Inderdaad zeer kinderachtig om een taalnazi te spelen.quote:
En dan vinden mensen het gek dat Fok aan het uitsterven is.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:34 schreef Antaris het volgende:
[..]
Inderdaad zeer kinderachtig om een taalnazi te spelen.
En dan niet 1x iemand de grond in trappen maar meerdere malen.
Dat soort kinderachtige verbeteringen in een taalfout hier en daar zeggen volgens mij ook vrij veel over de poster. Slaat inderdaad helemaal nergens op en t gebeurt hier vaker op FOK! maar ook dikwijls op andere sites. Het is gewoon triest wanneer je dat als wapen gebruikt om andere mensen te laten zien dat ze minder met taal zijn dan jij dat bent zodat jij je even verheven voelt. Als je dat nodig hebt om je een beetje kerel te voelen is het niet best met je gesteld en wens ik je alvast veel sterkte toe. @GGMMquote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:14 schreef Moustachio het volgende:
[..]
En dan vinden mensen het gek dat Fok aan het uitsterven is.
Ziedend.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat soort kinderachtige verbeteringen in een taalfout hier en daar zeggen volgens mij ook vrij veel over de poster. Slaat inderdaad helemaal nergens op en t gebeurt hier vaker op FOK! maar ook dikwijls op andere sites. Het is gewoon triest wanneer je dat als wapen gebruikt om andere mensen te laten zien dat ze minder met taal zijn dan jij dat bent zodat jij je even verheven voelt. Als je dat nodig hebt om je een beetje kerel te voelen is het niet best met je gesteld en wens ik je alvast veel sterkte toe. @:GGMM
zo rolt GGMM en toch maken zie die elke keer weer moderator.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:34 schreef Antaris het volgende:
[..]
Inderdaad zeer kinderachtig om een taalnazi te spelen.
En dan niet 1x iemand de grond in trappen maar meerdere malen.
Er moet toch ook wel een steekje los zitten als je hier mod wil worden? (sorry onloquote:Op zaterdag 9 maart 2019 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo rolt GGMM en toch maken zie die elke keer weer moderator.
Stel je niet zo ongelooflijk aan zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat soort kinderachtige verbeteringen in een taalfout hier en daar zeggen volgens mij ook vrij veel over de poster. Slaat inderdaad helemaal nergens op en t gebeurt hier vaker op FOK! maar ook dikwijls op andere sites. Het is gewoon triest wanneer je dat als wapen gebruikt om andere mensen te laten zien dat ze minder met taal zijn dan jij dat bent zodat jij je even verheven voelt. Als je dat nodig hebt om je een beetje kerel te voelen is het niet best met je gesteld en wens ik je alvast veel sterkte toe. @:GGMM
ER IS EEN OPENINGquote:Ondanks dat mensen roepen dat Van Persie nog door moet gaan lijkt zijn beslissing onomkeerbaar. ,,De insteek is stoppen en die is niet veranderd. En dat gaat ook niet veranderen. Denk ik.’’
blijft een lust voor het oog aan de bal maar hij is ook wel stram gewordenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
God zelf: https://www.ad.nl/dossier(...)ijd-kiezen~a0207d7c/
Kan gewoon niet meer. Buiten de geniale momenten om kan hij het amper nog belopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een lust voor het oog aan de bal maar hij is ook wel stram geworden
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijft een lust voor het oog aan de bal
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan gewoon niet meer. Buiten de geniale momenten om kan hij het amper nog belopen.
Zou je niet constant op de man willen spelen meneer de moderator. Bedankt!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Het is nog geen 12 uur en Elan heeft de eerste domme opmerking alweer te pakken
Je moet als je een realistisch beeld wil vormen ook kijken naar duels tegen Zwolle, ADO en AZ uit waar hij compleet onzichtbaar was.quote:
Als je een bewering doet kan je dat hopelijk onderbouwen met wat statistiekenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet als je een realistisch beeld wil vormen ook kijken naar duels tegen Zwolle, ADO en AZ uit waar hij compleet onzichtbaar was.
Ik neem toch aan dat je die wedstrijden zelf gezien hebt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je een bewering doet kan je dat hopelijk onderbouwen met wat statistieken. Ik wacht die wel af.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je die wedstrijden zelf gezien hebt?
Met name op het middenveld heb je geen klote aan hem.
Sorry maat. Maar dit slaat natuurlijk nergens op. Conditioneel kan de Pers het allemaal nog prima belopen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou je niet constant op de man willen spelen meneer de moderator. Bedankt!
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..].
Als je zo wilt discussiëren, zoek je maar een andere discussie partner.
In de spits ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat. Maar dit slaat natuurlijk nergens op. Conditioneel kan de Pers het allemaal nog prima belopen.
Ja leuk, dit is een beetje alsof je 4 uur lang gaat lopen beweren dat iemand een pedofiel is zonder met bewijs te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker zelf even statistieken op zoeken man.
Tegen ADO (1-1) heeft hij amper balcontacten gehad en niks gecreëerd. Zat wedstrijden geweest waarin hij het verschil ook niet meer kan maken en maar een beetje loopt te sjokken over het veld.
De samenwerking met de Jorg is een ramp inderdaad. Maar zie jij de Jorg nog blijven? Die verkast lekker naar een middenmoot in Engeland, of een Stuttgart of zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
In de spits ja.
Hoe vond je hem renderen op het middenveld?
En de samenwerking met Jorgensen is ook alles behalve gelukkig (al ligt dat grotendeels aan Jorgensen zelf)
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk, dit is een beetje alsof je 4 uur lang gaat lopen beweren dat iemand een pedofiel is zonder met bewijs te komen.
Denk je? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De samenwerking met de Jorg is een ramp inderdaad. Maar zie jij de Jorg nog blijven? Die verkast lekker naar een middenmoot in Engeland, of een Stuttgart of zo.
Mag ik je er aan herinneren dat Feyenoords voetbal tegen alle ploegen buiten de top 4 (AZ/PSV/Ajax) heel erg problematisch geweest is in de afgelopen jaren? Het middenveld is zelden dominant geweest; hoogstens als Feyenoord tegen een categorie Go Ahead speelde. De rechtsback en -buiten zijn altijd al de spelmakers geweest onder Van Bronckhorst.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga lekker zelf even statistieken op zoeken man.
Tegen ADO (1-1) heeft hij amper balcontacten gehad en niks gecreëerd. Zat wedstrijden geweest waarin hij het verschil ook niet meer kan maken en maar een beetje loopt te sjokken over het veld.
Ja lekker weer een heel seizoen afbraakvoetbal en de resultaten van je elftal ophangen aan de incidentele genialiteit van één individuele hoogbejaarde speler.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De samenwerking met de Jorg is een ramp inderdaad. Maar zie jij de Jorg nog blijven? Die verkast lekker naar een middenmoot in Engeland, of een Stuttgart of zo.
Het is ijdele hoop maar alleen al de gedachte dat van Persie er nog één seizoen aan vast zou plakken stemt me gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |