True story!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:57 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Haha, 37 miljoen op de bank is ook jaloersmakend hoor.
Ja maar ja, wie het kleine niet eert...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Yolanthe hoeft niks hogerop te zoeken. Ze is al binnen met wat ze zelf doet. Presenteren, acteren, eigen kledinglijn, restaurant. En laten we de miljoen volgers op Instagram niet vergeten. Mocht de nood hoog zijn naar geld doet ze toch gewoon sponsor dingen op Insta voor vies veel geld per post.
Welke roddels zoal?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Er gaan sowieso wel meer roddels over die relatie binnen de mediawereld. Allang. Ik durf wel te stellen dat die Wesley geen cookie is iig. Dominant. En ook niet al te slim.
Zo ist ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar ja, wie het kleine niet eert...
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af wie gaat Wes nu naar de kinderopvang brengen?
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:44:51Alle grapjes zijn natuurlijk leuk, maar het blijft verschrikkelijk om een gezin uit elkaar te zien vallen. Ik bedoel wie geef Wesley nu de fles? reageer retweet
ALLES ALLES ALLES!quote:
Het ziet er vooral erg fake uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef Meke het volgende:
Blijkbaar twee weken geleden opgenomen, ziet er wel uit alsof er een scheiding op komst is, ja
Ik ben, denk ik, dn enige die het jammer vindt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het ziet er vooral erg fake uit.
Vandaag geplaatst op youtube, ook wel apart.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:07 schreef Meke het volgende:
Blijkbaar twee weken geleden opgenomen, ziet er wel uit alsof er een scheiding op komst is, ja
Ik had nooit zo veel met die twee. Jammer voor de kinderen, dat wel ja. Yo en Wes gaan weer hun eigen weg, komen weer iemand tegen en leven weer hun eigen leven. Kinderen moeten zich maar aan zien te passen aan een scheiding.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben, denk ik, dn enige die het jammer vindt.
Maar om wat jij nu zegt, hoop ik altijd dat er eindelijk een huwelijk is dat stand houdt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had nooit zo veel met die twee. Jammer voor de kinderen, dat wel ja. Yo en Wes gaan weer hun eigen weg, komen weer iemand tegen en leven weer hun eigen leven. Kinderen moeten zich maar aan zien te passen aan een scheiding.
Toen ik lang lang geleden eens op haar instagram keek op zoek naar een bepaalde Ibiza natuurfoto viel het me al op dat Wesley nergens te zien was.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef Kippenboutje35 het volgende:
Wat ik dan afvraag, wist echt niemand dit? Of deed iedereen eromheen alsof..
Haha respectloos ook echtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:40 schreef tstile het volgende:
[..]
Toen ik lang lang geleden eens op haar instagram keek op zoek naar een bepaalde Ibiza natuurfoto viel het me al op dat Wesley nergens te zien was.
Als je als vrouw voor wie insta zo belangrijk is nergens je vent laat zien dan is dat dermate respectloos dat het wel duidelijk was dat het foute boel was.
Als een vrouw geen respect meer heeft / kan opbrengen voor haar vent dan is het over.
Aangezien mevrouw beter is in PR zal ze wel met een aandoenlijk verhaal komen.
Jan Roos grappig vindenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 17:44:51Alle grapjes zijn natuurlijk leuk, maar het blijft verschrikkelijk om een gezin uit elkaar te zien vallen. Ik bedoel wie geef Wesley nu de fles? reageer retweet
Het enige juiste woord ervoor. Het huwelijk gaat boven een carriere. Ze toont haar leven en haar zoontje op insta, maar Wes is zo goed als onzichtbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |