Ja was het allemaal wel goed gegaan daar?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef BoTheParakeet het volgende:
Dank je. Was wel fijn in het ziekenhuis. Even afleiding.
Ja, klopt. @TS, wel dingetjes blijven doen hoor. Goed dat je naar het ziekenhuis bent geweest en fijn dat het goed ging.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:03 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dat kan daar mooi staan, maar zoals ik zei, niet alles werkt hetzelfde bij iedereen. Het was al een opgave om gedoucht en aangekleed te zijn. Dat was dagenlang, nou nee maandenlang mijn doel.
Maar ieders ervaring is persoonlijk en anders.
Ja, die is er, maar inactief verder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:32 schreef Postbus100 het volgende:
(is er ook een user die TS heet? Die gaat veel mentions krijgen)
Lolquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, die is er, maar inactief verder.
Sowieso deze week dacht ik, dan mag xe tussendoor naar huis.quote:
Wat is dat nou weer voor onzinnige/irrelevante opmerking?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Jammer dat ik haar sterke persoonlijkheid niet heb.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Sowieso deze week dacht ik, dan mag xe tussendoor naar huis.
Ze was er best ok onder, had het over kapjes en mutsjes voor haar hoofd. Ze had al kort haar gelukkig, en geen ijdele vrouw. Zou het zelf erger vinden. Ben trots op haar.
Jammer dat ik haar sterke persoonlijkheid niet heb.
Ook ervaring?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:44 schreef Rose_Red het volgende:
[..]Veel sterkte. Beter reageer ik hier verder niet meer.
Wat is dit voor iets vaags?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ik kreeg al een tijdje antidepressiva waardoor het geen depressie werd maar bleef 'hangen' op een burnout zei mijn therapeut. Weet ook niet hoe dat werkt.
Komt wel goed johquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:44 schreef Rose_Red het volgende:
[..]Veel sterkte. Beter reageer ik hier verder niet meer.
Ik denk dat ze bedoelt dat haar burnout niet over is geslagen naar een depressie dankzij medicatie, ze had al eerder aangegeven dat ze gevoelig voor depressies is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets vaags?
Een burn out is geen gradatie van een depressie!
Ik zeg niet dat je het niet samen kan hebben maar het werkt niet zo dat je dankzij medicatie geen doorbraak in je depressie krijgt maar wel een burnout in de plaats
Dat is bijna hetzelfde als zeggen: hier is antibiotica voor je keelontsteking zodat het niet erger wordt en je krijgt een gebroken knie in de plaats.
Beide aandoeningen hebben een heel andere oorsprong!
Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel gek. Burnout is geen gradatie van depressie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets vaags?
Een burn out is geen gradatie van een depressie!
Ik zeg niet dat je het niet samen kan hebben maar het werkt niet zo dat je dankzij medicatie geen doorbraak in je depressie krijgt maar wel een burnout in de plaats
Dat is bijna hetzelfde als zeggen: hier is antibiotica voor je keelontsteking zodat het niet erger wordt en je krijgt een gebroken knie in de plaats.
Beide aandoeningen hebben een heel andere oorsprong!
Ja, dart laatste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel gek. Burnout is geen gradatie van depressie.
Depressie is ook echt wel een ziekte, burnout is meer een uitputtingsslag (wee eigenlijk niet of dat ook een ziekte is).
(snap alleen je vergelijking niet)
Edit : of bedoelt ze dat ze antidepressiva kreeg ivm eerdere depressies, en dat de burnout kwam, en dat de AD lange tijd de onderliggende depressie verbloemd/onderdrukt heeft?)
Hoop dat je een goeie nacht kan slapenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:44 schreef BoTheParakeet het volgende:
Ben nu vrij rustig, ochtend en middag is altijd horror. Nu gaat het wel.
De vergelijking houdt dan ook geen steekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
(snap alleen je vergelijking niet)
Hoe heb je geslapen? Goed van "no contact".quote:Op woensdag 6 maart 2019 16:03 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nou, vlakte houdt aan maar is opzich wel fijn.
Ben ook no contact gegaan met ex, merk dat die trigger weghalen ook scheelt.
Moeder blijft zeker nog tot weekend in ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |