NL misschien ook welquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef Momo... het volgende:
Zwitsterland heeft een premiere op eurovision kanaal zelf
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We worden ook bespied![]()
Hallo Boulevard, Shownieuws, 6Inside, Late Night, Radio 2, songfestivalweblog mensjes, we houden ook van jullie!Komen jullie ook sjoelen binnenkort?
Als ze (of wat mensen) van radio2 het weten, houden ze zich gewoon netjes stilquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies wat we hier ook steeds verwachten![]()
Maar hoezo zou Aran het beter weten dan de mensen bij radio 2?of zijn die daar ook totaal niet op de hoogte
Ik had via FB een berichtje gestuurd en toen kreeg ik als antwoord Beste Fenny, we kunnen je alleen maar zeggen: hou onze facebook, twitter en website in de gaten! Nou ik doe niets anders.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:50 schreef Em31 het volgende:
Dan denk ik dat het vandaag ineens online staat. Omdat ze iemand hadden gemaild dat ze de website/social media in de gaten moesten houden.
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We worden ook bespied![]()
Hallo Boulevard, Shownieuws, 6Inside, Late Night, Radio 2, songfestivalweblog mensjes, we houden ook van jullie!Komen jullie ook sjoelen binnenkort?
Op Betfair staan we ook 6equote:Op donderdag 7 maart 2019 09:04 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens Aram staan we 4e bij de bookmakers, maar bij Eurovision World staan we 6e. Hij bedoelt denk ik Betfair..?
NIET vandaag? Ja nog langer wachten dat kan niet hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:58 schreef GeorgeM het volgende:
Bart van Radio2 gaat het NIET bekendmaken zegt hij net.
Hij zegt dat we er wel veel over gaan horen nog, maar niet vandaag.
Niet bij hem in de show vandaag geloof ik. Bart Arends is natuurlijk vaker wel betrokken bij het songfestival met uitzendingen vaak uit de plaats waar het gehouden wordt, dus het was niet zo'n gekke gedachte geweest als hij meer te vertellen had.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:06 schreef summer52 het volgende:
[..]
NIET vandaag? Ja nog langer wachten dat kan niet hoor.
Nederland is iets gezakt inderdaad, waarschijnlijk door de geruchten dat het Arcade wordt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:04 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens Aram staan we 4e bij de bookmakers, maar bij Eurovision World staan we 6e. Hij bedoelt denk ik Betfair..?
Ja maarja, om ons heen zijn nummers bekend.. verwachting is hoog, valt het een beetje tegen zakken we gewoon wegquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:04 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:02 schreef Niels93 het volgende:
Telegraaf over de andere landen met Cornald's mening![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)mpaign=seeding-prive
quote:De band Hatari levert een lichtelijk angstaanjagende act met stevige gitaren en een lied dat een soort aanklacht is tegen een verbrokkelend Europa. „Dit zal in Nederland wel weer als camp en gekte worden gezien. Je kunt er van alles van vinden maar het is geen kermisact”, vindt Cornald.
Dit is precies waarom ze Cornald hier voor moeten vragen i.p.v. een of andere songfestival ''''''expert''''''quote:„In Nederland wordt vaak gezegd dat we een bekende dance-act moeten sturen, maar dan moet het wel goed gebeuren. En niet zoals Finland dit jaar”, zegt Cornald.
Precies!quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is precies waarom ze Cornald hier voor moeten vragen i.p.v. een of andere songfestival ''''''expert''''''
Ik zou de mening van Frits Huffnagel of Berget Lewis anders ook wel als heel waardevol willen bestempelen.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit is precies waarom ze Cornald hier voor moeten vragen i.p.v. een of andere songfestival ''''''expert''''''
Ik denk eerst gewoon de titel, eventueel met een tijdstip erbij en een linkje waar het te horen gaat zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:20 schreef justnathan321 het volgende:
Zal het nummer al rond 11u online zijn (zoals die foto’s de zfgelopen dagen) denken jullie?
Dit bedoelde Bart iddquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet bij hem in de show vandaag geloof ik. Bart Arends is natuurlijk vaker wel betrokken bij het songfestival met uitzendingen vaak uit de plaats waar het gehouden wordt, dus het was niet zo'n gekke gedachte geweest als hij meer te vertellen had.
Wat hij NIET zegt is dat er vandaag niks bekend wordt gemaakt.Althans, als ik het goed begrepen heb.
Cornaldquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yup dit gedeelte snapt ie altijd primaquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het lijkt me niet makkelijk voor hem, elke keer maar weer het Songfestival te moeten verdedigen tegen al die meningen uit Hollandia pffffff #TeamRespectvoorCornaldMaasquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |