Nee niet op gelet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je wel goed opgelet dat er niks ging ontsteken? Kattenkrabziekte is geen lolletje.
Nah, als je je katten los wil laten lopen, is dat gewoon niet praktisch in een woonwijk waarin iedereen hutjemutje op elkaar woont. Buitenkatten zijn leuk als er de ruimte voor is, als je achteraf woont met veel groen en plek voor ze, waar ze een beetje kunnen jagen en rondstruinen en niet veel kans lopen om te worden overreden. Je neemt ook geen bouvier in een studiootje in de binnenstad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nogal veel, katten zijn zelfstandig. Honden niet.
En er is nogal een verschil als een kat je grijpt of een 35kg+ stafford.
Ben het wel met je eens hoor, als goed baasje zorg je er voor dat anderen geen last hebben van je dieren, sowieso. Zeker als je niet wil dat ze wat overkomt, zou ze gewoon binnen houden.
Maar katten en honden vergelijken is een beetje raar, zeker als het gaat of ze wel of niet los rond mogen lopen. Ik ben van mening dat loslopende katten erbij horen, is gewoon een ding dat bij je buurt hoort.
Geen BMWquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:22 schreef rival het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
• Klagen (met maten)
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie vragen.
[ afbeelding ]
Met al die hoeren hier moet je eerst snel een nieuwe maken voordat je plaatjes kan gaan zoeken.quote:
Nee, veel mensen niet. Kan heel naar aflopen. Een collega op het asiel is eens gekrabd en heeft een maand aan zware antibiotica gezeten en bijna 2 maand met een hand als Hulk rondgelopen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet op gelet.
Maar ik leef nog!
Ook niet bij stilgestaan trouwens.
At zeker weinig fruit en groente, mensen zonder weerstandquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, veel mensen niet. Kan heel naar aflopen. Een collega op het asiel is eens gekrabd en heeft een maand aan zware antibiotica gezeten en bijna 2 maand met een hand als Hulk rondgelopen.
Katten worden hier met bosjes overreden hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, als je je katten los wil laten lopen, is dat gewoon niet praktisch in een woonwijk waarin iedereen hutjemutje op elkaar woont. Buitenkatten zijn leuk als er de ruimte voor is, als je achteraf woont met veel groen en plek voor ze, waar ze een beetje kunnen jagen en rondstruinen en niet veel kans lopen om te worden overreden. Je neemt ook geen bouvier in een studiootje in de binnenstad.
Je bent eindelijk overgeschakeld naar digitaal Fappen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Faxie het volgende:
Even de paperassen gedaan. 5 Kilo oud papier verder nu
Dat is 1quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent eindelijk overgeschakeld naar digitaal Fappen?
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Katten worden hier met bosjes overreden hoor. Of komen in de machines terecht.
Sja, leuk is anders. Maar de oplossing is simpel.quote:
Paperassen, wat een vreselijk woord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef Faxie het volgende:
Even de paperassen gedaan. 5 Kilo oud papier verder nu
Is geen milde bacterie of zo. Heeft weerstand weinig mee te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
At zeker weinig fruit en groente, mensen zonder weerstand
Ik denk een anti-vaxxerquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:28 schreef MCH het volgende:
[..]
At zeker weinig fruit en groente, mensen zonder weerstand
Nogmaals ik zou het niet doen. Kans is dat het beestje wat overkomt, zou ik kut vinden. Maar ik kan me voorstellen dat mensen dat doen en ik heb er net zo veel issues mee als iemand die besluit een kind te nemen, leuk vind ik het niet, maar hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah, als je je katten los wil laten lopen, is dat gewoon niet praktisch in een woonwijk waarin iedereen hutjemutje op elkaar woont. Buitenkatten zijn leuk als er de ruimte voor is, als je achteraf woont met veel groen en plek voor ze, waar ze een beetje kunnen jagen en rondstruinen en niet veel kans lopen om te worden overreden. Je neemt ook geen bouvier in een studiootje in de binnenstad.
BMW................quote:
Voor iemand die buiten de geijkte paden leeft ben je af en toe best een hokjesdenker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BMW................![]()
Nou nee, meer het volk dat IN zo'n BMW rijdt
90% van die patsers.
Je hebt het nu vast niet over zijn hommo zijn (mag ik hopen)quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor iemand die buiten de geijkte paden leeft ben je af en toe best een hokjesdenker.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt het nu vast niet over zijn hommo zijn (mag ik hopen)
Er is geen community met zoveel hokjes als de mijne, dat weet je toch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor iemand die buiten de geijkte paden leeft ben je af en toe best een hokjesdenker.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt het nu vast niet over zijn hommo zijn (mag ik hopen)
Neuh, meer die bachelor leef op jouw leeftijd. Die zie je niet zo vaak. Geen idee of dat te maken heeft met je geaardheid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk welWant als je dat bent mag je verder geen irritante andere menselijke eigenschappen hebben.
Deze overruled alles! ALLES! Want die is al erg genoeg
Krolse katten gillen ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:58 schreef Halimede het volgende:
Katten kan je gewoon het beste binnen houden, dan leven ze over het algemeen ook het langst, maar ik ben er mee eens dat loslopende katten over het algemeen minder overlast veroorzaken dan loslopende honden. Of kinderen.
Kunnen mensen die niet binnen houden? Dat gegil ook altijd.
Daar gooi je een emmer water over of pak je de tuinslang, als je dat bij kinderen doet heb je gelijk boze ouders voor je deur staan.quote:
10 punten per huilend kind, 20 punten per bloedend kindquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon rennend door de winkel al die kinderen omver beuken met je winkelwagentje
Wel blij dat de schoolvakantie weer voorbij is. Die arme ouders waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon rennend door de winkel al die kinderen omver beuken met je winkelwagentje
Wedstrijdje doen bij de meet?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
10 punten per huilend kind, 20 punten per bloedend kind
Je was okay.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Ik ben echt een beetje ziekigsuper verkouden en iedereen zegt de hele dag 'wat zie je bleek'
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:17 schreef Halimede het volgende:
Waarom is dit een ding?
https://jezebel.com/where(...)ss-flares-1833066656
Zo weinig?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:07 schreef Halimede het volgende:
[..]
10 punten per huilend kind, 20 punten per bloedend kind
Hier is het deze week nogquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel blij dat de schoolvakantie weer voorbij is. Die arme ouders waarschijnlijk ook.
fashion novaquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:17 schreef Halimede het volgende:
Waarom is dit een ding?
https://jezebel.com/where(...)ss-flares-1833066656
You lucky bitch!quote:
Ik heb mijn nieuwe nu aanquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:28 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oké, ze hebben er best leuke jurkjes
Ik vraag me alleen af hoe die jurken passen op mensen met normale proportiesquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe nu aan
Ben al aan het bedenken wat de volgende wordt
Maar heb vandaag ook besloten dat ik al mijn geld uit moet geven aan sneakers met glitter dus daar zit een klein conflict
geen idee, mijn proporties zijn niet zo als die modellen maar toch meer zoals zij zijn dan als een 'gewone Nederlandse'quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af hoe die jurken passen op mensen met normale proportieszijn ze een beetje flatteus?
Deze is leuk, maar niet in mijn maat![]()
https://www.fashionnova.c(...)bed-mini-dress-black
Ja, superquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
You lucky bitch!
Was die van mij maar eens een keer leeg
Ja, ze wilden me heel graag weer terug. Maar kom nu in een ander team te werkenquote:
Leuk! En ander team wen je snel genoeg aan tochquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ze wilden me heel graag weer terug. Maar kom nu in een ander team te werken
Ja, en het scheelt dat ik die mensen allemaal al kende. Dus dat komt helemaal goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk! En ander team wen je snel genoeg aan tochWanneer ga je beginnen?
Misschien maar eens proberen dan, als ik dat zo hoor! Helaas heb ik weinig tiet, maar ik heb een flink verschil tussen mijn taille en heupen (al is het niet zo bizar als die modellen) en heb toch wel moeite soms om leuke jurkjes te vinden. Ben alleen ook bang dat ik te lang ben, maar ach zo duur zijn ze niet!quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:36 schreef Allures het volgende:
[..]
geen idee, mijn proporties zijn niet zo als die modellen maar toch meer zoals zij zijn dan als een 'gewone Nederlandse'
Dus voor mij zijn ze heel flatteus. Veel meer dan wat hier in de h&m hangt zeg maar
Ergo: ik heb een reet die dienst kan doen als bijzettafel en een redelijke bos hout voor de deur
Gelukkig heb ik wel een taille anders was ik gewoon een koe
Dat is snelquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt dat ik die mensen allemaal al kende. Dus dat komt helemaal goed
Begin maandag weer
Let wel op: de verzendkosten zijn hoog en soms heb je douane kosten en je kunt niet terug sturen voor geld terug, alleen voor creditquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen dan, als ik dat zo hoor! Helaas heb ik weinig tiet, maar ik heb een flink verschil tussen mijn taille en heupen (al is het niet zo bizar als die modellen) en heb toch wel moeite soms om leuke jurkjes te vinden. Ben alleen ook bang dat ik te lang ben, maar ach zo duur zijn ze niet!
wat doe je?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt dat ik die mensen allemaal al kende. Dus dat komt helemaal goed
Begin maandag weer
Ja, ze hadden in dat team met spoed iemand nodigquote:
Extra salaris?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ze hadden in dat team met spoed iemand nodig
Maak bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigenquote:
Haha nee dat niet helaas. Maar ik verdiende sowieso niet slechtquote:
Komt wel wat verantwoordelijkheid bij kijken lijkt mequote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee dat niet helaas. Maar ik verdiende sowieso niet slecht
Mwehquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Let wel op: de verzendkosten zijn hoog en soms heb je douane kosten en je kunt niet terug sturen voor geld terug, alleen voor credit
Ja sowieso, het gaat een vliegtuig in hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt wel wat verantwoordelijkheid bij kijken lijkt me
Koffers sorteren?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sowieso, het gaat een vliegtuig in haha
Tof!quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maak bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maak bekabeling voor de JSF gevechtsvliegtuigen
Ja dus verzendkosten heen is 15 euro, en dan als je pech hebt douane kosten, terug sturen nog eens 15 euro en dan krijg je het aankoopbedrag (30 euro of zo) store creditquote:
Mijn buurman heeft vaak een uurtje Hollandse hits.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:48 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag thuis aan het werk. Altijd fijn als de kinderen van de buren dan enorm op de piano aan het rammen zijn
Nee geen speciale opleiding voor gedaan. Beetje slim zijn en logisch nadenken. Wel een cursus voor gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 16:57 schreef Allures het volgende:
Wat voor opleiding doe je daar voor? Iets technisch lijkt me?
Will doquote:
moet je dan wel een assessment doen of zo?quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee geen speciale opleiding voor gedaan. Beetje slim zijn en logisch nadenken. Wel een cursus voor gehad[..]
Will do
Huehue assquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef Allures het volgende:
[..]
moet je dan wel een assessment doen of zo?
Ja dat wel, werd van te voren op verschillende vaardigheden getest en na de cursus een soort tentamen moeten doenquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:01 schreef Allures het volgende:
[..]
moet je dan wel een assessment doen of zo?
Kabels solderen kun je gewoon in het buurthuis leren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:05 schreef Allures het volgende:
En moet je een bepaalde vooropleiding/niveau hebben anders is het misschien iets voor iemand die ik ken die denk ik nooit in die richting heeft gedacht
Hoe kom je aan zoiets?
Is het een beetje leuk werk? Het klinkt in ieder geval heel stoerquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat wel, werd van te voren op verschillende vaardigheden getest en na de cursus een soort tentamen moeten doen
Wauw Faxie
MBO4/HBO niveau, je hoeft geen bepaalde vooropleiding te hebben gedaan. En beetje Engels kunnen is wel handigquote:Op woensdag 6 maart 2019 17:05 schreef Allures het volgende:
En moet je een bepaalde vooropleiding/niveau hebben anders is het misschien iets voor iemand die ik ken die denk ik nooit in die richting heeft gedacht
Hoe kom je aan zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |