Daar koop ik nooit weer. Bij thuisbezorging van het bestelde bed was de verpakking gescheurd en vies en onderdelen van metaal ernstig verwrongen. Gelukkig terug kunnen sturen maar snap niet hoe dat kon gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Oeh Made heeft ook wel echt leuke dingen voor in huis he
Het OV zit altijd volquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het OV zit altijd alleen zo overvol met dit weer. Stelletje mooi weer fietsers
Pakketten met een aanloop de bus in gooien natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar koop ik nooit weer. Bij thuisbezorging van het bestelde bed was de verpakking gescheurd en vies en onderdelen van metaal ernstig verwrongen. Gelukkig terug kunnen sturen maar snap niet hoe dat kon gebeuren.
Niet zozeer druk, maar iedereen rijdt langzamer. Ik snap dat men voorzichtig is maar kom op, een beetje doorrijden kan prima, angsthazenquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook maar wat eerder in de auto stappen, op de weg zal het ook wel druk zijn.
Teveel op en afritten, teveel snelheidsverschil in het verkeer.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zozeer druk, maar iedereen rijdt langzamer. Ik snap dat men voorzichtig is maar kom op, een beetje doorrijden kan prima, angsthazen
Neequote:Op donderdag 7 maart 2019 06:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hoeft zeker niet op de fiets hier doorheen
Dat snap ik maar het metaal was echt achterlijk verbogen kan bijna niet van gooien komenquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pakketten met een aanloop de bus in gooien natuurlijk
Bikkel 💪👊quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:42 schreef Chia het volgende:
Ik moet in totaal van deur naar bushalte en van bushalte naar deur van kantoor net zoveel minuten lopen als dat ik op de fiets zit, dus ik ga gewoon op de fiets.
#viesweerfietser
Zijn niks meer gewend na vorig jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:54 schreef MCH het volgende:
Iedereen in de stress van 1x regen in de morgen
Ga lekker fietsen dan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het OV zit altijd alleen zo overvol met dit weer. Stelletje mooi weer fietsers
Watje. Het is om de regen he.quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das een beetje ver van Den Haag naar Utrecht.
Zelfde stoel als altijd, muziek, verwarming, rust en wordt tot voor de deur gebracht dus hoef maar een meter of 8 door de regen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 06:54 schreef MCH het volgende:
Iedereen in de stress van 1x regen in de morgen
Tof dat je in een Tesla rijdt manquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:14 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfde stoel als altijd, muziek, verwarming, rust en wordt tot voor de deur gebracht dus hoef maar een meter of 8 door de regen.
Niet hihi blij zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 06:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik ben alleen niet 'hihihi regenblij' of zo, dat is iets anders.
Onder een brug wonen heeft dus ook zo zijn voordelenquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:31 schreef MCH het volgende:
Cruiseschepenseizoen is begonnen, eerste twee liggen weer naast mijn deur
Ja omdat je gebracht wordt zei je maar dan zal het wel om zo'n busje voor speciaal onderwijs gaanquote:
hihiquote:Op donderdag 7 maart 2019 07:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke ontmaagd zijn verliezen dat hihi gedrag automatisch Faxermans
Is dat een vraag?quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Mensen welke ontmaagd zijn verliezen dat hihi gedrag automatisch Faxermans
quote:Op donderdag 7 maart 2019 07:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja omdat je gebracht wordt zei je maar dan zal het wel om zo'n busje voor speciaal onderwijs gaan
Pauze is heiligquote:
Ouchquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister anders tot 9 uur bezig geweest
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister anders tot 9 uur bezig geweest
Ze maken het wel makkelijk om mensen van het lijstje te schrappen zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:24 schreef STING het volgende:
Thierry Baudet noemt klimaatverandering een verzinsel van gekkies. Oh dear
serieus?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
Klimaatverandering is iets dat bestaat zo lang de aarde bestaat' dus dat een verzinsel noemen is nogal apart.
Wel denk ik dat er nogal overtrokken gereageerd wordt met al die maatregelen die genomen worden. Ik denk niet dat het veel uit gaat halen.
Het gebeurt, dus je moet er ongeacht de oorzaak toch iets mee. Aanpassing kom je niet onderuit. En hoe we omgaan met grondstoffen is ook nogal destructief voor onszelf, dus daar moet ook verandering in komen, klimaatverandering of niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
Klimaatverandering is iets dat bestaat zo lang de aarde bestaat' dus dat een verzinsel noemen is nogal apart.
Wel denk ik dat er nogal overtrokken gereageerd wordt met al die maatregelen die genomen worden. Ik denk niet dat het veel uit gaat halen.
Dat er in de omgang met grondstoffen anders omgegaan moet worden, sure. Dat staat imo los van de klimaatverandering. En dat wij als mens invloed hebben op het klimaat staat volgens mij buiten kijf, dat ontkennen is gewoon dom.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Het gebeurt, dus je moet er ongeacht de oorzaak toch iets mee. Aanpassing kom je niet onderuit. En hoe we omgaan met grondstoffen is ook nogal destructief voor onszelf, dus daar moet ook verandering in komen, klimaatverandering of niet.
Ik vind het allemaal niet zo overtrokken. Wel vind ik het overtrokken om zo krampachtig te doen over de rol van de mens. Alsof je klimaatverandering gewoon kan negeren als het maar niet door de mens komt.
Als de VS, China en India verder geen maatregelen nemen, heeft het natuurlijk weinig zin als we bij wijze van spreken alleen in Nederland maatregelen nemen. Al is dat op zich een logische gedachte, de maatregelen moeten toch een keer ergens beginnen. Maar de vraag is denk ik ook hoe ver moeten we als Nederland gaan en vooral binnen wat voor tijdsbestek.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
Interglacialen en glacialen zijn ook een natuurlijk proces. Dat is niet ineens gestopt inderdaad. Maar welke maatregelen zijn dan precies overtrokken? Mitigatie is mi vooral anders omgaan met grondstoffen (wat op den duur ook leidt tot minder CO2 uitstoot) en adaptatie is dus gewoon het aanpassen aan klimaatverandering.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat er in de omgang met grondstoffen anders omgegaan moet worden, sure. Dat staat imo los van de klimaatverandering. En dat wij als mens invloed hebben op het klimaat staat volgens mij buiten kijf, dat ontkennen is gewoon dom.
Ik vraag me af of we echt een verschil kunnen gaan maken omdat ik denk dat niet alleen de mens verantwoordelijk is voor klimaatverandering, maar omdat het ook een natuurlijk proces is.
Ja, het is natuurlijk leuk dat Nederland maatregelen treft en ik snap ook wel dat t moet. Als ik dan kijk naar DOW, een bedrijf in Terneuzen, dan vraag ik me wel eens af of er wat gedaan kan worden. Als die gaan branden dan zie ik dat vanuit mijn slaapkamer. En dan niet als een klein stipje in de verte. Maar dan staat de hemel in de fik, so to speak.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als de VS, China en India verder geen maatregelen nemen, heeft het natuurlijk weinig zin als we bij wijze van spreken alleen in Nederland maatregelen nemen. Al is dat op zich een logische gedachte, de maatregelen moeten toch een keer ergens beginnen. Maar de vraag is denk ik ook hoe ver moeten we als Nederland gaan en vooral binnen wat voor tijdsbestek.
Nou ja, je noemt t zelf al op. Alles maar op CO2-uitstoot gooien. Volgens mij klopt dat niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Interglacialen en glacialen zijn ook een natuurlijk proces. Dat is niet ineens gestopt inderdaad. Maar welke maatregelen zijn dan precies overtrokken? Mitigatie is mi vooral anders omgaan met grondstoffen (wat op den duur ook leidt tot minder CO2 uitstoot) en adaptatie is dus gewoon het aanpassen aan klimaatverandering.
Dat er soms iets teveel genavelstaard wordt naar die CO2-reductie vind ik wel, want dat is symptoombestrijding als je niet begint bij de oorzaak (hoe je met grondstoffen omgaat). En hoe je met grondstoffen is inderdaad breder dan klimaatverandering, maar staat er zeker niet volledig los van.
Mij ook niet mocht er opeens één voor de deur staan.quote:
Als ze nou echt iets willen veranderen zetten ze er bij iedereen eentje voor de deur.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook niet mocht er opeens één voor de deur staan.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:03 schreef Kopjechino het volgende:
Zometeen alles gaan tekenen en dan kan ik volgende week weer gaan werken
Maar welke maatregelen zijn dan precies overtrokken ten aanzien van die CO2? Zo goed volg ik het allemaal niet. Naar mijn idee gebeurt er op dat gebied in de praktijk niet zoveel en staat er vooral heel veel in allerlei rapporten en plannen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je noemt t zelf al op. Alles maar op CO2-uitstoot gooien. Volgens mij klopt dat niet.
Maar ik ben geen klimaat-expert. Is slechts een gevoel.
Op korte termijn is het geen winst nee. En als je het dom aanpakt op langere termijn ook niet. Met een slimme aanpak zet je op den duur best practices neer die wel door China en co geïmplementeerd zullen worden.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer er in China een korting gegeven wordt op de aanschafbelasting van auto's om de verkoop te stimuleren moet je je maar afvragen of het zo'n zin heeft om een woonwijk van het gas te halen in NL.
Geen idee, die ontwikkelingen volg ik niet zoquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:01 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze nou echt iets willen veranderen zetten ze er bij iedereen eentje voor de deur.
Tenminste, hebben ze al goede oplossingen voor het wegwerken van al die accu's?
Ik ben dan ook nog op zoek naar een politieke partij die er zo netjes tussenin zit. Lastig zoeken wel.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar welke maatregelen zijn dan precies overtrokken ten aanzien van die CO2? Zo goed volg ik het allemaal niet. Naar mijn idee gebeurt er op dat gebied in de praktijk niet zoveel en staat er vooral heel veel in allerlei rapporten en plannen.
Ik vind ook dat veel beleid (sowieso in het algemeen) inderdaad symptoombestrijding is waarmee hooguit een soort goede papieren werkelijkheid wordt gecreëerd, maar dat sluit niet uit dat iets doen per definitie overtrokken is en dat iets willen doen hysterisch is.[..]
Op korte termijn is het geen winst nee. En als je het dom aanpakt op langere termijn ook niet. Met een slimme aanpak zet je op den duur best practices neer die wel door China en co geïmplementeerd zullen worden.
Alle terrassen zijn weer vol!quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:08 schreef Allures het volgende:
Zometeen naailes
Hopelijk jurkje af maken
Daarna aan de slag met een witte denk ik, zomer in de bol
En dat zit op Fok.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben dan ook nog op zoek naar een politieke partij die er zo netjes tussenin zit.
Nijmegen aan Zeequote:Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Alle terrassen zijn weer vol!
Het strand bezaait met mensen,
Wat valt er nog te wensen
Veel oude meuk?quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef ElDinosaur het volgende:
SQL upgrade van erp servers komt eraan, huilen
Er zijn zoveel politieke partijen dat je door de leden de stembussen niet meer zietquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog op zoek naar een politieke partij die er zo netjes tussenin zit. Lastig zoeken wel.
wat minder windquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Alle terrassen zijn weer vol!
Het strand bezaait met mensen,
Wat valt er nog te wensen
Nee, gewoon veel werk.quote:
Snap je punt, maar ik zie wel voordelen om van gas af te gaan. Minder afhankelijkheid van externe leveranciers (Rusland), Het niet verder vernaggelen van de situatie in Groningen, etc.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Wanneer er in China een korting gegeven wordt op de aanschafbelasting van auto's om de verkoop te stimuleren moet je je maar afvragen of het zo'n zin heeft om een woonwijk van het gas te halen in NL.
Maryquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap je punt, maar ik zie wel voordelen om van gas af te gaan. Minder afhankelijkheid van externe leveranciers (Rusland), Het niet verder vernaggelen van de situatie in Groningen, etc.
Verder denk ik dat we ongeacht wat andere landen doen, we hier in ieder geval effect kunnen hebben en houden op een zekere luchtkwaliteit o.a. Het is m.i. niet per definitie zinloos om maatregelen te treffen.
Goedemorgen trouwens allemaal, wat serieus vandaag
Deze vrouw weet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
Insgelijks!quote:
Een aantal jaar geleden vond ik bij de PS van Overijssel de GL-fractie dat heel goed pragmatisch doen (woonde ivm scriptie ook weleens de vergaderingen bij).quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog op zoek naar een politieke partij die er zo netjes tussenin zit. Lastig zoeken wel.
Ik zal het existentiele gedeelte maar even overslaan en het op een verloren half uurtje vullen huehue houdenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks!
Wat brengt u hier, deerne?
Alle woningen in 2050 van het gas af hebben, benzine en dieselauto's in 2030 zo veel mogelijk van de weg hebben en enkel elektrisch rijden, belasting op gas verhogen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar welke maatregelen zijn dan precies overtrokken ten aanzien van die CO2? Zo goed volg ik het allemaal niet. Naar mijn idee gebeurt er op dat gebied in de praktijk niet zoveel en staat er vooral heel veel in allerlei rapporten en plannen.
Ik zei ook niet dat iets willen doen hysterisch is he.quote:Ik vind ook dat veel beleid (sowieso in het algemeen) inderdaad symptoombestrijding is waarmee hooguit een soort goede papieren werkelijkheid wordt gecreëerd, maar dat sluit niet uit dat iets doen per definitie overtrokken is en dat iets willen doen hysterisch is.[..]
Op korte termijn is het geen winst nee. En als je het dom aanpakt op langere termijn ook niet. Met een slimme aanpak zet je op den duur best practices neer die wel door China en co geïmplementeerd zullen worden.
Ik weet niet eens welke partijen er hier actief zijn en wat hun punten zijn...quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:21 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh ja, heeft iemand een tip voor zo een beetje de minst kutte stemwijzer?
Ik ben lekker aan het delegerenquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zal het existentiele gedeelte maar even overslaan en het op een verloren half uurtje vullen huehue houdenEn jij? Moet jij niet wat testen ofzo?
Heb mijn oude baan weer terug (bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen maken) alleen ga ik nu net wat andere dingen doen. Werkte eerst aan de hele grote kabelbomen, nu ga ik aan de wat kleinere werkenquote:
Ik vind het slecht van mezelf, maar ik ook jaquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke partijen er hier actief zijn en wat hun punten zijn....
Ben je gepromoveerd tot manager johquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het delegeren
En tussendoor dingen stuk maken
Oh gefeliciteerd met je nieuwe baanquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb mijn oude baan weer terug (bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen maken) alleen ga ik nu net wat andere dingen doen. Werkte eerst aan de hele grote kabelbomen, nu ga ik aan de wat kleinere werken
Dat lees je ook niet elke dag!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb mijn oude baan weer terug (bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen maken) alleen ga ik nu net wat andere dingen doen. Werkte eerst aan de hele grote kabelbomen, nu ga ik aan de wat kleinere werken
Oh wow, dat hoor je ook niet elke dagquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb mijn oude baan weer terug (bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen maken) alleen ga ik nu net wat andere dingen doen.
Ik weet niet of het echt slecht is. Je moet zo veel bijhouden... En ik geloof sowieso niet echt meer in de politiekquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vind het slecht van mezelf, maar ik ook ja[..]
Ben je gepromoveerd tot manager johGefeliciteerd!
Mwah, zo veel is het ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je gepromoveerd tot manager johGefeliciteerd!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |