 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Zoals ik al bij het andere topic van Arcade zei, dat is gewoon pure jaloezie
"Mijn" Belg wil er ook niet aan 😂quote:Op zondag 10 maart 2019 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook al heel veel positieve reacties van Belgen langs zien komen
Ik ook hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 20:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook al heel veel positieve reacties van Belgen langs zien komen
Hij vond het een vijf maar misschien wel een zes als het live heel goed is. Verder had hij het over palinka. Klonk als een verstandige man.quote:
Krea verstaat geen Hongaars...quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij vond het een vijf maar misschien wel een zes als het live heel goed is. Verder had hij het over palinka. Klonk als een verstandige man.
quote:Op zondag 10 maart 2019 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Krea verstaat geen Hongaars...![]()
![]()
![]()
Of doet alsof
Jajaquote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij vond het een vijf maar misschien wel een zes als het live heel goed is. Verder had hij het over palinka. Klonk als een verstandige man.
Stond er alquote:
Ik moet nog kijken, maar ik geloof je gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugal!quote:Op zondag 10 maart 2019 18:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb vast wat gemist, maar waar is " hier" ?
Ook een mooie dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |