Omg deze danquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:27 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja echt een beautyZou echt zonde zijn als niet telde vanwege die bal bij de zijlijn.
Ajaxquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Jaaa, gewoon meteen nog een beauty van een doelpunt scoren nadat Real gescoord had
No shit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitrekken ja.[..]
Zo werkt kans niet, dan wordt het juist hoger
Dat heb ik ook altijd hoor maar dan bij Feyenoord/PSV ofzo. Is dubbel, maar Europees toch wel voor Nederlandse team dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:44 schreef RokStarr het volgende:
Aan de ene kant huilt m'n hart flink als Ajax wint
Aan de andere kant, Nederlands team dus yay
Ik ook niet......kijk liever wielrennenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs met niks op de tv zou ik dat nog niet kijken
Slaap lekker! Als hij al in dat zkh is....heeft hij het misschien druk gehad met z'n gegevens omtrent de opname en waarschijnlijk ook wel kapotmoe.....komt morgen vast goed!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik ga slapen, niks meer van zkh-man gehoord, hijs helemaal niet meer online geweest sinds dat berichtje vanavond. Maar gewoon vanuit gaan dat wel goed gekomen is dan maar.
Trusten
Nee hij zou vanavond nog hotel pakken daar en dan morgen naar zkh. Maar goed, hij zal idd wel kapot moe zijn en hoor hem morgen vast wel weer idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slaap lekker! Als hij al in dat zkh is....heeft hij het misschien druk gehad met z'n gegevens omtrent de opname en waarschijnlijk ook wel kapotmoe.....komt morgen vast goed!
Even loslaten en lekker slapen!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:32 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee hij zou vanavond nog hotel pakken daar en dan morgen naar zkh. Maar goed, hij zal idd wel kapot moe zijn en hoor hem morgen vast wel weer idd.
Tuurlijk gaat dat goed.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh!
Sterkte QS, hoop dat het goed zal gaan!
Ha haquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:56 schreef STING het volgende:
Ik krijg steeds trek in cakejes door de OP
Gangmakers of roze koekenquote:Op woensdag 6 maart 2019 08:56 schreef STING het volgende:
Ik krijg steeds trek in cakejes door de OP
Hier ook, maar ik heb een koekiemonster dus ik krijg überhaupt de kans niet......quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:04 schreef S95Sedan het volgende:
Echt al vet lang geen koekjes meer gegeten hier.
Haal het eigenlijk ook maar weinig in huis.
Lijkt op een roze koek, maar dan met iets wat op chocola lijkt en nog een jam laagje erin, een stuk zoeter dusquote:
Lekkerrrr!quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:07 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt op een roze koek, maar dan met iets wat op chocola lijkt en nog een jam laagje erin, een stuk zoeter dus
Fijn!quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:18 schreef quickstepster het volgende:
Hele slechte cakejes zijn dat!
Vriend is inmiddels veilig aan de overkant geland
Dankje! Hijs gelukkig zelf ook wel lekker nuchter dus komt wel goed zegt hij steeds. Die artsen krijgen diploma ook niet bij zak aardappels natuurlijk 🤣quote:
Ik hou wel echt van koeken en cakejes, maar de weegschaal wat minder. Dus probeer toch niet te vaak in huis te halen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:51 schreef Sarabi het volgende:
Roze koeken kreeg ik bij het bloed prikken
Gangmakers ken ik niet
Ben ook niet zo'n koekiemonster, neem nu af en toe een droog biscuitjes die nog over zijn van de smores.
Cookiemonster telt nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 09:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik heb een koekiemonster dus ik krijg überhaupt de kans niet......
Sneller.......au.......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Cookiemonster telt niet
Gewoon sneller zijn dan
Gelukkig dat je wat van hem heb gehoord.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:46 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen
Fijn QS dat hij veilig aan de overkant is
Net gelukkig appjes gekregen met goedemorgen en dat alles goed gegaan is en hij nu in zkh is en zo geopereerd wordt
Roze koeken, doet me terugdenken aan de eerste 2 jaar op de middelbare school. Had je je eigen drinkbeker en dan kon je in de pauze tafel voor tafel drinken ophalen en nam ik er vaak een roze koek bij. Gangmakers zijn wel lekkerder ja
Ja idd, hij zoekt steeds contact uit zichzelf verder welquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je wat van hem heb gehoord.
Tot nu toe toch allemaal goede tekens?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja idd, hij zoekt steeds contact uit zichzelf verder wel
Ben meestal gewend dat ik iets vraag en daarop gereageerd wordt en dan weer stil is. Maar hij vertelt gewoon uit zichzelf
Het is nog niet echt klef ofzo via de app, maar wel gezellig
Ik vind ze wel leuk om te krijgen maar doe het zelf nooitquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt goed Hestia
Persoonlijk haat ik die voiceberichtjesMaar haat dan ook telefoneren
35+ gradenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Des te meer je dan straks het mooie weer weer waardeert
Ja lullig voor jullie maar als het de komende week nou min tien wordt met veel sneeuw en hagel is het wel leuk dat ik weg ga jaquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hier in NL echt mooi weer wordt heeft zij er al 2 maand hitte in Thailand opzitten. Is het in NL voor haar doen weer koudquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
35+ graden
Zweten
Je bed uit drijven
Ik heb een ventilator die vrij stil is. Airco heb ik wel over zitten denken, misschien eens overwegen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Heb airco. Met 35 graden kan ik niet slapen.
Ik heb het een keer gedaan. Was op een ander eiland en de opties met airco vond ik te duur.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator die vrij stil is. Airco heb ik wel over zitten denken, misschien eens overwegen.
Maar dat wordt het nietquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja lullig voor jullie maar als het de komende week nou min tien wordt met veel sneeuw en hagel is het wel leuk dat ik weg ga ja
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
35+ graden
Zweten
Je bed uit drijven
Dat denk ik ook niet neequote:Op woensdag 6 maart 2019 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het een keer gedaan. Was op een ander eiland en de opties met airco vond ik te duur.
Nah niet te doen.Ik heb het 2 dagen volgehouden en ben toen toch maar voor de duurdere optie gegaan
![]()
50 euro per nachtMaar dat is voor Thailand wel duur
Ik denk dat over een paar jaar airco hier in nl geen overbodige luxe meer zal zijn.
Probeer haar te bekeren!quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:22 schreef STING het volgende:
[..]![]()
Helaas hier iemand die helemaal weg is van 35+ graden
Ik ook.......kom maar door met die warmtequote:Op woensdag 6 maart 2019 10:22 schreef STING het volgende:
[..]![]()
Helaas hier iemand die helemaal weg is van 35+ graden
Alleen mits goede airco en voldoende koel drinken en ijs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind 35 ook fijn maar zou er niet in willen werken.
Ja maar in airco werk je niet in 35 graden natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen mits goede airco en voldoende koel drinken en ijs.
Mwah, ik ben wel tevreden met het recente weer tot zover eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja lullig voor jullie maar als het de komende week nou min tien wordt met veel sneeuw en hagel is het wel leuk dat ik weg ga ja
I know a lost cause when I see onequote:Op woensdag 6 maart 2019 10:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet neeStandaard in een nieuwbouwhuis
[..]
Probeer haar te bekeren!
Ik kan mij niet herinneren dat het zo laat nog zo koud is geweest?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
Mwah, ik ben wel tevreden met het recente weer tot zover eigenlijk
Maar wie weet krijgen we idd toch nog een horrorwinter in maart of april
Ja misschien als je alleen thuis bent maar anders val je anderen er alleen maar lastig mee als je gaat luisterenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk om te krijgen maar doe het zelf nooit
Weet niet precies wanneer het was, maar het heeft een aantal keer in maart & april nog gevroren en gesneeuwd. Maar hopelijk is dat dit jaar niet het geval uiteraardquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat het zo laat nog zo koud is geweest?
Oh zo, ja dan kan ik mijn bijbaantje bij de Efteling ook wel noemenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar in airco werk je niet in 35 graden natuurlijk
Ik heb 2 jaar terug op het strand toen ik daar werkte een lichte zonnesteek opgelopen. Was het 25+ dacht ik. Is niet goed hoor
Sting-operationquote:
Laat maar komen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet nee. Wil weer wat vaker kunnen motorrijden.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer het was, maar het heeft een aantal keer in maart & april nog gevroren en gesneeuwd. Maar hopelijk is dat dit jaar niet het geval uiteraard
Ik heb wel eens mijn verjaardag (begin april) gevierd met een sneeuwstorm. Ook wel eens een hittegolf gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat het zo laat nog zo koud is geweest?
Luik bastenaken luik 2016 half april was in de sneeuwquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer het was, maar het heeft een aantal keer in maart & april nog gevroren en gesneeuwd. Maar hopelijk is dat dit jaar niet het geval uiteraard
Why not both?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Huishoud to do lijstje is klaar
Zal ik gaan lezen of na maanden weer eens de Switch aan zetten.
Hier videoland aanzwengelen......quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:54 schreef Sarabi het volgende:
Huishoud to do lijstje is klaar
Zal ik gaan lezen of na maanden weer eens de Switch aan zetten.
Wat ga je kijken?quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier videoland aanzwengelen......
's avonds is die keuze wel makkelijker, eerst gamen, daarna lezenquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat als eerste....allebei tegelijkertijd lukt me niet
Eerst maar eens Super Smash Bros.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van temptation island![]()
Geen sneeuw is altijd goedquote:Op woensdag 6 maart 2019 10:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoop het niet![]()
Qua temperatuur is het deze winter goed te doen moet ik wel zeggen
En glad......quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen sneeuw is altijd goed
Want koud
Ajax heeft gisteren gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik denk toch steeds dat jij een extra reden hebt om extra enthousiast te zijn
Ha ha okee danquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:54 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Ajax heeft gisteren gewonnen![]()
![]()
![]()
En ik ben gewoon een enthousiast persoon, maar ben nu wel toe aan koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |