Ik kan dit niet aanquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ivallied-bekend.html
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb geloof ik amper vijf uur geslapen vannachtVoel me ook echt brak, en tegelijk hyper
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:36 schreef Momazie het volgende:
Ik heb nu al vaker op mijn telefoon gekeken dan ik gisteren de hele dag heb gedaan. En ik ben gewoon aan t werk
quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:41 schreef GeorgeM het volgende:
IK HOU ME VAST AAN WAT CORNALD ZEI: ZO'N IJZERSTERKE SONG.
DAT HIJ ZO'N ZEI, GEEFT ME EXTRA FIDUSIE![]()
OM 'IJZERSTERK' NOG MEER AAN TE ZETTEN ofzo dacht ik
Ik hou van deze enthousiastheidquote:
Je zou bijna denken dat al die geheimzinnigheid een of andere cryptische hint is ergens voor. Anders snap ik het echt niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ivallied-bekend.html
Ja dat zou top zijn!quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef TheVulture het volgende:
De clip rond 11 uur, live bij DWDD
Lijkt me prima!
Ja, dat lijkt me echt perfectquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef TheVulture het volgende:
De clip rond 11 uur, vanavond live bij DWDD
Lijkt me prima!
Precies wat we hier ook steeds verwachtenquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:52 schreef GeorgeM het volgende:
in de loop van de ochtend een link met het lied zegt hij
Vanavond in DWDD live
Verwachten ze
Dat zou na al dat gedoe van gisteren wel echt grappig zijnquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:54 schreef Martijnnnpp het volgende:
Ik zou echt heel blij zijn als het een totaal ander nummer is waar niemand nog iets van gehoord heeft
Zelfde redenen als hier gisteren gezegd werd inderdaad. Vind het ook wel logisch klinkenquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:54 schreef GeorgeM het volgende:
Aram denkt niet dat we het nummer al gehoord hebben en dat Arcade het ook niet is
We worden ook bespiedquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies wat we hier ook steeds verwachten![]()
IK VIND HET WEL LEUUUKquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:47 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Waarom die geheimzinnigheid? Laat het gewoon weten joh
Tsja, als er eentje het meest zou moeten weten zou het Bart zijn. Die wist de artiest ook al wat eerder.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Precies wat we hier ook steeds verwachten![]()
Maar hoezo zou Aran het beter weten dan de mensen bij radio 2?of zijn die daar ook totaal niet op de hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |