Geen idee. Zit meer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:13 schreef SQ het volgende:
dus alleen de bank omdraaien nu?
En waarom wordt het dan beter?
En nu even alles omzetten, weekje wennen. Went het niet, dan alles weer terug.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geen idee. Zit meer in mijn hoofd![]()
Denk dat ik dit uiteindelijk mooier vind staan.
Ja, binnenkort maar eens verven, behangen en dan schuiven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En nu even alles omzetten, weekje wennen. Went het niet, dan alles weer terug.
Nou dat dus. Ik heb altijd na verandering dat ik denk "oh mijn god wat heb ik gedaan". Maar ja dan staat die nieuwe bank daar en kan je niet meer terug.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En nu even alles omzetten, weekje wennen. Went het niet, dan alles weer terug.
Dat heb ik ook. Ik dacht dat ik hier niet veel kon met de huidige, best grote bank. Maar in de winter zit ik op een tochtje, en da's niet aangenaam. Vorige winter maar eens gaan slepen en toen kreeg ik een hele gezellige, knusse zithoek. Nu voor de zomer heb ik het weer teruggezet omdat het dan ruimer lijkt. Maar over een paar maanden gaat het weer in de "winterstand"quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik heb altijd na verandering dat ik denk "oh mijn god wat heb ik gedaan". Maar ja dan staat die nieuwe bank daar en kan je niet meer terug.
Na een paar dagen ben ik volledig gewend en kan ik me de twijfel niet meer voorstellen
Ik had het idee dat je zoiets wilde:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 13:17 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.
Heb het net even verschoven en ik vind het gewoon niet mooi staan. Sowieso niet dwars want ik vind dat wel te kolossaal en in de lengte meh, dan is alles zo in de lengteVind het bureau dwars linksachter ook niet lekker zitten.
Jawel typisch ik.
Deze is leuk!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je zoiets wilde:
[ afbeelding ]
Ja, dit idee had ik eerder gepost.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had het idee dat je zoiets wilde:
[ afbeelding ]
Ik heb de indeling in ons vorige huis een paar keer omgegooid. We begonnen zo:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja, dit idee had ik eerder gepost.
Ik ga eerst de makkelijke optie proberen (alleen zitgedeelte omkeren) en mocht het werkplekje toch niet worden wat ik nu voor ogen heb dan ga ik dit alsnog proberen. Moeten kabels omgelegd worden voor deze optie, dus vandaar dat ik eerst nog even het andere wil proberen.
Je kunt toch wel even met verlengsnoeren werken? Maar ik snap je helemaal, hoor. Gewoon schuiven en je ontdekt wel wat je prettig vindt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:48 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja, heb je gelijk in. Maar dat maakt het gelijk lastig want de kabels voor de pc moeten gelijk omgelegd worden. Maargoed, verven en behangen zat al in de planningdus eerst dat. Zitgedeelte omgooien en vanuit daar verder.
Ik heb iig even genoeg inspiratie.
Voor stroom wel (al is dat met die tweejarige in huis denk ik ook geen succesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt toch wel even met verlengsnoeren werken? Maar ik snap je helemaal, hoor. Gewoon schuiven en je ontdekt wel wat je prettig vindt.
Fonq en Made hebben wel aardige vind ik. Maar erg smaakafhankelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand een tip voor een leuke secretaire? Ik zoek een compact exemplaar en dacht dat de Ikea er een had, maar ik kom er alleen een uit de Hemnes-serie tegen (en dat is totaal niet mijn smaak).
Zo dan, flinke onderneming! Leuk avontuurquote:Op vrijdag 3 juli 2020 09:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ga voor een paar jaar pendelen naar het buitenlandhuis hier lift functioneel voor partner en als ik er ook ben
Ja heb je ook wel gelijk in, ik hou extreem van online shoppen maar dit soort dingen moet je echt gewoon echt zien en voelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 08:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Das behang van Eijffinger. Ik ga zelf altijd naar een behangzaak hier in de stad, die hebben echt 20.000 stalen liggen. Maakt het overigens niet altijd makkelijk.
Ik houd van modern en jaren '50-'70. Van kringloopwinkels krijg ik moordneigingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:11 schreef Burdie het volgende:
Wat voor stijl, Claudia?
Ik zou er zelf voor naar de kringloopwinkel/marktplaats gaan om een mooie antieke te halen, maar misschien is dat niet jouw smaak.
Dat laatste is jammer. Een kennis heeft veel in die stijl bij kringloopwinkels vandaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd van modern en jaren '50-'70. Van kringloopwinkels krijg ik moordneigingen.
Maar je hebt kringloopwinkels en kringloopwinkels (of die heten dan vintage). Hier in Rdam vind ik die van de gemeente ook niks. Denk wel dat studenten en mensen met weinig geld er heel goed spullen kunnen kopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik houd van modern en jaren '50-'70. Van kringloopwinkels krijg ik moordneigingen.
Dan kan ik decenniadesign.nl aanraden, hebben nu een tweede loods met voornamelijk kasten en duurder materiaal. Komt onze nieuwe kast ook vandaan 😍quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens lampen en een stoel gekocht, maar voor ons is het helaas erg ver weg. Maar wie weet - ik moet binnenkort toch naar het zuiden!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 20:12 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Dan kan ik decenniadesign.nl aanraden, hebben nu een tweede loods met voornamelijk kasten en duurder materiaal. Komt onze nieuwe kast ook vandaan 😍
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |