En haar moeder heeft nog steeds die slopende ziekte. Het is niet één ding waar ze zich zorgen over maakt, maar de gehele situatie rondom.quote:
Het meeste wat ik hier zie is dat mensen zich bekommeren over jouw postgedrag. Blijkbaar roept het onderwerp ook veel bij jou op.quote:Serieus, heeft überhaupt iemand hier het hele topic doorgelezen? Worden echt dingen aangehaald die aan bod zijn gekomen in het vorige topic oa.
Het is blijkbaar verplicht in R&P om altijd maar sympathie te moeten tonen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En haar moeder heeft nog steeds die slopende ziekte. Het is niet één ding waar ze zich zorgen over maakt, maar de gehele situatie rondom.[..]
Het meeste wat ik hier zie is dat mensen zich bekommeren over jouw postgedrag. Blijkbaar roept het onderwerp ook veel bij jou op.
Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Toen ik zelf echt diep in een depressie zat was het heel wat als ik die dag een boterhammetje smeerde, het doel was om de dag door te komen (alleen heb ik niet het idee dat je dat bedoelt met “doelen”)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Weet je hoe je uit een depressie komt?
Doelen in je leven.
True story.
Heb je een therapeut of psycholoog?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik kreeg al een tijdje antidepressiva waardoor het geen depressie werd maar bleef 'hangen' op een burnout zei mijn therapeut. Weet ook niet hoe dat werkt.
Vast niet, maar blijven roepen dat iemand zich aanstelt en dat je niet in burn-out gelooft is weinig constructiefquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het is blijkbaar verplicht in R&P om altijd maar sympathie te moeten tonen.
Het staat nota bene in de omschrijving het het subforumquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
https://secure2.convio.net/dabsa/site/SPageServer/?NONCE_TOKEN=21C2AFBEA21D3C539C3EF4EB6F73C531&pagename=wellness_depression_goal_settingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:58 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet. Toen ik zelf echt diep in een depressie zat was het heel wat als ik die dag een boterhammetje smeerde, het doel was om de dag door te komen (alleen heb ik niet het idee dat je dat bedoelt met “doelen”)
Dit blijft een eeuwige discussie. Ik denk juist dat ze het nodig heeft. Ik heb m'n zegje inderdaad wel gedaan en laat dit topic even voor wat het is. Succes TS.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:59 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Vast niet, maar blijven roepen dat iemand zich aanstelt en dat je niet in burn-out gelooft is weinig constructief
Dat kan daar mooi staan, maar zoals ik zei, niet alles werkt hetzelfde bij iedereen. Het was al een opgave om gedoucht en aangekleed te zijn. Dat was dagenlang, nou nee maandenlang mijn doel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:00 schreef Harlekien het volgende:
[..]
https://secure2.convio.net/dabsa/site/SPageServer/?NONCE_TOKEN=21C2AFBEA21D3C539C3EF4EB6F73C531&pagename=wellness_depression_goal_setting
Is gewoon een feit hoor.
Naar alle waarschijnlijkheid zag je therapeut er gradaties in, zoiets als van 'slecht voelen', naar 'dip', naar 'burnout', naar 'depressie'. Misschien zou je nogmaals contact kunnen opnemen met deze persoon om te vragen wat diegene er mee bedoelde, om zekerheid vast te kunnen stellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik kreeg al een tijdje antidepressiva waardoor het geen depressie werd maar bleef 'hangen' op een burnout zei mijn therapeut. Weet ook niet hoe dat werkt.
Sterkte.quote:Nu in ziekenhuis, even wachten tot ik erbij kan.
Je ontwijkt een antwoord.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja was een gradatie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid zag je therapeut er gradaties in, zoiets als van 'slecht voelen', naar 'dip', naar 'burnout', naar 'depressie'. Misschien zou je nogmaals contact kunnen opnemen met deze persoon om te vragen wat diegene er mee bedoelde, om zekerheid vast te kunnen stellen.[..]
Sterkte.
Oh nu ben jij ineens de waarheidsridder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De compassie heeft ze al een heel topic vol gehad, het houdt een keer op en dan is het tijd om jezelf omhoog te werken.
De waarheid is hard. Net zoals de wereld.
Heb je al met je psycholoog over de gebeurtenis van vrijdag gepraat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja ik heb een psycholoog en een psychiater voor de antidepressiva.
Ik had gisteren therapie. Uur gezeten daar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:10 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Heb je al met je psycholoog over de gebeurtenis van vrijdag gepraat?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dat kan daar mooi staan, maar zoals ik zei, niet alles werkt hetzelfde bij iedereen. Het was al een opgave om gedoucht en aangekleed te zijn. Dat was dagenlang, nou nee maandenlang mijn doel.
Maar ieders ervaring is persoonlijk en anders.
Heb je het specifiek over dit onderwerp gehad? Het lijkt me namelijk erg belangrijk het hart te luchten aangezien je in de OP hebt aangegeven datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik had gisteren therapie. Uur gezeten daar.
quote:Ik ben zo murwgeslagen van alles,
quote:voel me nu echt gewoon depressief.
Vooral bij dat laatste gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.quote:Ik wil nier meer...
Ja. Precies over alles wat ik hier post.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:18 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Heb je het specifiek over dit onderwerp gehad? Het lijkt me namelijk erg belangrijk het hart te luchten aangezien je in de OP hebt aangegeven dat[..]
[..]
[..]
Vooral bij dat laatste gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen.
En wat zegt die hierover?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ja. Precies over alles wat ik hier post.
Oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:46 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Wat ik zei, over die bijna-depressie. Hij verhoogt de frequentie van therapie nu.
Ja was het allemaal wel goed gegaan daar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef BoTheParakeet het volgende:
Dank je. Was wel fijn in het ziekenhuis. Even afleiding.
Ja, klopt. @TS, wel dingetjes blijven doen hoor. Goed dat je naar het ziekenhuis bent geweest en fijn dat het goed ging.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dat kan daar mooi staan, maar zoals ik zei, niet alles werkt hetzelfde bij iedereen. Het was al een opgave om gedoucht en aangekleed te zijn. Dat was dagenlang, nou nee maandenlang mijn doel.
Maar ieders ervaring is persoonlijk en anders.
Ja, die is er, maar inactief verder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:32 schreef Postbus100 het volgende:
(is er ook een user die TS heet? Die gaat veel mentions krijgen)
Lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, die is er, maar inactief verder.
Sowieso deze week dacht ik, dan mag xe tussendoor naar huis.quote:
Wat is dat nou weer voor onzinnige/irrelevante opmerking?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Jammer dat ik haar sterke persoonlijkheid niet heb.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Sowieso deze week dacht ik, dan mag xe tussendoor naar huis.
Ze was er best ok onder, had het over kapjes en mutsjes voor haar hoofd. Ze had al kort haar gelukkig, en geen ijdele vrouw. Zou het zelf erger vinden. Ben trots op haar.
Jammer dat ik haar sterke persoonlijkheid niet heb.
Ook ervaring?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:44 schreef Rose_Red het volgende:
[..]Veel sterkte. Beter reageer ik hier verder niet meer.
Wat is dit voor iets vaags?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Komt wel goed johquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:44 schreef Rose_Red het volgende:
[..]Veel sterkte. Beter reageer ik hier verder niet meer.
Ik denk dat ze bedoelt dat haar burnout niet over is geslagen naar een depressie dankzij medicatie, ze had al eerder aangegeven dat ze gevoelig voor depressies is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets vaags?
Een burn out is geen gradatie van een depressie!
Ik zeg niet dat je het niet samen kan hebben maar het werkt niet zo dat je dankzij medicatie geen doorbraak in je depressie krijgt maar wel een burnout in de plaats
Dat is bijna hetzelfde als zeggen: hier is antibiotica voor je keelontsteking zodat het niet erger wordt en je krijgt een gebroken knie in de plaats.
Beide aandoeningen hebben een heel andere oorsprong!
Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel gek. Burnout is geen gradatie van depressie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets vaags?
Een burn out is geen gradatie van een depressie!
Ik zeg niet dat je het niet samen kan hebben maar het werkt niet zo dat je dankzij medicatie geen doorbraak in je depressie krijgt maar wel een burnout in de plaats
Dat is bijna hetzelfde als zeggen: hier is antibiotica voor je keelontsteking zodat het niet erger wordt en je krijgt een gebroken knie in de plaats.
Beide aandoeningen hebben een heel andere oorsprong!
Ja, dart laatste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel gek. Burnout is geen gradatie van depressie.
Depressie is ook echt wel een ziekte, burnout is meer een uitputtingsslag (wee eigenlijk niet of dat ook een ziekte is).
(snap alleen je vergelijking niet)
Edit : of bedoelt ze dat ze antidepressiva kreeg ivm eerdere depressies, en dat de burnout kwam, en dat de AD lange tijd de onderliggende depressie verbloemd/onderdrukt heeft?)
Hoop dat je een goeie nacht kan slapenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ben nu vrij rustig, ochtend en middag is altijd horror. Nu gaat het wel.
De vergelijking houdt dan ook geen steekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
(snap alleen je vergelijking niet)
Hoe heb je geslapen? Goed van "no contact".quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nou, vlakte houdt aan maar is opzich wel fijn.
Ben ook no contact gegaan met ex, merk dat die trigger weghalen ook scheelt.
Moeder blijft zeker nog tot weekend in ziekenhuis.
Lang. Ik slik wat pammetjes als het niet gaat. Nu weer naar mams.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe heb je geslapen? Goed van "no contact".
Dat hou je toch niet tegen. Verder: je klinkt een stuk beter dan gisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
Net weer huilbui gehad. Lukt me niet om niet aan hem te denken terwijl ik dat niet wil... wil me focussen op mezelf en mijn moeder. Hij verdient mijn tranen niet, en toch...
Meisje, dat hoort er allemaal bij ..... dat verdriet is niet in één keer weg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
Net weer huilbui gehad. Lukt me niet om niet aan hem te denken terwijl ik dat niet wil... wil me focussen op mezelf en mijn moeder. Hij verdient mijn tranen niet, en toch...
Ik las hamstercamping.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, ik ben zelfs naar de Dunkin gegaan en heb chocolademelk gehaald, en binnengehouden!
Ik probeer me nu te richten op hamsterscaping maar die kooi moet nog in de winkel geleverd worden... dat wordt mijn afleidingsproject.
Nou, als ik hem in het bos loslaat zou hij niet eens weten wat te doen, meneer is een vol bakje gewend.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, ik ben zelfs naar de Dunkin gegaan en heb chocolademelk gehaald, en binnengehouden!
Ik probeer me nu te richten op hamsterscaping maar die kooi moet nog in de winkel geleverd worden... dat wordt mijn afleidingsproject.
Ja, hoop dat het zo blijft.quote:
The honest guys...quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Lang. Ik slik wat pammetjes als het niet gaat. Nu weer naar mams.
Heeft iemand goede selfhealing poscasts? Ik luister nu Inner Integration. Luisterboek kan ook. Lezen op papier lukt me niet nu, geen concentratie.
Natuurlijk denk je aan hem..quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
Thanks, ga ik even bekijken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
The honest guys...
Voor mij vooral om te helpen doorslapen trouwens.
Ja, ik zie nu allemaal red flags die ik toen gemist heb, dat is wel pijnlijk om te beseffen. Maar ook wel beter dat het niet langer doorging.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je aan hem..
En nee hij verdient je tranen niet.
Maar jij verdient het wel om te huilen..
Omdat je er ook mag zijn en omdat je ook gevoel hebt. Uiteindelijk lucht het op en op een dag word je wakker en denk je “damn wat een eikel. klaar nu met jou”
Mark my words.
Die stem heeft (voor mij dan) een hoog pavlov gehalte merk ik.quote:
Goed bezig, ga zo door!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vandaag ging best goed. Had wel moeite bed uit te komen, maar gewoon gegeten. Het weer is hier guur dus alleen kort in de tuin geweest.
Ik voelde me verdrietig maar er kwamen geen tranen, dat scheelt al.
In de liftquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vandaag ging best goed. Had wel moeite bed uit te komen, maar gewoon gegeten. Het weer is hier guur dus alleen kort in de tuin geweest.
Goed om te lezen!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En een veel snellere lift dan dat wij hier hebben ook nog eens
Leuke vriendin (not). Komt ze vaker onbedoeld zo kut uit haar woorden?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Een vriendin van mij zei dat als het mij al niet lukte om een man te houden, zij dan al helemaal geen hoop had, want ze heeft een hazelip.
Dagkoersen. Geniet van dat soort momenten, je hebt ze hard nodig om de mindere momenten op te vangen. En ook mindere momenten gaan weer voorbij.quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
Hoe oud was je ook al weer?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nou, voel me weer zwaar beroerd. Had liever telefonisch consult gehad maar dat kan niet dus moet met de trein. Vind het heel moeilijk nu al die prikkels.
Daarbij ben ik boos op mezelf want heb iets van 60 uitgegeven aan Tinder Gold. Terwijl ik juist geld wilde sparen en niet zou moeten daten. Voel me gewoon zo verdomde eenzaam.
Een vriendin van mij zei dat als het mij al niet lukte om een man te houden, zij dan al helemaal geen hoop had, want ze heeft een hazelip. Nou, blijkbaar is uiterlijk geen factor daarin, want trek alleen egoisten aan.
Haha, ik zag eerst 38 staan en dacht toen : dan al?!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
tot je een jaar of 38 45 53 bent hoor...
Nou ja goed, als je graag huisjeboompjebeestjekindje wil dan kan ik me voor stellen dat je begin 30 toch wel een beetje ongeduldig wordt, maar ik kan slecht tegen dit gemekker zo begin 20. (Toch?)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Haha, ik zag eerst 38 staan en dacht toen : dan al?!
Volgens mij eind 20, en verder zie ik het vooral als alles negatief en zwart zien. Terecht dat je tegengas geeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je graag huisjeboompjebeestjekindje wil dan kan ik me voor stellen dat je begin 30 toch wel een beetje ongeduldig wordt, maar ik kan slecht tegen dit gemekker zo begin 20. (Toch?)
Als je 'alleen egoïsten aantrekt' moet je bij jezelf te rade gaan en kritischer zijn voor je jezelf aan iemand verbind voor langere tijd.
Joh, de relatie heeft maar een paar maanden geduurd. Deze kerel krijgt teveel eer (en aandacht)quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja goed, als je graag huisjeboompjebeestjekindje wil dan kan ik me voor stellen dat je begin 30 toch wel een beetje ongeduldig wordt, maar ik kan slecht tegen dit gemekker zo begin 20. (Toch?)
Als je 'alleen egoïsten aantrekt' moet je bij jezelf te rade gaan en kritischer zijn voor je jezelf aan iemand verbind voor langere tijd.
Misschien een heel gek idee... maar het is niet zo gek dat je dergelijke mannen aantrekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nou, voel me weer zwaar beroerd. Had liever telefonisch consult gehad maar dat kan niet dus moet met de trein. Vind het heel moeilijk nu al die prikkels.
Daarbij ben ik boos op mezelf want heb iets van 60 uitgegeven aan Tinder Gold. Terwijl ik juist geld wilde sparen en niet zou moeten daten. Voel me gewoon zo verdomde eenzaam.
Een vriendin van mij zei dat als het mij al niet lukte om een man te houden, zij dan al helemaal geen hoop had, want ze heeft een hazelip. Nou, blijkbaar is uiterlijk geen factor daarin, want trek alleen egoisten aan.
Ze bedoelde dat als ik als knappere vrouw al niemand kon houden... was meer wanhoop uit haarzelf dan kut naar mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 11:10 schreef Elpis het volgende:
[..]
Leuke vriendin (not). Komt ze vaker onbedoeld zo kut uit haar woorden?
Om jezelf gaan denken in plaats van haastig op zoek gaan naar iemand als vervanging van wat je had. Er gaat helaas tijd overheen om uit dat dal te komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:23 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik had 9 maanden niet gedate voor hem... en ik ben bijna 30. Dus ik heb maar een paar vruchtbare jaren nog.
Maar jullie hebben gelijk, het is ook stom. Ik weet alleen niet hoe ik uit dat eenzame dal kom nu.
Bedrijfsarts gaf aan dat ze zich zorgen maakt over mijn depressie maar dat ik mezelf moet dwingen in elk geval naar school te gaan en wat na te kijken. Anders kom ik niet het huis uit en moet regelmaat hebben. Maar ze ziet ook dat het conflict met werkgever alles verslechtert en ik moet dus in gesprek met school om dat aan te geven. Dat ik nu beter moet worden en dat lesgeven op deze school ook niet zal lukken. Geen idee hoe ik dat ga verwoorden. Ben uitgeput na de treinreis alleen al.
Vraag om hulp aan familie en vrienden daarvoor. Dat ze je af en toe meeslepen hier of daar naartoe. En dat ze doorzetten, ook als jij geen zin hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, maar nu zit mijn hoofd zo vol ook, eigenlijk heb ik ook iemand nodig die voor mij zorgt nu.
Vrienden en familie zijn belangrijk hierin inderdaad. Probeer veel met ze erover te praten zodat je wellicht makkelijker kan verwerken waar je mee zit. Zijn vaak ook objectiever dan hoe je er zelf in staat.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Vraag om hulp aan familie en vrienden daarvoor. Dat ze je af en toe meeslepen hier of daar naartoe. En dat ze doorzetten, ook als jij geen zin hebt.
Ga samen met die ene buurvrouw elke dag de hond uitlaten.
Familie is bezig met moeder. Vrienden heb ik ook geen zin in eigenlijk. Moet ik me weer bezighouden met hun levens en hoe goed die gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrienden en familie zijn belangrijk hierin inderdaad. Probeer veel met ze erover te praten zodat je wellicht makkelijker kan verwerken waar je mee zit. Zijn vaak ook objectiever dan hoe je er zelf in staat.
Op een gegeven moment moet je die zin ook wel weer een beetje gaan forceren, anders blijf je er inhangen zo. Je zult zien dat als je eenmaal wat leuks met ze aan het doen bent je je echt wel iets beter voelt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Familie is bezig met moeder. Vrienden heb ik ook geen zin in eigenlijk. Moet ik me weer bezighouden met hun levens en hoe goed die gaan.
Wat wil je dan? Je zo miserabel en ellendig blijven voelen? Daar straks lichamelijk ook ziek van worden?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Familie is bezig met moeder. Vrienden heb ik ook geen zin in eigenlijk. Moet ik me weer bezighouden met hun levens en hoe goed die gaan.
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Om jezelf gaan denken in plaats van haastig op zoek gaan naar iemand als vervanging van wat je had. Er gaat helaas tijd overheen om uit dat dal te komen.
Het belangrijkste is gewoon je tijd nemen en geen dingen te forceren.
Is dat zo? Zien jouw vrienden dat ook zo? Durf je hun om hulp te vragen en op ze te leunen?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Vrienden heb ik ook geen zin in eigenlijk. Moet ik me weer bezighouden met hun levens en hoe goed die gaan.
Ze komen zelf met hulp maar ik heb er geen behoefte aan. Ik doe liever iets alleen nu. Geen zin in wederkerig contact op het moment. Klinkt gek, maar ook als ze het er niet over hebben weet ik dat ze terug naar huis gaan naar man/kind of gezonde ouders en dat steekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Is dat zo? Zien jouw vrienden dat ook zo? Durf je hun om hulp te vragen en op ze te leunen?
Nou nou, maak je die hele paar maanden relatie niet mooier dan het was in je hoofd?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ze komen zelf met hulp maar ik heb er geen behoefte aan. Ik doe liever iets alleen nu. Geen zin in wederkerig contact op het moment. Klinkt gek, maar ook als ze het er niet over hebben weet ik dat ze terug naar huis gaan naar man/kind of gezonde ouders en dat steekt.
Fysiek ziek was ik, ik eet nu gewoon en was net ook weer in het ziekenhuis.
Maar dat is toch oke? Het is juist belangrijk dat je na zoiets tijd voor jezelf neemt zolang je maar weet dat ze er zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ze komen zelf met hulp maar ik heb er geen behoefte aan. Ik doe liever iets alleen nu. Geen zin in wederkerig contact op het moment. Klinkt gek, maar ook als ze het er niet over hebben weet ik dat ze terug naar huis gaan naar man/kind of gezonde ouders en dat steekt.
Maar je wil toch dat er iemand nu een beetje voor je zorgt?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 13:59 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hmm snap wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 12:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, maar nu zit mijn hoofd zo vol ook, eigenlijk heb ik ook iemand nodig die voor mij zorgt nu.
Andwrs ipv tinder eens paiq pakken ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 14:37 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik moet nu ook geen relatie hebben, maar ik geef gewoon aan hoe het voelt voor mij. Ik merk dat ik meer wil kletsen dan afspreken met matches dus ik ga er gewoon even een tijdje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |