quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:55 schreef Giggio het volgende:
ooh dit forum blijft (na)genieten
italiaanse logé's al diverse keren voluit meezingen in de auto met Arcade
en daarna handclapclap Soldi
wordt je toch blij voor zover we dat al niet warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:37 schreef Cee het volgende:
Matt heeft de aardbevingen doorstaan en heeft een persoonlijke top 10 gemaakt van alle winnaars van de ‘10s.Ik ben het wel eens met zijn top 3, ook nu vraag ik mij wel eens af bij Duncan 'als de staging iets meer opgepimpt was, dus geen piano en iets meer mooie achtergrond had het meer punten gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Zijn nummers 1 en 2 zouden bij mij op 9 en 8 staan ongeveer.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:17 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met zijn top 3, ook nu vraag ik mij wel eens af bij Duncan 'als de staging iets meer opgepimpt was, dus geen piano en iets meer mooie achtergrond had het meer punten gehad?
Wat is jouw top 3?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 13:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn nummers 1 en 2 zouden bij mij op 9 en 8 staan ongeveer.
Ik denk het wel eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:17 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met zijn top 3, ook nu vraag ik mij wel eens af bij Duncan 'als de staging iets meer opgepimpt was, dus geen piano en iets meer mooie achtergrond had het meer punten gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |