abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2020 @ 13:26:07 #276
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193905367
Ja, maar ik vind de tafel te lang voor die opstelling.

Dan zou ik hem liever in de lengte hebben, maar dan is dus alles weer zo in de lengte door het bureau. Want bureau dwars is niet mijn ding.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 13:29:08 #277
298315 SacreCoeur
pi_193905412
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 13:13 schreef SQ het volgende:
dus alleen de bank omdraaien nu? :D
En waarom wordt het dan beter?
Geen idee. Zit meer in mijn hoofd :')
Denk dat ik dit uiteindelijk mooier vind staan.
pi_193905441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Geen idee. Zit meer in mijn hoofd :')
Denk dat ik dit uiteindelijk mooier vind staan.
En nu even alles omzetten, weekje wennen. Went het niet, dan alles weer terug.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 3 juli 2020 @ 13:33:19 #279
298315 SacreCoeur
pi_193905481
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, binnenkort maar eens verven, behangen en dan schuiven.
pi_193905503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou dat dus. Ik heb altijd na verandering dat ik denk "oh mijn god wat heb ik gedaan". Maar ja dan staat die nieuwe bank daar en kan je niet meer terug.
Na een paar dagen ben ik volledig gewend en kan ik me de twijfel niet meer voorstellen :')
pi_193905725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 13:34 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Nou dat dus. Ik heb altijd na verandering dat ik denk "oh mijn god wat heb ik gedaan". Maar ja dan staat die nieuwe bank daar en kan je niet meer terug.
Na een paar dagen ben ik volledig gewend en kan ik me de twijfel niet meer voorstellen :')
Dat heb ik ook. Ik dacht dat ik hier niet veel kon met de huidige, best grote bank. Maar in de winter zit ik op een tochtje, en da's niet aangenaam. Vorige winter maar eens gaan slepen en toen kreeg ik een hele gezellige, knusse zithoek. Nu voor de zomer heb ik het weer teruggezet omdat het dan ruimer lijkt. Maar over een paar maanden gaat het weer in de "winterstand"
pi_193906379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 13:17 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet.

Heb het net even verschoven en ik vind het gewoon niet mooi staan. Sowieso niet dwars want ik vind dat wel te kolossaal en in de lengte meh, dan is alles zo in de lengte :P Vind het bureau dwars linksachter ook niet lekker zitten.

Ja :') wel typisch ik.
Ik had het idee dat je zoiets wilde:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_193906432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze is leuk!
  vrijdag 3 juli 2020 @ 14:35:30 #284
298315 SacreCoeur
pi_193906495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, dit idee had ik eerder gepost.

Ik ga eerst de makkelijke optie proberen (alleen zitgedeelte omkeren) en mocht het werkplekje toch niet worden wat ik nu voor ogen heb dan ga ik dit alsnog proberen. Moeten kabels omgelegd worden voor deze optie, dus vandaar dat ik eerst nog even het andere wil proberen.
pi_193906619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:35 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ja, dit idee had ik eerder gepost.

Ik ga eerst de makkelijke optie proberen (alleen zitgedeelte omkeren) en mocht het werkplekje toch niet worden wat ik nu voor ogen heb dan ga ik dit alsnog proberen. Moeten kabels omgelegd worden voor deze optie, dus vandaar dat ik eerst nog even het andere wil proberen.
Ik heb de indeling in ons vorige huis een paar keer omgegooid. We begonnen zo:

En eindigden zo:

Ik vond dat laatste fijner, ruimtelijker. We hadden de tv-kast door kunnen trekken, maar dat hebben we toen niet gedaan. In plaats daarvan hebben we een plant tussen eetbank en tv-meubel gezet.

Ik vind dat je dit soort dingen omgooien gewoon moet doen, een weekje of zo uit moet proberen. Dan ga je natuurlijk niet meteen behangen en kabels omleggen, maar het is fijn om te voelen hoe het is. Zoals je ziet zijn wij er nooit meer aan toegekomen om de lamp recht boven de tafel te hangen. :+
  vrijdag 3 juli 2020 @ 14:48:41 #286
298315 SacreCoeur
pi_193906723
Ja, heb je gelijk in. Maar dat maakt het gelijk lastig want de kabels voor de pc moeten gelijk omgelegd worden. Maargoed, verven en behangen zat al in de planning ;) dus eerst dat. Zitgedeelte omgooien en vanuit daar verder.

Ik heb iig even genoeg inspiratie.
pi_193906761
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja, heb je gelijk in. Maar dat maakt het gelijk lastig want de kabels voor de pc moeten gelijk omgelegd worden. Maargoed, verven en behangen zat al in de planning ;) dus eerst dat. Zitgedeelte omgooien en vanuit daar verder.

Ik heb iig even genoeg inspiratie.
Je kunt toch wel even met verlengsnoeren werken? Maar ik snap je helemaal, hoor. Gewoon schuiven en je ontdekt wel wat je prettig vindt.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 14:54:06 #288
298315 SacreCoeur
pi_193906810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 14:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je kunt toch wel even met verlengsnoeren werken? Maar ik snap je helemaal, hoor. Gewoon schuiven en je ontdekt wel wat je prettig vindt.
Voor stroom wel (al is dat met die tweejarige in huis denk ik ook geen succes :D ), maar volgens mij wordt de internetaansluiting een dingetje.

Maar ik had eerder wat werkplek voorbeeldjes gepost en dat zou ik dus totaal weer niet erg vinden om zoiets midden in de woonkamer te hebben.
pi_193906863
Ik vind het altijd wel erg leuk om alles weer wat om te bouwen. Maar ik kan ook al genieten van nieuwe kussenhoesjes etc. In mijn eerste huiskamer (en ook toen ik nog thuis woonde) veranderde ik zeker 6 x per jaar de inrichting. Dan was het helemaal perfect en na een paar weken begon het weer te kriebelen. Ben blij (meubels zijn nu wat groter/zwaarder) dat ik dat niet meer zo heb.
pi_193907742
Iemand een tip voor een leuke secretaire? Ik zoek een compact exemplaar en dacht dat de Ikea er een had, maar ik kom er alleen een uit de Hemnes-serie tegen (en dat is totaal niet mijn smaak).
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:11:29 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_193908774
Wat voor stijl, Claudia?
Ik zou er zelf voor naar de kringloopwinkel/marktplaats gaan om een mooie antieke te halen, maar misschien is dat niet jouw smaak ;).
KuikenGuppy
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:15:54 #292
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193908851
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand een tip voor een leuke secretaire? Ik zoek een compact exemplaar en dacht dat de Ikea er een had, maar ik kom er alleen een uit de Hemnes-serie tegen (en dat is totaal niet mijn smaak).
Fonq en Made hebben wel aardige vind ik. Maar erg smaakafhankelijk natuurlijk.
Staan onder bureau en table.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:16:35 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193908868
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 09:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ga voor een paar jaar pendelen naar het buitenland ;) huis hier lift functioneel voor partner en als ik er ook ben O+
Zo dan, flinke onderneming! Leuk avontuur ^O^
  vrijdag 3 juli 2020 @ 17:17:25 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193908885
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 08:55 schreef SQ het volgende:

[..]

Das behang van Eijffinger. Ik ga zelf altijd naar een behangzaak hier in de stad, die hebben echt 20.000 stalen liggen. Maakt het overigens niet altijd makkelijk.
Ja heb je ook wel gelijk in, ik hou extreem van online shoppen maar dit soort dingen moet je echt gewoon echt zien en voelen.

Eijffinger heeft toch wel écht supermooie dingen hè O+
pi_193909020
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:11 schreef Burdie het volgende:
Wat voor stijl, Claudia?
Ik zou er zelf voor naar de kringloopwinkel/marktplaats gaan om een mooie antieke te halen, maar misschien is dat niet jouw smaak ;).
Ik houd van modern en jaren '50-'70. Van kringloopwinkels krijg ik moordneigingen. ;(
pi_193909039
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik houd van modern en jaren '50-'70. Van kringloopwinkels krijg ik moordneigingen. ;(
Dat laatste is jammer. Een kennis heeft veel in die stijl bij kringloopwinkels vandaan
pi_193909931
quote:

[..]

Maar je hebt kringloopwinkels en kringloopwinkels (of die heten dan vintage). Hier in Rdam vind ik die van de gemeente ook niks. Denk wel dat studenten en mensen met weinig geld er heel goed spullen kunnen kopen.

Maar een bepaalde 2e hands winkel heeft altijd super mooie spullen. Bijv. dit of van die antieke kastjes met marmeren bladen enzo. Dit is denk ik wel de stijl die jij zoekt toch? Zijn wel meer winkels zo denk ik.
  vrijdag 3 juli 2020 @ 20:12:55 #298
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_193911669
quote:

[..]

Dan kan ik decenniadesign.nl aanraden, hebben nu een tweede loods met voornamelijk kasten en duurder materiaal. Komt onze nieuwe kast ook vandaan 😍
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_193913140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 20:12 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Dan kan ik decenniadesign.nl aanraden, hebben nu een tweede loods met voornamelijk kasten en duurder materiaal. Komt onze nieuwe kast ook vandaan 😍
Ik heb er wel eens lampen en een stoel gekocht, maar voor ons is het helaas erg ver weg. Maar wie weet - ik moet binnenkort toch naar het zuiden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')