Man wat was jij slecht netquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef MC-Morgan het volgende:
Gert had prima meegekund tijdens dit potje Hax.
Stond zo vaak vrij he en die gasten blijven maar falenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef MC-Morgan het volgende:
dagjesvolk hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stond zo vaak vrij he en die gasten blijven maar falen
Misschien zit hij achter de goal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef O_o_ het volgende:
Waar is René? Kijkt 'ie weer eens met "vrienden"?
Sauna en whiskey genotquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef O_o_ het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef O_o_ het volgende:
Gratz!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef wdn het volgende:
ik heb gescoord tijdens mijn eerste hax ball event
Er waren dan ook enkel nikskunners zoals ondergetekendequote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef wdn het volgende:
No @Scrummie2.0 , no partyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ging jij niet weg nadat je op een leeg doel op de paal schoot?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef wdn het volgende:
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef wdn het volgende:
Is ook te druk. Maar meldde het gewoon ff.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
denk dat room max van meer dan 12 gaat laggen
Ruim je het wel zelf op?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:06 schreef wdn het volgende:
Bedankt Cruijff.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef -Chakotay- het volgende:
woooooooooooooow
reaal heeft wel kansen
maar goed.. als je niet scoort win je niet
Ja scrummie zeurde ook al.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook te druk. Maar meldde het gewoon ff.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef -Chakotay- het volgende:
woooooooooooooow
reaal heeft wel kansen
maar goed.. als je niet scoort win je niet
Nee, maar max is normaal een bescheiden jongen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Terwijl ik "normaal" een van de beteren ben.
leuk maar slecht voor mijn keyboardquote:
Donny is een simpele jongen wiens benen slechts zo snel als zijn brein gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Dit soort wedstrijden gaat Donny's pet te boven.
Niet als ze de Ligt halenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:07 schreef Zorro het volgende:
Real gaat meer problemen krijgen als Ramos definitief stopt/vertrekt dan bij het vertrek van Ronaldo.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:05 schreef MC-Morgan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |