Lang. Ik slik wat pammetjes als het niet gaat. Nu weer naar mams.quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe heb je geslapen? Goed van "no contact".
Dat hou je toch niet tegen. Verder: je klinkt een stuk beter dan gisteren.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
Net weer huilbui gehad. Lukt me niet om niet aan hem te denken terwijl ik dat niet wil... wil me focussen op mezelf en mijn moeder. Hij verdient mijn tranen niet, en toch...
Meisje, dat hoort er allemaal bij ..... dat verdriet is niet in één keer weg.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
Net weer huilbui gehad. Lukt me niet om niet aan hem te denken terwijl ik dat niet wil... wil me focussen op mezelf en mijn moeder. Hij verdient mijn tranen niet, en toch...
Ik las hamstercamping.quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, ik ben zelfs naar de Dunkin gegaan en heb chocolademelk gehaald, en binnengehouden!
Ik probeer me nu te richten op hamsterscaping maar die kooi moet nog in de winkel geleverd worden... dat wordt mijn afleidingsproject.
Nou, als ik hem in het bos loslaat zou hij niet eens weten wat te doen, meneer is een vol bakje gewend.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:51 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ja, ik ben zelfs naar de Dunkin gegaan en heb chocolademelk gehaald, en binnengehouden!
Ik probeer me nu te richten op hamsterscaping maar die kooi moet nog in de winkel geleverd worden... dat wordt mijn afleidingsproject.
Ja, hoop dat het zo blijft.quote:
The honest guys...quote:Op woensdag 6 maart 2019 17:33 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Lang. Ik slik wat pammetjes als het niet gaat. Nu weer naar mams.
Heeft iemand goede selfhealing poscasts? Ik luister nu Inner Integration. Luisterboek kan ook. Lezen op papier lukt me niet nu, geen concentratie.
Natuurlijk denk je aan hem..quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:11 schreef BoTheParakeet het volgende:
Thanks, ga ik even bekijken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
The honest guys...
Voor mij vooral om te helpen doorslapen trouwens.
Ja, ik zie nu allemaal red flags die ik toen gemist heb, dat is wel pijnlijk om te beseffen. Maar ook wel beter dat het niet langer doorging.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je aan hem..
En nee hij verdient je tranen niet.
Maar jij verdient het wel om te huilen..
Omdat je er ook mag zijn en omdat je ook gevoel hebt. Uiteindelijk lucht het op en op een dag word je wakker en denk je “damn wat een eikel. klaar nu met jou”
Mark my words.
Die stem heeft (voor mij dan) een hoog pavlov gehalte merk ik.quote:
Goed bezig, ga zo door!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vandaag ging best goed. Had wel moeite bed uit te komen, maar gewoon gegeten. Het weer is hier guur dus alleen kort in de tuin geweest.
Ik voelde me verdrietig maar er kwamen geen tranen, dat scheelt al.
In de liftquote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
Vandaag ging best goed. Had wel moeite bed uit te komen, maar gewoon gegeten. Het weer is hier guur dus alleen kort in de tuin geweest.
Goed om te lezen!!quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:32 schreef BoTheParakeet het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2019 19:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En een veel snellere lift dan dat wij hier hebben ook nog eens
Leuke vriendin (not). Komt ze vaker onbedoeld zo kut uit haar woorden?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 09:34 schreef BoTheParakeet het volgende:
Een vriendin van mij zei dat als het mij al niet lukte om een man te houden, zij dan al helemaal geen hoop had, want ze heeft een hazelip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |