SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door D_A op 06-03-2019 12:42:22 ]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=sharequote:Op woensdag 6 maart 2019 10:49 schreef PicoMMP het volgende:
Is er al een samenvatting online met Engels commentaar?
Edit: gevonden
Wat. Een. Genot.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:53 schreef mabo11 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
De Romeinen hebben de laatste jaren nogal een reputatie. De tijd dat in Engeland hooligans rond wedstrijden van zich hebben doen spreken liggen een decennium of 4 achter ons.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeten we daar ook nog rekening mee gaan houden, alsof je in Londen niet gestoken kan worden
maar uiteindelijk gaat het mij toch om het voetbalquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:05 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
De Romeinen hebben de laatste jaren nogal een reputatie. De tijd dat in Engeland hooligans rond wedstrijden van zich hebben doen spreken liggen een decennium of 4 achter ons.
Real speelde wel tenenkrommend slecht ook hoor. Koekoek.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar uiteindelijk gaat het mij toch om het voetbal
nee, alleen vielen de goals gunstig voor Ajax, die Vinicius die uitviel, net na de 1-3 meteen 1-4 maken dan is het gewoon je avond als je Ajax bent.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Real speelde wel tenenkrommend slecht ook hoor. Koekoek.
Ajax kan denk ik ook nog wel beter dan dit. Sommige spelers vond ik tegenvallen. Schone kon niet echt mee met de snelheid. Vd Beek speelde het eerste uur ook niet goed. Veel te veel balverlies.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Ajax was gewoon zeer effectief, iets wat ze in de eerste wedstrijd miste...
Als ze zo elke wedstrijd kunnen spelen ben ik zeer benieuwd waar dit kan eindigen... wellicht weer in Madrid!
het maakt niet uit, maar je moet het toch even zeggen....quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:31 schreef satecl het volgende:
Prachtige prestatie! Wel tegen het slechtste Real van de afgelopen 20 jaar. Maar dat maakt verder niet uit.
Hopen voor jullie op Bayern uit de koker. Zou weer 2 prachtige wedstrijden worden.
Wat zou die De Ligt overigens waard zijn? Meer dan 120 miljoen??? Denk het eigenlijk wel![]()
Met van Dijk en De Ligt heeft Nederland het beste centrale duo uit zijn rijke geschiedenis. Dat is ook bijzonder.
Vinicius had Ajax wel geluk mee ja. Daar had de verdediging niet echt een antwoord op.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, alleen vielen de goals gunstig voor Ajax, die Vinicius die uitviel, net na de 1-3 meteen 1-4 maken dan is het gewoon je avond als je Ajax bent.
inderdaad, goeie speler mist alleen nog wat "afmakers" rustquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vinicius had Ajax wel geluk mee ja. Daar had de verdediging niet echt een antwoord op.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog even aan gedachtquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind ze eigenlijk altijd wel leuk maar vanochtend ontzettend gelachen om hun aflevering van maandag.
een maatje van mij werkt bij AT5 en die zei dat AT5 wel wil, maar ze krijgen kale niet te pakkenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:22 schreef PicoMMP het volgende:
Hopelijk vandaag een ingelaste Kale & Kokkie.
De ligt nog uit te brakken in bed, en terecht.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een maatje van mij werkt bij AT5 en die zei dat AT5 wel wil, maar ze krijgen kale niet te pakken
zal uberhaupt pas aan het eind van de dag zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De ligt nog uit te brakken in bed, en terecht.
die gaan 100% verzet worden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:28 schreef PicoMMP het volgende:
10/03 Ajax - Fortuna Sittard
13/03 Ajax - PEC Zwolle
17/03 AZ - Ajax
31/03 Ajax - PSV
03/04 Emmen - Ajax
06/04 Willem II - Ajax
09/04 of 10/04 Heenwedstrijd kwartfinale CL
14/04 Ajax - Excelsior (wordt verzet?)
16/04 of 17/04 Terugwedstrijd kwartfinale CL
21/04 Groningen - Ajax
Meer dan genoeg kansen gekregen ook hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |