Nee niet op gelet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet dat er niks ging ontsteken? Kattenkrabziekte is geen lolletje.
Nah, als je je katten los wil laten lopen, is dat gewoon niet praktisch in een woonwijk waarin iedereen hutjemutje op elkaar woont. Buitenkatten zijn leuk als er de ruimte voor is, als je achteraf woont met veel groen en plek voor ze, waar ze een beetje kunnen jagen en rondstruinen en niet veel kans lopen om te worden overreden. Je neemt ook geen bouvier in een studiootje in de binnenstad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nogal veel, katten zijn zelfstandig. Honden niet.
En er is nogal een verschil als een kat je grijpt of een 35kg+ stafford.
Ben het wel met je eens hoor, als goed baasje zorg je er voor dat anderen geen last hebben van je dieren, sowieso. Zeker als je niet wil dat ze wat overkomt, zou ze gewoon binnen houden.
Maar katten en honden vergelijken is een beetje raar, zeker als het gaat of ze wel of niet los rond mogen lopen. Ik ben van mening dat loslopende katten erbij horen, is gewoon een ding dat bij je buurt hoort.
Geen BMWquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:22 schreef rival het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
• Klagen (met maten)
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie vragen.
[ afbeelding ]
Met al die hoeren hier moet je eerst snel een nieuwe maken voordat je plaatjes kan gaan zoeken.quote:
Nee, veel mensen niet. Kan heel naar aflopen. Een collega op het asiel is eens gekrabd en heeft een maand aan zware antibiotica gezeten en bijna 2 maand met een hand als Hulk rondgelopen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet op gelet.
Maar ik leef nog!
Ook niet bij stilgestaan trouwens.
At zeker weinig fruit en groente, mensen zonder weerstandquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, veel mensen niet. Kan heel naar aflopen. Een collega op het asiel is eens gekrabd en heeft een maand aan zware antibiotica gezeten en bijna 2 maand met een hand als Hulk rondgelopen.
Katten worden hier met bosjes overreden hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, als je je katten los wil laten lopen, is dat gewoon niet praktisch in een woonwijk waarin iedereen hutjemutje op elkaar woont. Buitenkatten zijn leuk als er de ruimte voor is, als je achteraf woont met veel groen en plek voor ze, waar ze een beetje kunnen jagen en rondstruinen en niet veel kans lopen om te worden overreden. Je neemt ook geen bouvier in een studiootje in de binnenstad.
Je bent eindelijk overgeschakeld naar digitaal Fappen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Faxie het volgende:
Even de paperassen gedaan. 5 Kilo oud papier verder nu
Dat is 1quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent eindelijk overgeschakeld naar digitaal Fappen?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten worden hier met bosjes overreden hoor. Of komen in de machines terecht.
Sja, leuk is anders. Maar de oplossing is simpel.quote:
Paperassen, wat een vreselijk woord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Faxie het volgende:
Even de paperassen gedaan. 5 Kilo oud papier verder nu
Is geen milde bacterie of zo. Heeft weerstand weinig mee te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
At zeker weinig fruit en groente, mensen zonder weerstand
Ik denk een anti-vaxxerquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
At zeker weinig fruit en groente, mensen zonder weerstand
Nogmaals ik zou het niet doen. Kans is dat het beestje wat overkomt, zou ik kut vinden. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat doen en ik heb er net zo veel issues mee als iemand die besluit een kind te nemen, leuk vind ik het niet, maar hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, als je je katten los wil laten lopen, is dat gewoon niet praktisch in een woonwijk waarin iedereen hutjemutje op elkaar woont. Buitenkatten zijn leuk als er de ruimte voor is, als je achteraf woont met veel groen en plek voor ze, waar ze een beetje kunnen jagen en rondstruinen en niet veel kans lopen om te worden overreden. Je neemt ook geen bouvier in een studiootje in de binnenstad.
BMW................quote:
Voor iemand die buiten de geijkte paden leeft ben je af en toe best een hokjesdenker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BMW................![]()
Nou nee, meer het volk dat IN zo'n BMW rijdt
90% van die patsers.
Je hebt het nu vast niet over zijn hommo zijn (mag ik hopen)quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor iemand die buiten de geijkte paden leeft ben je af en toe best een hokjesdenker.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt het nu vast niet over zijn hommo zijn (mag ik hopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |