Ze kan niks, want ze heeft een burn-out. Te makkelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent niet een beetje hard. Je bent onnodig hard. En dat zet gewoon geen zoden aan de dijk als je wil dat je boodschap overkomt.
En hoe bedoel je dat ze zich verschuilt achter haar burn-out? Dat is juist een goede verklaring voor hoe ze zich nu voelt en daar heeft ze hulp voor?
Nee maar nu gaan huilen over je vriend van een paar maanden is het ook niet helemaal, er zijn ernstiger zaken om over te huilen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:16 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen waar ik eigenlijk zelf een beetje misselijk van word, maar weer je, wat jouw waarheid is, is misschien niet die van haar. Mensen zijn anders, niet iedereen is sterk, soms hebben mensen die aandacht nodig om er uit te komen.
Het is niet alsof ze al een jaar huilend in bed ligt.
Weet jij wat een burn-out in houdt, eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze kan niks, want ze heeft een burn-out. Te makkelijk.
Dat is voor iedereen verschillend he ....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee maar nu gaan huilen over je vriend van een paar maanden is het ook niet helemaal, er zijn ernstiger zaken om over te huilen.
En het zou niet een combinatie van factoren kunnen zijn? Zoals TS zelf al aangaf.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee maar nu gaan huilen over je vriend van een paar maanden is het ook niet helemaal, er zijn ernstiger zaken om over te huilen.
Ze huilt toch niet alleen om haar vriend? Ze gaat gewoon door een zware periode heen, alles bij elkaar was het waarschijnlijk ook een beetje de laatste druppel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet jij wat een burn-out in houdt, eigenlijk?
Het klinkt niet eens meer als een burn-out (ja, dat zal het eerder wel geweest zijn), het klinkt mij nu eerder als een depressie. En dat is zorgelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet jij wat een burn-out in houdt, eigenlijk?
Dat is toch niet de enige reden waarom TS nu huilt? Doe haar een plezier en lees eens goed het topic terug. Ze heeft duidelijk aangegeven dat het haar niet alleen om haar vriend gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen die burn-out. Het zijn verschillende dingen die tegelijkertijd spelen. Niemand ontkent dat er mensen zijn die het nog kutter hebben dan haar, maar dat betekent niet dat zij zich niet even een paar dagen kut mag voelen/dat mag laten blijken. En daar gaat het hier om. Een paar dagen. Het is niet iets dat weken speelt, dan zou ik het ook wat raar beginnen te vinden. Maar ze doet haar best, ze zet stappen. Dat zou juist aangemoedigd moeten worden imo. Heeft ze meer aan dan dat ze zich hier ook nog eens moet gaan verantwoorden voor haar gevoelens. Ieder mens is anders, de een kan net wat meer hebben dan de ander.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze kan niks, want ze heeft een burn-out. Te makkelijk.
Zo kom je niet over. Laat ik het zo zeggen, zoals je typt, lijk je te denken dat een burn-out niet bestaat en dat het een verzinsel is of zo.quote:
Vind ik ook. Maar ik denk dat haar psycholoog daar wel op verdacht is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het klinkt niet eens meer als een burn-out (ja, dat zal het eerder wel geweest zijn), het klinkt mij nu eerder als een depressie. En dat is zorgelijk.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen die burn-out. Het zijn verschillende dingen die tegelijkertijd spelen. Niemand ontkent dat er mensen zijn die het nog kutter hebben dan haar, maar dat betekent niet dat zij zich niet even een paar dagen kut mag voelen/dat mag laten blijken. En daar gaat het hier om. Een paar dagen. Het is niet iets dat weken speelt, dan zou ik het ook wat raar beginnen te vinden. Maar ze doet haar best, ze zet stappen. Dat zou juist aangemoedigd moeten worden imo. Heeft ze meer aan dan dat ze zich hier ook nog eens moet gaan verantwoorden voor haar gevoelens. Ieder mens is anders, de een kan net wat meer hebben dan de ander.
Ja dat is goed mogelijk maar dit is het moment om jezelf bij elkaar te rapen en door te gaan, huilen kan later.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het zou niet een combinatie van factoren kunnen zijn? Zoals TS zelf al aangaf.
Waarom kan huilen later?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja dat is goed mogelijk maar dit is het moment om jezelf bij elkaar te rapen en door te gaan, huilen kan later.
Het simpelweg gewoon doen.. Soms met veel tranen maar ik probeer wel tegen mijzelf te zeggen dat in bed blijven liggen ook niks helpt. Ik mag best zeggen dat februari echt een klote maand was en dat ik veel kwijt ben geraakt in 3 weken tijd maar ik probeer vast te houden aan de gedachte dat het leven toch doorgaat.. Hoe kut het soms ook is.quote:
Juist ja. En wat als TS dat nu niet kan en dat wat ze nu doet het beste is wat er op dit moment binnen haar vermogens ligt?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja dat is goed mogelijk maar dit is het moment om jezelf bij elkaar te rapen en door te gaan, huilen kan later.
Denk ik ook wel (en hoop ik ook vooral), maar dan is TS wel ver van huis.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar ik denk dat haar psycholoog daar wel op verdacht is.
En dan praat ze over zelfmoord. Daar is niemand mee geholpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:20 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ze huilt toch niet alleen om haar vriend? Ze gaat gewoon door een zware periode heen, alles bij elkaar was het waarschijnlijk ook een beetje de laatste druppel.
Hele goede instelling en een post waar TS ook gewoon echt wat aan heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het simpelweg gewoon doen.. Soms met veel tranen maar ik probeer wel tegen mijzelf te zeggen dat in bed blijven liggen ook niks helpt. Ik mag best zeggen dat februari echt een klote maand was en dat ik veel kwijt ben geraakt in 3 weken tijd maar ik probeer vast te houden aan de gedachte dat het leven toch doorgaat.. Hoe kut het soms ook is.
Nee, daarom loopt ze ook nog rond.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
En dan praat ze over zelfmoord. Daar is niemand mee geholpen.
Dingen en emoties opkroppen is juist enorm onverstandig. Slechter advies is vrijwel niet mogelijk imo. Komt het er later alleen maar nog harder uit. Emoties hebben en ze uiten is niks om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:23 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ze heeft hulp gezocht omdat ze bang werd van haar eigen donkere (zelfmoord)gedachtes. Top gedaan van TS, die tegenwoordigheid van geest had ze nogquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
En dan praat ze over zelfmoord. Daar is niemand mee geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |