Die internationale kinderhandel moet gewoon stoppen, denk dat iedereen het daar wel over eens is behalve de FIFA, UEFA en de oliesjeiks.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 08:44 schreef Antaris het volgende:
Is het nou werkelijk niet mogelijk wanneer een topclub een jeugdspeler weghaalt bij Feyenoord dat er in ruil daarvoor een talent van die club naar Feyenoord komt?
Ik begrijp dat het een keuze van de speler is, maar er moeten toch wel mogelijkheden zijn?
Een stukje fatsoen zeg maar.
Vervelend als je dan als groot talent in een derdewereldland geboren bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 10:33 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die internationale kinderhandel moet gewoon stoppen, denk dat iedereen het daar wel over eens is behalve de FIFA, UEFA en de oliesjeiks.
Als je geen groot talent bent is dat alsnog vervelend.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vervelend als je dan als groot talent in een derdewereldland geboren bent.
Dan krijg je gewoon dat clubs als City en PSG in ieder groot Afrikaans land een academy opzetten en spelers op hun 18e naar Europa laten verkassen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
inderdaad, grappig dat mensen weten hoe het bij een ander moet totdat ze zelf een aanbieding krijgen om ergens te werken zonder te hoeven verschijnen en dat voor een half miljoen per jaar als je zoon maar in de jeugd komt voetballenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hoort ze daar iig nooit over. Als het bij ons a over voetbal gaat, gaat het altijd over hard werken etc. Een duidelijke visie over tactiek, spelopvatting en innovaties worden maar mondjesmaat gedeeld. Typerend genoeg is al dat men Brard weer terug heeft moeten halen om de jeugdopleiding weer op de rit te krijgen. Het zit kennelijk onvoldoende in de vezels van de organisatie zelf.
Muah, niet middelmatig hoor. Zit echt wel wat aan te komen. Een iets mindere fase is ook normaal bij een ‘goede’ jeugdopleiding.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder ja.
Misschien houden ze iets van die plannen intern, maar anders is het wel heel debiel om ineens alles op de jeugd te gooien terwijl de jeugdopleiding nu vrij middelmatig is.
De jeugdopleiding is qua spelers niet zozeer middelmatig als wel de trainingsmethodiek, feit dat er trainingen worden afgewerkt met te weinig spelers.... Er geen Jong team is in de KKD, in plaats van daarvan eens in de zoveel tijd oefenen tegen bierteams op maandag.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder ja.
Misschien houden ze iets van die plannen intern, maar anders is het wel heel debiel om ineens alles op de jeugd te gooien terwijl de jeugdopleiding nu vrij middelmatig is.
belemmerdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De jeugdopleiding is qua spelers niet zozeer middelmatig als wel de trainingsmethodiek, feit dat er trainingen worden afgewerkt met te weinig spelers.... Er geen Jong team is in de KKD, in plaats van daarvan eens in de zoveel tijd oefenen tegen bierteams op maandag.
Als je talentvolle jonge spelers onvoldoende prikkelt of zelfs belemmerd in hun ontwikkeling komt er natuurlijk niets van terecht.
Natuurlijk ben je afhankelijk van lichtingen, maar heb bij Feyenoord nooit stukken gelezen rondom de jeugd waar er innovatief naar gekeken wordt zoals ik wel lees bij een AZ/PSV/Ajax.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Muah, niet middelmatig hoor. Zit echt wel wat aan te komen. Een iets mindere fase is ook normaal bij een ‘goede’ jeugdopleiding.
Edit; ah, ik ga met je mee als we het hebben over het beleid rondom, maar qua talent loopt er echt wel wat rond.
Vast geen 40/45 miljoen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je afhankelijk van lichtingen, maar heb bij Feyenoord nooit stukken gelezen rondom de jeugd waar er innovatief naar gekeken wordt zoals ik wel lees bij een AZ/PSV/Ajax.
Hoeveel geld steekt Feyenoord eigenlijk jaarlijks in de jeugdopleiding?
probleem blijft die doorstroming naar het 1e elftal omdat er geen serieus jong Feyenoord is al hoorde ik J de Jong zeggen dat echte talenten dat gewoon overslaanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Muah, niet middelmatig hoor. Zit echt wel wat aan te komen. Een iets mindere fase is ook normaal bij een ‘goede’ jeugdopleiding.
Edit; ah, ik ga met je mee als we het hebben over het beleid rondom, maar qua talent loopt er echt wel wat rond.
True, maar dat betekent niet direct dat het niet gebeurt. Bovendien ben ik van mening dat het qua beleid rondom de jeugdopleiding beter kan en moet, maar talent hebben we zeker. In die zin dus niet middelmatig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je afhankelijk van lichtingen, maar heb bij Feyenoord nooit stukken gelezen rondom de jeugd waar er innovatief naar gekeken wordt zoals ik wel lees bij een AZ/PSV/Ajax.
Hoeveel geld steekt Feyenoord eigenlijk jaarlijks in de jeugdopleiding?
Wat J de Jong zegt graag niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem blijft die doorstroming naar het 1e elftal omdat er geen serieus jong Feyenoord is al hoorde ik J de Jong zeggen dat echte talenten dat gewoon overslaan
Welke echt grote talenten staan er dan op doorkomen? Als ik al hoor dat er zoveel wordt verwacht van een Burger die volgens mij gewoon niveau Dani de Wit is tsja.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
True, maar dat betekent niet direct dat het niet gebeurt. Bovendien ben ik van mening dat het qua beleid rondom de jeugdopleiding beter kan en moet, maar talent hebben we zeker. In die zin dus niet middelmatig.
Financiën heb ik niet scherp. Zou ik op moeten zoeken.
belemmerdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
De jeugdopleiding is qua spelers niet zozeer middelmatig als wel de trainingsmethodiek, feit dat er trainingen worden afgewerkt met te weinig spelers.... Er geen Jong team is in de KKD, in plaats van daarvan eens in de zoveel tijd oefenen tegen bierteams op maandag.
Als je talentvolle jonge spelers onvoldoende prikkelt of zelfs belemmerd in hun ontwikkeling komt er natuurlijk niets van terecht.
Wie dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:41 schreef fetX het volgende:
[..]
maar talent hebben we zeker. In die zin dus niet middelmatig.
Burger is een talent, maar meer ook niet. Ik kijk meer naar jongens als Kökcü, Azarkan, Hendriks, Summerville, Geertruida etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke echt grote talenten staan er dan op doorkomen? Als ik al hoor dat er zoveel wordt verwacht van een Burger die volgens mij gewoon niveau Dani de Wit is tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |