SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door D_A op 06-03-2019 12:42:22 ]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef PicoMMP het volgende:
Is er al een samenvatting online met Engels commentaar?
Edit: gevonden
Wat. Een. Genot.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef mabo11 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
De Romeinen hebben de laatste jaren nogal een reputatie. De tijd dat in Engeland hooligans rond wedstrijden van zich hebben doen spreken liggen een decennium of 4 achter ons.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeten we daar ook nog rekening mee gaan houden, alsof je in Londen niet gestoken kan worden
maar uiteindelijk gaat het mij toch om het voetbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
De Romeinen hebben de laatste jaren nogal een reputatie. De tijd dat in Engeland hooligans rond wedstrijden van zich hebben doen spreken liggen een decennium of 4 achter ons.
Real speelde wel tenenkrommend slecht ook hoor. Koekoek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat het mij toch om het voetbal
nee, alleen vielen de goals gunstig voor Ajax, die Vinicius die uitviel, net na de 1-3 meteen 1-4 maken dan is het gewoon je avond als je Ajax bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Real speelde wel tenenkrommend slecht ook hoor. Koekoek.
Ajax kan denk ik ook nog wel beter dan dit. Sommige spelers vond ik tegenvallen. Schone kon niet echt mee met de snelheid. Vd Beek speelde het eerste uur ook niet goed. Veel te veel balverlies.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax was gewoon zeer effectief, iets wat ze in de eerste wedstrijd miste...
Als ze zo elke wedstrijd kunnen spelen ben ik zeer benieuwd waar dit kan eindigen... wellicht weer in Madrid!
het maakt niet uit, maar je moet het toch even zeggen....quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef satecl het volgende:
Prachtige prestatie! Wel tegen het slechtste Real van de afgelopen 20 jaar. Maar dat maakt verder niet uit.
Hopen voor jullie op Bayern uit de koker. Zou weer 2 prachtige wedstrijden worden.
Wat zou die De Ligt overigens waard zijn? Meer dan 120 miljoen??? Denk het eigenlijk wel![]()
Met van Dijk en De Ligt heeft Nederland het beste centrale duo uit zijn rijke geschiedenis. Dat is ook bijzonder.
Vinicius had Ajax wel geluk mee ja. Daar had de verdediging niet echt een antwoord op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, alleen vielen de goals gunstig voor Ajax, die Vinicius die uitviel, net na de 1-3 meteen 1-4 maken dan is het gewoon je avond als je Ajax bent.
inderdaad, goeie speler mist alleen nog wat "afmakers" rustquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vinicius had Ajax wel geluk mee ja. Daar had de verdediging niet echt een antwoord op.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog even aan gedachtquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind ze eigenlijk altijd wel leuk maar vanochtend ontzettend gelachen om hun aflevering van maandag.
een maatje van mij werkt bij AT5 en die zei dat AT5 wel wil, maar ze krijgen kale niet te pakkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
Hopelijk vandaag een ingelaste Kale & Kokkie.
De ligt nog uit te brakken in bed, en terecht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een maatje van mij werkt bij AT5 en die zei dat AT5 wel wil, maar ze krijgen kale niet te pakken
zal uberhaupt pas aan het eind van de dag zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De ligt nog uit te brakken in bed, en terecht.
die gaan 100% verzet worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
10/03 Ajax - Fortuna Sittard
13/03 Ajax - PEC Zwolle
17/03 AZ - Ajax
31/03 Ajax - PSV
03/04 Emmen - Ajax
06/04 Willem II - Ajax
09/04 of 10/04 Heenwedstrijd kwartfinale CL
14/04 Ajax - Excelsior (wordt verzet?)
16/04 of 17/04 Terugwedstrijd kwartfinale CL
21/04 Groningen - Ajax
Meer dan genoeg kansen gekregen ook hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
laat Elan maar even, die weet ook ff niet meer wat hij nog kan zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Meer dan genoeg kansen gekregen ook hoor.
Willem II - Ajax weet ik niet zo zeker. Probleem is dat je dan tussen 3 april en 21 april geen competitiewedstrijd speelt, terwijl je ze toch moet inhalen voor het einde van de competitie.quote:
Denk Willem II niet als de eerste wedstrijd op woensdag de 10e is.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Willem II - Ajax weet ik niet zo zeker. Probleem is dat je dan tussen 3 april en 21 april geen competitiewedstrijd speelt, terwijl je ze toch moet inhalen voor het einde van de competitie.
nee niet als het de 10e is nee daar heb je gelijk in. maar excelsior zeker welquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk Willem II niet als de eerste wedstrijd op woensdag de 10e is.
al is het maar een dag eerderquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:32 schreef PicoMMP het volgende:
Voor 28 april moet alles ingehaald zijn, dus dat wordt wel krap.
Als je de halve finale haalt, moet je dan de bekerfinale uitstellen?
Het scheelt ook wel een slok of je in een week tijd 2 Classico's hebt moet spelen of rust hebt gekregen van de KNVB.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Meer dan genoeg kansen gekregen ook hoor.
Excelsior een dag eerder zal alleen gebeuren als we 10 en 16 april moeten spelen. Als we 9 en 17 moeten dan gaat er niks gebeuren.quote:
Heb al vrij gevraagd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:33 schreef PicoMMP het volgende:
De CL-finale is op 1 juni, daar hoef je niets voor uit te stellen
HAHAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel een slok of je in een week tijd 2 Classico's hebt moet spelen of rust hebt gekregen van de KNVB.
Geluk met uitvallen van Vilnicius en iedereen onvoldoende bij Real minus Modric?
Wel mooi dat die arrogantie van Ramos afgestraft werd.
Goede beslissing geweest dus.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:34 schreef Elan het volgende:
Het scheelt ook wel een slok of je in een week tijd 2 Classico's hebt moet spelen of rust hebt gekregen van de KNVB.
Finale is op zaterdag he tegenwoordigquote:
Geen Jackquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef Bugno2 het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)en/651558-2019-03-05
Genot.
Absoluut.quote:
HAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Al kun je je afvragen hoe ver je daarin moet mee gaan als bond zijnde. Maar dat is geen discussie voor hier.
Dusquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale is op zaterdag he tegenwoordig
Vooral omdat Mazraoui verdedigend toch wel veruit de minste is. Ik mis dan wel altijd een beetje de rugdekking. Je weet dat Marzaoui kwetsbaar is, maar je laat hem steeds 1 op 1 staan tegen levensgevaarlijke buitenspelers.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vinicius had Ajax wel geluk mee ja. Daar had de verdediging niet echt een antwoord op.
als bond zijndequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Al kun je je afvragen hoe ver je daarin moet mee gaan als bond zijnde. Maar dat is geen discussie voor hier.
Lekker om even terug te luisteren tijdens het werkquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:35 schreef Bugno2 het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)en/651558-2019-03-05
Genot.
ik heb al 12 keer een samenvattingen gezienquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Lekker om even terug te luisteren tijdens het werk
We staan nu weer boven Oostenrijk in coefficientenlijst dus een applausje naar KNVB is wel gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Het had voor mij ook niet per se gehoeven hoor. Voor de volgende wedstrijd kom je al snel klem te zitten met al die data.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
wederom prachtig om die twee in gevecht te zien. en weer was de jong de bovenliggende partij inderdaad.quote:
PEC is hier niet blij mee.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We staan nu weer boven Oostenrijk in coefficientenlijst dus een applausje naar KNVB is wel gerechtvaardigd.
Eerst maar hopen dat RB Salzburg even geen punten pakt, dan heeft het 100% nut gehadquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had voor mij ook niet per se gehoeven hoor. Voor de volgende wedstrijd kom je al snel klem te zitten met al die data.
feyenoord ligt er toch meteen uit, die geven geen fuck om europees voetbal. alles op de knjb bekerquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We staan nu weer boven Oostenrijk in coefficientenlijst dus een applausje naar KNVB is wel gerechtvaardigd.
twitter:lequipe twitterde op woensdag 06-03-2019 om 00:37:12Les tops/flops de Real Madrid - Ajax Amsterdam : https://t.co/ukxzrOAV2y#RMAAJA https://t.co/WsHKe9wXeH reageer retweet
Belachelijk dat Modric hem won natuurlijk. Messi en Ronaldo zijn met 1 been nog beter.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wederom prachtig om die twee in gevecht te zien. en weer was de jong de bovenliggende partij inderdaad.
ik zei het de vorige wedstrijd ook, we hebben hier wellicht naar de komende ballon d'or winnaar zitten kijken tegen de huidige
Vanuit dat perspectief inderdaad. Puur met het oog op gisteren was het natuurlijk een meesterzetquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had voor mij ook niet per se gehoeven hoor. Voor de volgende wedstrijd kom je al snel klem te zitten met al die data.
PSV ook, oh wacht die geven ook niks om de beker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feyenoord ligt er toch meteen uit, die geven geen fuck om europees voetbal. alles op de knjb beker
Hup Napoli.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst maar hopen dat RB Salzburg even geen punten pakt, dan heeft het 100% nut gehad
Toch een miljoen of 60 ontvangen van een PSG oid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:lequipe twitterde op woensdag 06-03-2019 om 00:37:12Les tops/flops de Real Madrid - Ajax Amsterdam : https://t.co/ukxzrOAV2y#RMAAJA https://t.co/WsHKe9wXeH reageer retweet
afwachten welke bord op schoot scout hem gaat ophalen
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wederom prachtig om die twee in gevecht te zien. en weer was de jong de bovenliggende partij inderdaad.
ik zei het de vorige wedstrijd ook, we hebben hier wellicht naar de komende ballon d'or winnaar zitten kijken tegen de huidige
politieke spelletjes joh, al ben ik wel van mening dat je niet altijd maar Messi of Ronaldo moet kiezen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Belachelijk dat Modric hem won natuurlijk. Messi en Ronaldo zijn met 1 been nog beter.
Behalve die goal van Schone (die er ook gewoon geweldig inzat) vond ik niet dat hij veel kon doen aan de tegengoals.quote:
misschien wat voor ajax?quote:
daar is het alles op de landstitel.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV ook, oh wacht die geven ook niks om de beker.
Ik vind dat we ernaar moeten streven dat minimaal 4 van 5 in groepsfase komen elk seizoen. Zo haal je wel een aardig aantal punten waar je verder mee kan komen. Nu zijn we afhankelijk van enorme pieken van PSV of Ajax.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
feyenoord ligt er toch meteen uit, die geven geen fuck om europees voetbal. alles op de knjb beker
jellyquote:
Gaat om de beste Hans.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
politieke spelletjes joh, al ben ik wel van mening dat je niet altijd maar Messi of Ronaldo moet kiezen.
is ook gewoon een zeer prima keeper.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Behalve die goal van Schone (die er ook gewoon geweldig inzat) vond ik niet dat hij veel kon doen aan de tegengoals.
inschattingsfout, stapte naar voren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die is 2.25m en nog krijgt Schone de bal in de goal, overschatte keeper.
ben het ook met je eens.quote:
dit keer tadicquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
politieke spelletjes joh, al ben ik wel van mening dat je niet altijd maar Messi of Ronaldo moet kiezen.
hahaha idem!quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik heb al 12 keer een samenvattingen gezien
maar Veltman viel wel prima in he.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dani de Wit staat gewoon te ballen tegen Real he, die man zit over 2 jaar op de bank bij VVV. Toch mooi dat hij dit mee mag maken.
laatste keer dat ik dat deed, was Nederland spanje 5-1quote:
quote:Pijnlijk. Anders kan je de avond van Sergio Ramos niet omschrijven. De Real-verdediger koos er zelf voor om via een gele kaart de return van de achtste finales in de Champions League over te slaan. Een serieuze vergissing, want Ajax vernederde de Spaanse grootmacht tot op het bot. Op de koop toe had Ramos nét gisteravond uitgekozen om in een gepersonaliseerde box opnames te draaien voor zijn eigen documentaire.
Ik moest denken aan die goal van Ronaldinho.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
inschattingsfout, stapte naar voren.
@JR-Style-93quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dani de Wit staat gewoon te ballen tegen Real he, die man zit over 2 jaar op de bank bij VVV. Toch mooi dat hij dit mee mag maken.
als hij een beetje zelfreflectie heeft komt dit ook gewoon allemaal in de docuquote:
Als hij iets niet heeft, is het zelfreflectie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als hij een beetje zelfreflectie heeft komt dit ook gewoon allemaal in de docu
die docu wordt één grote zelfpijperijquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij iets niet heeft, is het zelfreflectie.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Zal wel goed betalen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou niet weten waarom je als speler een docu wil laten maken (door Amazon).
omdat (dit soort) spelers denken dat de hele wereld om hun draait.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou niet weten waarom je als speler een docu wil laten maken (door Amazon).
Als de Spaanse bond dit kunstje geflikt had en Ajax gewoon tegen PEC had moeten opdraven stond dit topic nu vol met klachten over competitievervalsing.quote:
Ziedend.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de Spaanse bond dit kunstje geflikt had en Ajax gewoon tegen PEC had moeten opdraven stond dit topic nu vol met klachten over competitievervalsing.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de Spaanse bond dit kunstje geflikt had en Ajax gewoon tegen PEC had moeten opdraven stond dit topic nu vol met klachten over competitievervalsing.
Dan hadden we geklaagd over KNVB.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent er maar druk meequote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kent Ramos wel een beetje toch?quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard mja. Vind het inderdaad een hoog gehalte van zelfpijperij hebben.
Hou toch op man... wees gewoon eens blij dat een Nederlandse club weer in de kwartfinale staatquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
is er ook niet, Elan is alleen aan het trollen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef franklop het volgende:
In Engeland worden wel vaker duels verplaatst voor Europese wedstrijden. Dus snap het issue ook niet helemaal.
Madquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
ook niet bij de rouwadvertenties?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sinds gisteravond 23.00 niet meer gesignaleerd
Ziedendquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Het is volgens mij ook helemaal niet gebruikelijk om clubs vrijaf te geven wegens Europese verplichtingen. Of komt het vaker voor?
Bedankt!! Jullie met Stamquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil al mijn Ajax-vrinden hier feliciteren met het behaalde succes.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Het is volgens mij ook helemaal niet gebruikelijk om clubs vrijaf te geven wegens Europese verplichtingen. Of komt het vaker voor?
jij ook vrindquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Haha wat ben jij een verzuurd mannetje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
quote:'Ik zal proberen de jongens te overtuigen bij Ajax te blijven, ik blijf sowieso'
Dusan Tadic heeft goede hoop dat veel Ajacieden een transfer laten voor wat het is en ook volgend jaar in Amsterdam voetballen. De Serviër stelt zelf op zeker in Amsterdam te blijven.
"Ik zal proberen jongens te overtuigen om te blijven. Dan kunnen we met elkaar nog meer mooie prestaties neerzetten. Ik blijf volgend seizoen sowieso. Honderd procent", aldus Tadic tegenover het Algemeen Dagblad. De Serviër, die tegen Real Madrid fenomenaal speelde, genoot van de wedstrijd in het Santiago Bernabéu. "Hiervoor ben ik naar Ajax gekomen. Een geweldige teamprestatie."
Trainer Erik ten Hag genoot van de prestatie van zijn ploeg. "Het is ongelooflijk mooi om de progressie in deze ploeg te zien. We gaan hier volop van genieten en dan weer door. Het is maart en we spelen nog op drie fronten, maar we moeten op jacht naar prijzen. Het is een prachtige reis die nog wel even mag duren."
Dat zul je als Feyenoorder niet snel meemaken, snap wel dat je daar niet bekend mee bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Omdat ik iets serieus aan kaart en even niet mee dans in de blinde euforie?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haha wat ben jij een verzuurd mannetje.
Omdat je alles aangrijpt om zuur te doen ja. Elke reactie van je is negatief.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik iets serieus aan kaart en even niet mee dans in de blinde euforie?
Sterk argument.
omdat je maar zoekt naar iets en niet luistert naar de antwoorden die gegeven worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat ik iets serieus aan kaart en even niet mee dans in de blinde euforie?
Sterk argument.
Ah en het gaat alweer over Feyenoord. Waar je druk mee kunt zijn op een dag als deze.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zul je als Feyenoorder niet snel meemaken, snap wel dat je daar niet bekend mee bent.
Zijn vraag is toch niet onterecht? Gebeurt het vaker?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zul je als Feyenoorder niet snel meemaken, snap wel dat je daar niet bekend mee bent.
wil je de pot of de ketel zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah en het gaat alweer over Feyenoord. Waar je druk mee kunt zijn op een dag als deze.
voor de 80e keer, jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn vraag is toch niet onterecht? Gebeurt het vaker?
Nee, dit was de eerste keer. Niet dat ik denk dat het uit had gemaakt, maar achteraf een goede beslissing (op de verkeerde manier genomen).quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Ik vraag me dat gewoon af hoor. Dat jij dat direct af doet als trollen of misgunnen is jouw probleem en niet het mijne.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat je maar zoekt naar iets en niet luistert naar de antwoorden die gegeven worden.
In engeland doen ze het ook is al meerdere malen aangegeven.
en omdat je duidelijk aan het trollen bent nu.
In Nederland ja. In het andere landen gebeurt het vaker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dit was de eerste keer. Niet dat ik denk dat het uit had gemaakt, maar achteraf een goede beslissing (op de verkeerde manier genomen).
Het zou ook eerlijker zijn als Ajax net als Real Madrid een budget had van 600 miljoenquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag me dat gewoon af hoor. Dat jij dat direct af doet als trollen of misgunnen is jouw probleem en niet het mijne.
Die wedstrijden tegen Barcelona hebben natuurlijk godsgruwelijk veel energie gekost terwijl Ajax rust kreeg.
Ik doe daarmee niets af aan de prima prestatie van Ajax maar vraag me af of het niet logischer en wellicht ook eerlijker was geweest als zij ook vrijaf hadden gekregen en die wedstrijden verzet waren.
En ja dat is compleet hun probleem verderal zouden er eigenlijk standaard Europese richtlijnen voor moeten bestaan.
in Spanje kan dat sowieso nauwelijks omdat ze meer competitiewedstrijden spelen maar het is voor hun de normaalste zaak van de wereld om veel van dit soort wedstrijden te spelen en voor Ajax helaas niet meerquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag me dat gewoon af hoor. Dat jij dat direct af doet als trollen of misgunnen is jouw probleem en niet het mijne.
Die wedstrijden tegen Barcelona hebben natuurlijk godsgruwelijk veel energie gekost terwijl Ajax rust kreeg.
Ik doe daarmee niets af aan de prima prestatie van Ajax maar vraag me af of het niet logischer en wellicht ook eerlijker was geweest als zij ook vrijaf hadden gekregen en die wedstrijden verzet waren.
En ja dat is compleet hun probleem verderal zouden er eigenlijk standaard Europese richtlijnen voor moeten bestaan.
ja we gaan zien of dit stand houdtquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Never make promises when you are happy and never make decisions when you are angry.
Alsof er ook maar iets eerlijk is de voetbalwereld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn een klein land en staan laag in lijst. Dan is het nie rraar als je mogelijkheden aangrijpt om hoger te komen zoals het verplaatsen van een speelronde. Wat interesseert het me of ze dat ook doen in Spanje of Engeland? Als wij er maar profijt van hebben.
Ik had het nog niet gezien, stond bij de YT suggesties dus ik klik even. Daar ging mijn koffie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:22 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog even aan gedacht.
Ajax heeft voor eredivisiebegrippen ook een gigantische begroting. Als je zo gaat redeneren had je die wedstrijd tegen Zwolle ook gewoon door kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het zou ook eerlijker zijn als Ajax net als Real Madrid een budget had van 600 miljoen
Bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:02 schreef onlogisch het volgende:
in Engeland gebeurt het aan de lopende band.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft voor eredivisiebegrippen ook een gigantische begroting. Als je zo gaat redeneren had je die wedstrijd tegen Zwolle ook gewoon door kunnen laten gaan.
Als je mee wilt doen met de grote jongens moet je die extra wedstrijden maar op de koop toenemen. Iets wat ze in de grote voetballanden ook doen.
Voor de 10e keer, in Engeland doen ze dit ook regelmatig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef Elan het volgende:
Als je mee wilt doen met de grote jongens moet je die extra wedstrijden maar op de koop toenemen. Iets wat ze in de grote voetballanden ook doen.
quote:
Stop met deze act, de jaloezie spat er van af.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft voor eredivisiebegrippen ook een gigantische begroting. Als je zo gaat redeneren had je die wedstrijd tegen Zwolle ook gewoon door kunnen laten gaan.
Welke PL wedstrijden zijn recent verzet dan?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de 10e keer, in Engeland doen ze dit ook regelmatig.
Dat weet ik niet uit mijn hoofd maar kan er wel een paar vinden na goed zoeken. In Engeland hebben ze ook grote, brede selecties. Een Dailey Blind heeft dit seizoen al 41 wedstrijden gespeeld, Stones bijvoorbeeld 32.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke PL wedstrijden zijn recent verzet dan?
In Engeland hebben ze sowieso krankzinnig veel wedstrijden met al die cups en een grote competitie.
Dat is in Nederland toch niet het geval met 34 wedstrijden en een beker wat tot de halve finale meestal niks voorstelt.
Heb jij ook nog een beetje trots gevoeld als Nederlander of heb jij alleen Tottenham gekeken?quote:
Ik moest gisteravond wel even aan je denken toen Dani de Wit erin kwam.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een beetje trots gevoeld als Nederlander of heb jij alleen Tottenham gekeken?
Dani de Wit als niveautje NAC die gewoon in de Allianz Arena en het Santiago Bernabeu heeft gespeeldquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest gisteravond wel even aan je denken toen Dani de Wit erin kwam.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 06-03-2019 om 12:29:06Behind the scenes! 😎Stay tuned for more...#UCL #reaaja https://t.co/KhDdzPMvwX reageer retweet
Vond het wel een aparte wissel, blijkbaar ziet Ten Hag er wel wat in. (en Veltman die er nog even inkwam was wel de ultieme vernedering)quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit als niveautje NAC die gewoon in de Allianz Arena en het Santiago Bernabeu heeft gespeeldDie voor altijd in de boeken staat als we over twintig jaar statistieken opzoeken van deze wedstrijd
Ik hoop op een paar fraaie filmpjes.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 06-03-2019 om 12:29:06Behind the scenes! 😎Stay tuned for more...#UCL #reaaja https://t.co/KhDdzPMvwX reageer retweet
Ik zei nog dat het mis zou gaan toen Veltman erin kwamquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond het wel een aparte wissel, blijkbaar ziet Ten Hag er wel wat in. (en Veltman die er nog even inkwam was wel de ultieme vernedering)
Tarik Oulida, Dennis Schulp en Menno Willemsquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dani de Wit als niveautje NAC die gewoon in de Allianz Arena en het Santiago Bernabeu heeft gespeeldDie voor altijd in de boeken staat als we over twintig jaar statistieken opzoeken van deze wedstrijd
Viel prima in ja. Zal er volgende CL wedstrijd wel instaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei nog dat het mis zou gaan toen Veltman erin kwamhij deed het nog niet eens slecht trouwens.
Ja denk dat ze Kristensen ondertussen wel afgeschreven hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Viel prima in ja. Zal er volgende CL wedstrijd wel instaan.
Staat Real Madrid al op marktplaats?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vaste hapWiki aanpassen na een vernedering
Denk dat Veltman verdedigend ook niet per se veel minder is dan Mazraoui.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk dat ze Kristensen ondertussen wel afgeschreven hebben.
Gouden fotoquote:
Verdedigend zeker niet, aan de bal...quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Veltman verdedigend ook niet per se veel minder is dan Mazraoui.
Nee ik zat hem gisteren af en toe te knijpen bij Mazraoui, dat binnenhouden van die bal deed hij dan wel goed (al dacht ik dat hij over de lijn was).quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat Veltman verdedigend ook niet per se veel minder is dan Mazraoui.
Net nog wat samenvattingen gekeken met Engels en Spaans commentaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef Themeparktommy het volgende:
Die radiouitzending geeft me kippenvel! Net de goal van Tadic meegekregen, heerlijk!
Aan de bal wel ja, hopen dat we de eerste wedstrijd uit spelen. Wordt dat ook geloot nu?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verdedigend zeker niet, aan de bal...
Leek mij ook achter ja. Hij had wel mazzel dat Vinicius eruit ging want daar had hij totaal geen grip op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik zat hem gisteren af en toe te knijpen bij Mazraoui, dat binnenhouden van die bal deed hij dan wel goed (al dacht ik dat hij over de lijn was).[..]
Net nog wat samenvattingen gekeken met Engels en Spaans commentaar.
Zoek nog wel meer eigenlijk.
Daar moet je bij De Ligt wel op inzetten nu.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien wel, maar de vraag blijft of je meer dan 100 miljoen gaat krijgen voor een speler uit de Nederlandse competitie, hoeveel indruk hij ook maakt in de CL..
Die kan wel aardig dribbelen ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leek mij ook achter ja. Hij had wel mazzel dat Vinicius eruit ging want daar had hij totaal geen grip op.
Ik vond dat echt irritant lang duren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Merk nu pas hoe ongelofelijk lang het duurde met die VAR... dacht dat het al lang duurde op het moment, maar ik ging ervan uit dat het meer de spanning was, maar die VAR heeft echt minuten geduurd!
Die hebben wij maat.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:47 schreef skysherrif het volgende:
Enige nadeel is dat zij de beste CV ter wereld hebben
Denk niet dat Liverpool het redt tegen Bayern.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:47 schreef skysherrif het volgende:
Tegen lfc zie ik ons ook nog wel kansen hebben, aangezien die gewoon geen spits meer hebben in topvorm en de sleet er dit seizoen wat op zit. Enige nadeel is dat zij de beste CV ter wereld hebben
Als we maar niet weer Bayern loten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat Liverpool het redt tegen Bayern.
Bleef gister moeiteloos overeind inderdaad.quote:
Terwijl je toch na 2 minuten als scheids zou kunnen zeggen ‘joh we weten het blijkbaar niet 100% dus we grijpen simpelweg niet in’quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Merk nu pas hoe ongelofelijk lang het duurde met die VAR... dacht dat het al lang duurde op het moment, maar ik ging ervan uit dat het meer de spanning was, maar die VAR heeft echt minuten geduurd!
Dat hoop ik ook niet nee. Zijn nu aardig in vorm en het is toch leuker om weer tegen een andere tegenstander te spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we maar niet weer Bayern loten.
De Jong en De Ligt maar lekker rust geven. #knvbquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef TLC het volgende:
Je zou toch bijna vergeten dat later deze maand de EK kwalificatie al begint![]()
Tegen Wit-Rusland ja, maar 3 dagen later tegen de Duitsers aub nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Jong en De Ligt maar lekker rust geven. #knvb
Porto/Romaquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet nee. Zijn nu aardig in vorm en het is toch leuker om weer tegen een andere tegenstander te spelen.
Bayern krijgt gewoon pakkie hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet nee. Zijn nu aardig in vorm en het is toch leuker om weer tegen een andere tegenstander te spelen.
Was ook niet serieus hoor. Wist niet eens dat ze dan al tegen Duitsland moeten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Tegen Wit-Rusland ja, maar 3 dagen later tegen de Duitsers aub niet
Dat is vooral het narratief. Natuurlijk zou het beter zijn om naast De Jong een kloon van De Jong te hebben, die ook nog eens niet vertrekt na 1,5 goede jaren. Maar voorlopig heeft Ajax er daar maar één van en volgend seizoen 0. En is er geen alternatief in de selectie.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:22 schreef Marcoss het volgende:
Trouwens wel weer mooi van Schöne, die krijgt nog maar eens kritiek dat hij te traag is geworden, de snelheid van het spel niet meer aan kan en zeker in grote wedstrijden continu voorbij gelopen wordt en dan bedenkt hij dat het misschien wel handig om de aandacht af te leiden door uit bij Real zo'n geniale goal te maken
Dan mag Virgil in oranje nog wel een tandje beter gaan spelen wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleef gister moeiteloos overeind inderdaad.
Maar in alle ernst vind ik vvd nog wel net een niveautje beter (geef mdl 1 of 2 jaar nog)
Bayern wordt lastiger denk ik, omdat die wel echt in een goede vorm steken, creatiever zijn op het middenveld en een goede spits hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat Liverpool het redt tegen Bayern.
Muah ook Van Dijk heeft nog vaak zat schoonheidsfoutjes.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bleef gister moeiteloos overeind inderdaad.
Maar in alle ernst vind ik vvd nog wel net een niveautje beter (geef mdl 1 of 2 jaar nog)
Dat dacht is dus serieus gister ook, sinds wanneer kan Blind zo koppen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel een raadsel waarom hij niet elke wedstrijd als een beest (kop)duels aangaat.
Lijkt mij geen fijne ploeg voor Ajax.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:55 schreef skysherrif het volgende:
Atletico Madrid lijkt natuurlijk door te gaan op dit moment ipv Juve, lijkt me gezien hun vorm over het hele seizoen geen onneembare horde @El-Stinho
Klopt, maar Van Dijk maakt echt heel die verdedigende linie stukken beter, haalt ook zoveel kastanjes uit het vuur voor zijn medeverdedigers en is koppend beter. Achja beide geweldig iig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook Van Dijk heeft nog vaak zat schoonheidsfoutjes.
De Ligt in de CL is fenomenaal dit seizoen.
Je moet nu gewoon hopen dat je achtereenvolgens City/Bayern/Barça treft.quote:
Natuurlijk niet, die zijn ook vaak genoeg kwetsbaar en hebben de neiging te choken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Oke Spurs zijn we niet helemaal kansloos tegen trouwens.
Ik moet helemaal niks!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet nu gewoon hopen dat je achtereenvolgens City/Bayern/Barça treft.
Ga weg met clubs als Porto/Roma
gisteren misschien wel maar als je dit Real neemt zou alleen De Ligt een basisplaats hebben denk ikquote:
Notabene in de Arena ook nogquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook niet serieus hoor. Wist niet eens dat ze dan al tegen Duitsland moeten.
Want??quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Hoe Ajax grip kreeg op Real en 'in de geest van Cruijff' de wedstrijd uitspeelde
Ajax klopte Real Madrid dinsdag in het Santiago Bernabeú (1-4) in wat 'een bokswedstrijd zonder dekking' werd. Verdedigend lieten de Amsterdammers regelmatig steken vallen, maar aanvallend was de formatie van Erik ten Hag uitstekend. Een analyse.
Door Koen Bloks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Waarom?quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
80 miljoen nu al in totaal binnen dankzij de CL?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:02 schreef JanCees het volgende:
Gister was goed voor 10,5+2,7 miljoen
Genot
En niet te vergeten, de waarde van de spelers stijgen enorm door de CL potten.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
80 miljoen nu al in totaal binnen dankzij de CL?
Op papier zijn we kansloos tegen City, maar City presteert meestal maar matig in Europa.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die zijn ook vaak genoeg kwetsbaar en hebben de neiging te choken.
Alleen City denk ik vooraf dat je echt totaal kansloos bent, en tegen Barça kan je nog grandioos spelen maar dan schiet die Messi er zo weer ineens vier in
Ik voel nog steeds adrenalinequote:Op woensdag 6 maart 2019 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels wel aardig ja maar het is lang geleden dat ik zo blij in bed plofte.
Hot take, op dit moment (dit seizoen) vind ik Onana beter dan Courtois. Frenkie de jong op 6 dan miss bij Real ipv Casemiro?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren misschien wel maar als je dit Real neemt zou alleen De Ligt een basisplaats hebben denk ik
Tagliafico zou ook niet misstaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
gisteren misschien wel maar als je dit Real neemt zou alleen De Ligt een basisplaats hebben denk ik
Jepquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
80 miljoen nu al in totaal binnen dankzij de CL?
Dit Ajax kan alle ploegen hebben. Daarbij speel je ook voor de affiches toch? Als supporter zou ik liever tegen de grote jongens spelen dan tegen ploegen als Porto/Roma.quote:
Als we Porto/Roma hebben uitgeschakeld krijg je daarna alsnog dat mooie affiche.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit Ajax kan alle ploegen hebben. Daarbij speel je ook voor de affiches toch? Als supporter zou ik liever tegen de grote jongens spelen dan tegen ploegen als Porto/Roma.
Ja als we maar niet de Monaco-route volgen, die kregen ook veel voor hun spelers maar hebben er uiteindelijk ook niet veel goeds mee kunnen doen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En niet te vergeten, de waarde van de spelers stijgen enorm door de CL potten.
Het zal daar ook wel een keer lukken om die stap te maken, zelfde voor PSG.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op papier zijn we kansloos tegen City, maar City presteert meestal maar matig in Europa.
Dat krijg je dan toch de ronde erna? En tegen een City of PSG ga je er snoeihard af.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit Ajax kan alle ploegen hebben. Daarbij speel je ook voor de affiches toch? Als supporter zou ik liever tegen de grote jongens spelen dan tegen ploegen als Porto/Roma.
Misschien voor Feyenoord nog bijzonder maar je moet gewoon gunstig loten nuquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die linksback die Marcelo op de bank houdt is ook wel aardig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tagliafico zou ook niet misstaan.
Onana had die 1-3 wel kunnen/moeten hebben dacht ik, ook in de 1e helft zat hij er een keer volledig naast, De Jong kan je over discussieren inderdaad, maar hun grootste probleem op het middenveld is dat er te weinig beweging en diepgang in zitquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hot take, op dit moment (dit seizoen) vind ik Onana beter dan Courtois. Frenkie de jong op 6 dan miss bij Real ipv Casemiro?
En dat, ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En tegen een City of PSG ga je er snoeihard af.
Porto is een club met meer historie dan een PSG of City op Europees gebied.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
imagine wat er voor inkomende transfergelden gaan komen... po'hquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat worden mij toch een jaarcijfers
quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat worden mij toch een jaarcijfers
Ze mogen best wat van dit geld gebruiken om het kunstgras uit de Eredivisie te slopen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
imagine wat er voor inkomende transfergelden gaan komen... po'h
Bedoel je echt dat jij Ajax kwalitatief beter vindt dan die andere ploegen? Of begrijp ik je dan verkeerd?quote:
Historie is mooi, maar de absolute wereldtop speelt bij PSG of City. Daar wil je je toch mee meten? Hoewel ik begrijp dat een kwartfinale tegen Porto/Roma als meer wenselijk wordt gezien i.v.m. de kansen. Anderzijds versla je 'gewoon' de recordhouder CL.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Porto is een club met meer historie dan een PSG of City op Europees gebied.
Nee. Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je echt dat jij Ajax kwalitatief beter vindt dan die andere ploegen? Of begrijp ik je dan verkeerd?
Ajax heeft toch ook alleen maar prut binnengehaald na transfers van KJH, Suarez, Babel etc.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als we maar niet de Monaco-route volgen, die kregen ook veel voor hun spelers maar hebben er uiteindelijk ook niet veel goeds mee kunnen doen.[..]
Het zal daar ook wel een keer lukken om die stap te maken, zelfde voor PSG.
Speelronde 3 weer. Daarna alleen nog zwakke broedersquote:Op woensdag 6 maart 2019 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was ook niet serieus hoor. Wist niet eens dat ze dan al tegen Duitsland moeten.
Ach ik zie het allemaal wel wie er geloot wordt, zie het toch als een extraatje.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Historie is mooi, maar de absolute wereldtop speelt bij PSG of City. Daar wil je je toch mee meten? Hoewel ik begrijp dat een kwartfinale tegen Porto/Roma als meer wenselijk wordt gezien i.v.m. de kansen. Anderzijds versla je 'gewoon' de recordhouder CL.
Welke vorm? Sinds de winterstop is de vorm verschrikkelijk, behalve de wedstrijd Feyenoord-uit voor de beker en de beide wedstrijden tegen Real.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg ik niet.
Ik zeg alleen dat Ajax in haar huidige vorm ook Barcelona of PSG kan verslaan.
Je hoeft niet kwalitatief beter te zijn om ploegen te verslaan gelukkig.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedoel je echt dat jij Ajax kwalitatief beter vindt dan die andere ploegen? Of begrijp ik je dan verkeerd?
op basis van alle CL wedstrijden tot nu toe.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welke vorm? Sinds de winterstop is de vorm verschrikkelijk, behalve de wedstrijd Feyenoord-uit voor de beker en de beide wedstrijden tegen Real.
Ben het totaal met je oneens dus, snap ook niet op basis waarvan je zoiets kan zeggen. Ja, op basis van wat ik hierboven zeg; 3 wedstrijdjes. Maar dat vind ik dan behoorlijk opportuun.
Dan heb je het niet meer over vorm, waar @onlogisch het wel over heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op basis van alle CL wedstrijden tot nu toe.
Nja Suárez kwam als vervanger van Babelquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook alleen maar prut binnengehaald na transfers van KJH, Suarez, Babel etc.
Na de wedstrijd al eentje?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef skysherrif het volgende:
Pantelic Podcast is geweldig gisteravond
Ja, arco is dronken denk ik hahaquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd al eentje?
Dan ga ik die zo luisteren. ArcoGod en FreekGod.
De vorm die ze in de CL hebben. Dat is je toch ook wel opgevallen?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Welke vorm? Sinds de winterstop is de vorm verschrikkelijk, behalve de wedstrijd Feyenoord-uit voor de beker en de beide wedstrijden tegen Real.
Ben het totaal met je oneens dus, snap ook niet op basis waarvan je zoiets kan zeggen. Ja, op basis van wat ik hierboven zeg; 3 wedstrijdjes. Maar dat vind ik dan behoorlijk opportuun.
Van Geel is achteraf echt een hele dure fout geweest, je ziet hem bij Feyenoord nu ook op dezelfde manier bezig en daar blijft niets van over qua transferwaardes....quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja Suárez kwam als vervanger van Babelmaar toen zat Van Geel er en die haalde allemaal middelmaat binnen ja.
Overmars is wel beter op technisch gebied, alhoewel er ook nog wel teveel schoonheidsfoutjes inzitten.
Ik heb beide wedstrijden gezien, maar ik zie geen enkele reden om trots te zijn omdat Ajax de volgende ronde heeft behaald.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook nog een beetje trots gevoeld als Nederlander of heb jij alleen Tottenham gekeken?
HAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb beide wedstrijden gezien, maar ik zie geen enkele reden om trots te zijn omdat Ajax de volgende ronde heeft behaald.
Dan heb jij een wat andere definitie van vorm. Maar oké, ja in de CL is het goed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vorm die ze in de CL hebben. Dat is je toch ook wel opgevallen?
Dit heb ik gisteren ook aan iemand uit proberen te leggen, maar dat kwam niet helemaal aan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet kwalitatief beter te zijn om ploegen te verslaan gelukkig.
Kijk maar naar Feyenoord tegen Ajax en de wedstrijd gisteren
ook aan een supporter van feyenoord?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit heb ik gisteren ook aan iemand uit proberen te leggen, maar dat kwam niet helemaal aan.
Waarbij je ook nog hebt dat die VAR-tijd amper wordt bijgetrokken qua extra tijd. Gisteren was er 5 minuten extra tijd (geloof ik), terwijl ze enkel bij de 0-3 al meer dan 5 minuten bezig waren om te bepalen of de goal zou tellen of niet..quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Vreselijk slechte TD inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Geel is achteraf echt een hele dure fout geweest, je ziet hem bij Feyenoord nu ook op dezelfde manier bezig en daar blijft niets van over qua transferwaardes....
Door de manier waarop ze dat hebben gedaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb beide wedstrijden gezien, maar ik zie geen enkele reden om trots te zijn omdat Ajax de volgende ronde heeft behaald.
Nee, het was een Ajacied die net iets te euforisch was.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ook aan een supporter van feyenoord?
nee maar ik neem toch aan dat je in ieder geval blij bent dat er weer een aantal nederlandse spelers een hoog niveau aantikken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, wat? Volgens JR moet ik nu staan op de banken of zo.
heb werkelijk nog niks anders gedaan dan hier commenten en samenvatitngen kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:30 schreef SaferSephy het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite om productief te zijn? Ik wil alleen maar kijken en lezen over gisteravond..
Waarom ben je daar naar op zoek? Erkenning of wat? Eenieder moet met trots vervuld zijn, is het dat? Oprechte interesse dit hoor, want ik begrijp dat nooit zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze dat hebben gedaan.
die moet weer even op aarde landen, probeer het volgende week nog eensquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, het was een Ajacied die net iets te euforisch was.
Wat natuurlijk ook wel begrijpelijk is.
Waarbij PSG er wel zomaar al in de groepsfase uit had kunnen liggen, die maakten toen in de extra tijd nog de gelijkmaker bij Napoli, anders waren ze waarschijnlijk 3de geworden in de poule. Dus onverslaanbaar zijn ze natuurlijk ook niet..quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG heeft voorin enorme surplus aan kwaliteit en City is met Spurs geen typische Engelse ploeg. Tactisch enorm sterk en kwaliteit bohhh.. Nee geef mij maar andere clubs.
Niet trots, nee. Wel heel netjes en knap uiteraard, totaal niet verwacht, maar het is niet zo dat ik vanochtend met m’n borst vooruit trots naar m’n werk reed vanwege ‘het Nederlandse voetbal’.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door de manier waarop ze dat hebben gedaan.
Dat kan ik niet beloven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die moet weer even op aarde landen, probeer het volgende week nog eens
Juigenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:30 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee maar ik neem toch aan dat je in ieder geval blij bent dat er weer een aantal nederlandse spelers een hoog niveau aantikken.
dat je niet voor Ajax juigt moet je zelf weten, maar voor het nederlandse voetbal is een de ligt en een frenkie natuurlijk verschrikkelijk fijn.
dan heb ik het nog niet eens over een vd beek of een blind die er gewoon bij horen in het nationale elftal
Valentijn "Ik ga niet naar Madrid want ze zijn toch kansloos" Driessenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:38 schreef skysherrif het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)=seeding-televoetbal
maar even de podcast luisteren, ondaks dat driessen en verweij erin voorkomen
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar dit is natuurlijk gewoon heel goed mogelijk ja.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:36 schreef Liftdeur het volgende:
Maar zondagmiddag gewoon weer een moeilijke pot tegen Fortuna. Genot.
Uitwedstrijd had misschien wel gekund, maar thuis tegen dat soort ploegen geloof ik niet dat dat fout gaat eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar dit is natuurlijk gewoon heel goed mogelijk ja.
dat wordt 20-0quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uitwedstrijd had misschien wel gekund, maar thuis tegen dat soort ploegen geloof ik niet dat dat fout gaat eigenlijk.
Ik meende dat ze uit moesten. Nee, thuis gaat dat zeker geen probleem zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uitwedstrijd had misschien wel gekund, maar thuis tegen dat soort ploegen geloof ik niet dat dat fout gaat eigenlijk.
de ajax bvtjes kunnen dan echt niet dezelfde mindset opbrengen hoor.quote:
Ik vraag me dat gewoon af.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom ben je daar naar op zoek? Erkenning of wat? Eenieder moet met trots vervuld zijn, is het dat? Oprechte interesse dit hoor, want ik begrijp dat nooit zo.
Ik weet het niet, ik heb het idee dat de flow nu wel weer terug is...quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de ajax bvtjes kunnen dan echt niet dezelfde mindset opbrengen hoor.
Oh nee maar dat is dan ook weer wat overdrevenquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet trots, nee. Wel heel netjes en knap uiteraard, totaal niet verwacht, maar het is niet zo dat ik vanochtend met m’n borst vooruit trots naar m’n werk reed vanwege ‘het Nederlandse voetbal’.
Nee dat was absoluut niet sarcastisch.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit sarcastisch is, maar dit is natuurlijk gewoon heel goed mogelijk ja.
Dat zeker. Voor de neutrale toeschouwer was het leuk. Veel individuele acties en prima in de omschakeling.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me dat gewoon af.
Want vrij veel mensen vinden in elk geval het underdog aspect erg leuk en dan ook nog met aanvallend spel.
Oké.quote:
Net even nagekeken, 4 minuten precies duurde het... Voor mijn gevoel duurde het een uurquote:Op woensdag 6 maart 2019 13:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je ook nog hebt dat die VAR-tijd amper wordt bijgetrokken qua extra tijd. Gisteren was er 5 minuten extra tijd (geloof ik), terwijl ze enkel bij de 0-3 al meer dan 5 minuten bezig waren om te bepalen of de goal zou tellen of niet..
Nu was die wedstrijd gisteren toch al gespeeld, dus boeide het niet zoveel, maar toch.
Mooie goals ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zeker. Voor de neutrale toeschouwer was het leuk. Veel individuele acties en prima in de omschakeling.
Ja en vooracties. Die Zidane van Tadic was meesterlijk functioneel. Die actie van Neres op de achterlijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |