Kakkerlakken die ajax niks gunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom zijn hier mensen mad dat die goal telt?
Jij weet het met je dikke reet op de zetel beter dan de VAR die het uit 100 verschillende cameraposities kan bekijken. Oke.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het verre van erg, maar die bal was 100% over de lijn.
uit 1 van de beelden zag ik hem toch echt over de lijn. maar ik klaag verder niet hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
moet volledig over de lijn zijn
was het volgens mij niet
Hier trap ik niet in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet het met je dikke reet op de zetel beter dan de VAR die het uit 100 verschillende cameraposities kan bekijken. Oke.
jeetjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij weet het met je dikke reet op de zetel beter dan de VAR die het uit 100 verschillende cameraposities kan bekijken. Oke.
Dat dacht ik ook, tot je dat 2de camerastandpunt zag. En geen clear error is doorspelen ...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het verre van erg, maar die bal was 100% over de lijn.
heeft met de ronding van de aarde te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
uit 1 van de beelden zag ik hem toch echt over de lijn. maar ik klaag verder niet hoor.
quote:
Diep van binnen zijn we allemaal ajacied.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
KOEKOEKlekker hoor. Ik heb gejuicht
oh is dat hetquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heeft met de ronding van de aarde te maken
Op naar het PEC topic!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Het weekend rust heeft Ajax overduidelijk goed gedaan
dat was dat beeld schuin zeker..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
uit 1 van de beelden zag ik hem toch echt over de lijn. maar ik klaag verder niet hoor.
Als Ajax wint in Madrid, pakt de ploeg 2 punten extra voor de UEFA-ranking van de eredivisie. Plaatsing voor kwartfinale CL = 1 bonuspunt. Dit kan de eredivisiekampioen van 2020 aan een directe plek in groepsfase CL (en veel poen) helpen, als Napoli in de EL wint van Salzburg.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax redt dit wel.
Krijgt Ajax nu nog extra bonuspunten voor het coëfficiënt van Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |